Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
28.03.2024, 19:38:41 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Літаки Антонова.  (Прочитано 531928 раз)
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #705 : 28.01.2017, 22:40:17 pm »

Олег , он же шифт (наверное).
Попробуйте написать ,что нибудь позитивное.
Точно, в мордорі ж багато позитивного, там турецькі персики і фінських морожених гусей дуже позитивно тракторами на звалищах давлять. Ну дуже позитивно.
Записан

OlegF
****

Karma: +83/-28
Offline


« Ответ #706 : 28.01.2017, 23:08:14 pm »

OlegF(shift) ви не написали нічого нового окрім помилок.
Зокрема Рентон випускає 42 літаки 737 на місяць і один літак збирає протягом 10 діб.
А в Україні є трохи більше ніж один виробник літаків, хоча це вже не ваша помилка, ви це просто перепостили. Чого вас так тягне рахувати українськи літаки, ваші в московії уступають за характеристиками? Рахуйте ваші суперпупер джети, і мс21, чи то ви самі їх виробляти без імпортних комплектуючих не взмозі. На складах комплектуючих багато залишилось? А тоді здається, ви також поповните чергу на Бойнги та Арбузи, ото їм роботи додасться.
Мене тягне рахувати НАШІ Українські літаки, тому що  маючи потужне КБ АНТОНОВ фактичне виробництво Українських літаків та їх продані екземпляри можна на жаль порахувати на пальцях однієї руки. Досягнення не тільки в змозі спроектувати та облітати експерементальний зразок.. В світі безліч такого. А де зиск? Ми також називаємо себе автомобілебудівною країною- а фактично в змозі виробити десяток застарілих Ланосів, які в свій час злизали в ДЕУ
А стосовно черги за Боїнгами та Арбузами - так гляньте в Бориспілі, Жулянах, в урядовій авіакомпанії ДАП Україна, а ще ліпше - Флайтрадар в допомогу- що там за флоти літають? чому не марки АН?
« Крайнее редактирование: 28.01.2017, 23:10:23 pm от OlegF » Записан
OlegF
****

Karma: +83/-28
Offline


« Ответ #707 : 28.01.2017, 23:15:14 pm »

А вот это позитив


* Antonov_AN-70_on_taxi_bridge_West_Leipzig_Halle_Airport_-1024x520.jpg (169.57 Кб, 1024x520 - просмотрено 443 раз.)

* 269967.jpg (41.82 Кб, 900x318 - просмотрено 540 раз.)
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #708 : 28.01.2017, 23:55:04 pm »

Мене тягне рахувати НАШІ Українські літаки, тому що  маючи потужне КБ АНТОНОВ фактичне виробництво Українських літаків та їх продані екземпляри можна на жаль порахувати на пальцях однієї руки.
Ви що настільки нерозумний що невзмозі зрозуміти що на сході України бойові дії відбуваються? Не взмозі зрозуміти що на зміну баньдюкам, до влади прийшли бариги?
То до чого тут літакобудування? Думаєте ваш депресняк додає комусь наснаги окрім вас?
« Крайнее редактирование: 28.01.2017, 23:57:07 pm от preacher » Записан

командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #709 : 29.01.2017, 07:58:58 am »

Мене тягне рахувати НАШІ Українські літаки, тому що  маючи потужне КБ АНТОНОВ фактичне виробництво Українських літаків та їх продані екземпляри можна на жаль порахувати на пальцях однієї руки.
Ви що настільки нерозумний що невзмозі зрозуміти що на сході України бойові дії відбуваються? Не взмозі зрозуміти що на зміну баньдюкам, до влади прийшли бариги?
То до чого тут літакобудування? Думаєте ваш депресняк додає комусь наснаги окрім вас?


Израиль вообще в состоянии войны и ничего,живет и развивается.
Записан
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #710 : 29.01.2017, 08:04:56 am »

Позитивным является то,что часть специалистов в отсутствии  производства самолетов  видят проблему.
Но к сожалению это многим не нравится.
Записан
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline



Українець


« Ответ #711 : 29.01.2017, 10:44:31 am »

Позитивным является то,что часть специалистов в отсутствии  производства самолетов  видят проблему.
Но к сожалению это многим не нравится.

Ви це про кого (спеціаліст)?
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #712 : 29.01.2017, 12:44:41 pm »

Израиль вообще в состоянии войны и ничего,живет и развивается.
А вони що в виробництві літаків були зав'язані на ПА чи на секторі Газа? Чи їм шасі хамас виготовляв?
Ваша пісня гарна й нова..........................
- До речі, навіть в Києві є кілька заводів які лего виговлять шасі, тому зовсім не розумію того кіпішу який навколо цього підняли, мабуть відкати.
Записан

Sane
***

Karma: +108/-13
Offline


« Ответ #713 : 29.01.2017, 12:58:37 pm »

Вот такая информация сегодня всплыла, в подлинности ее не уверен!

Россия примет украинских авиаконструкторов

Вице-премьер правительства Дмитрий Рогозин заявил, что Россия готова принять у себя авиаконструкторов с украинского предприятия «Антонов», передает ТАСС.

«Мы ждем переезда в Россию украинских авиаконструкторов, создававших “Ан”. Готовы их принять и всем обеспечить, чтобы не умерла школа Антонова». — сказал он во время посещении Воронежского акционерного самолетостроительного общества.

Авиационное опытно-конструкторское бюро под руководством Олега Антонова было создано в 1946 году на Новосибирском авиационном заводе. В 1952 году оно переехало в Киев, где занялось созданием военно-транспортных и пассажирских самолетов семейства «Ан».

В мае 2015 года экс-премьер-министр Украины Арсений Яценюк объявил о прекращении военно-технического сотрудничества с Россией, концерн «Антонов» был выведен из состава российско-украинского совместного предприятия «ОАК-Антонов», которое занималось разработкой новых самолетов. В результате украинско-российские проекты, в частности, по созданию Ан-70, Ан-124 и Ан-140, были заморожены.

Напомним, Рогозин посетил Воронеж из-за технических проблем с двигателями на ракетах-носителях «Протон-М», которые производятся в столице Черноземья. Как установили эксперты, при сборке двигателей использовались не материалы с содержанием драгоценных металлов, как положено, а их менее жаростойкие аналоги. По одной из версий, именно неполадки в двигателе могли стать причиной крушения космического корабля «Прогресс» в районе Тувы.

Ссылка прилагается https://www.novayagazeta.ru/news/2017/01/28/128517-rossiya-primet-ukrainskih-aviakonstruktorov


* 1DsG-1sXcvs.jpg (44.7 Кб, 1000x570 - просмотрено 592 раз.)
Записан
entuzazisten
*****

Karma: +527/-158
Offline



Мечтал? Летает!


« Ответ #714 : 29.01.2017, 13:09:06 pm »

Вот такая информация сегодня всплыла, в подлинности ее не уверен!

Россия примет украинских авиаконструкторов

Вице-премьер правительства Дмитрий Рогозин заявил, что Россия готова принять у себя авиаконструкторов с украинского предприятия «Антонов», передает ТАСС.

Ну-ну ! "Шарашка" их ждёт , пусть уже сейчас обновят в памяти , если подзабыли, что это такое.
Записан
Кацо
*****

Karma: +375/-104
Offline




« Ответ #715 : 29.01.2017, 13:45:22 pm »

"Iran Air и Airbus подписали окончательное соглашение на поставку 100 самолетов, подтвердив предварительную договоренность, заключенную в январе 2016 года в Париже," - сказано в сообщении Airbus.
Согласно документу, иранский перевозчик получит 46 самолетов семейства А320, 38 самолетов - семейства А330 и 16 широкофюзеляжных A350 XWB. Первые поставки планируются в начале 2017 года

Сравнивать Антонов с Боингом/Эрбасом неправильно изначально - это совсем разные весовые категории. К примеру, бюджет разработки А400M составил 20 млрд евро - это годовой бюджет всей нашей страны - и самолет еще не в серии! Антонов ИМХО правильнее сравнивать с производителями "второй лиги" - Эмбраер и т.п. - хотя и тут кажется мне сравнение будет не на его пользу.
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #716 : 29.01.2017, 16:55:24 pm »

Всі хто бажає гадити в бік Антонова йдіть на профільну гілку:
http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,2111.0.html
Її відкрив Quoondo і вона саме для вас!
Всі хто має бажання обговорювати літаки Антонова, - щиро вітаю!!!
Записан

preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #717 : 29.01.2017, 17:15:40 pm »

Антонов можна і треба порівнювати з Бойнгом і Арбузом, бо ці компанії ще не спроектували конкурента ні Ан-124, ні Ан-225. А Арбуз таки витворив щось накшталт А-400, яке не те що до Ан-70, він до військовотранспортного не дотягує.
Антонов є державним підприємством і на 100% залежить від ситуації в Україні, і від влади в Україні. На данний момент головне те, що Антонов є, і ще спроможний виробляти літаки.

Який вихід є для Антонова на данний момент - суттєво розширити свою діяльність в напрямку транспортних перевезень. Подивитись що є, привести до ладу, і перевозити і малі та середні вантажі також. Це дасть можливість в ті періоди коли нема заказів, робити літаки для Авіаліній Антонова. Це також дасть можливість в найближчий перспективі, розширити представництва і сервісні центри в інших країнах.
Записан

preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #718 : 29.01.2017, 17:27:20 pm »

Там навіть для крісел є спеціальний підйомник.


* Tour9.jpg (510.64 Кб, 1600x1067 - просмотрено 528 раз.)
Записан

OlegF
****

Karma: +83/-28
Offline


« Ответ #719 : 29.01.2017, 18:26:54 pm »

Израиль вообще в состоянии войны и ничего,живет и развивается.
А вони що в виробництві літаків були зав'язані на ПА чи на секторі Газа? Чи їм шасі хамас виготовляв?
Ваша пісня гарна й нова..........................
- До речі, навіть в Києві є кілька заводів які лего виговлять шасі, тому зовсім не розумію того кіпішу який навколо цього підняли, мабуть відкати.
Мда.. якщо для вас виготовлення шасі літака - "раз плюнуть" А шини для літаків можна зварганити на "Росаві"?? - то це свідчить про рівень обізнаності такого спЕца...
Головне щоб під керівницвом спеців з такими підходами до виробництва літаків, такий авіапром потім не літав над нашими з вами головами
« Крайнее редактирование: 29.01.2017, 18:33:59 pm от OlegF » Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 » |   Вверх
Тэги: Літаки Антонова. 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004