Украинский Авиационный Форум sennheiser
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
19.11.2017, 19:06:04
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Літаки Антонова.  (Прочитано 164744 раз)
preacher
*****

Karma: +374/-198
Offline


« Ответ #585 : 31.12.2016, 00:43:28 »

preacher вы просто авиапатриот или работали или работаете в авиаотрасли?
Скажімо так - колись давно трохи руки прикладав. А яке питання?
Записан

shift
*

Karma: +19/-19
Offline


« Ответ #586 : 31.12.2016, 11:59:00 »

preacher вы просто авиапатриот или работали или работаете в авиаотрасли?
Скорее всего его можно назвать жертвой того безудержного ( и бессмысленного ) пиара,
который раскручен у нас вокруг Антонова
Записан
Серго
ATPL
*****

Karma: +551/-99
Offline



Українець


« Ответ #587 : 31.12.2016, 12:18:17 »

preacher вы просто авиапатриот или работали или работаете в авиаотрасли?
Скорее всего его можно назвать жертвой того безудержного ( и бессмысленного ) пиара,
который раскручен у нас вокруг Антонова

Ви хочете зробити на форумі жертв вашого піара?
Чи, що будемо робити, в контексті ваших дописів?
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +774/-48
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #588 : 31.12.2016, 12:21:42 »


shift  вам конечно из Луганска виднее....
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Кацо
****

Karma: +242/-89
Offline


« Ответ #589 : 31.12.2016, 13:06:26 »

Всі будують експортноорієнтовану державу, в той час як внутрішній ринок літаків в кілька разів більше, але для цього треба міняти економічну систему.

Какой "внутренний рынок самолетов" - его у нас нет от слова "вообще", наши немногочисленные авиакомпании вполне устраивает то что есть...
Записан
preacher
*****

Karma: +374/-198
Offline


« Ответ #590 : 31.12.2016, 14:16:42 »

Какой "внутренний рынок самолетов" - его у нас нет от слова "вообще", наши немногочисленные авиакомпании вполне устраивает то что есть...
Розумієте, є суттєва різниця між економікою країни і її бюджетом, між ринком і купівельною спроможністью на цьому ринку. Купівельна спроможність на цьому ринку впала після розвалу союзу, а потім невдалими новаціями в економіці її весь цей час добивали.
То навіщо в Україні добивали купівельну спроможність?
Просто порахуйте скільки літаків треба щоб в Україні нормально працювали всі ті відомства яки зазвичай використовують авіцію? Для цього треба порівняти кількість літаків і гвинтокрилів в країнах з нормальною економікою з тим, що використовують в Україні зараз. Наше авіабудівництво можливо заповнило би наш ринок років за 20, але вже тоді потрібно булоби переходити на інший технологічний рівень і заповнювати ринок вже новими літаками.
Так живе весь розвинений світ, - а Україні напевно туди не треба?
« Крайнее редактирование: 31.12.2016, 14:22:18 от preacher » Записан

командор
*****

Karma: +202/-35
Offline


« Ответ #591 : 31.12.2016, 17:45:49 »

Для присутствия на внутреннем рынке необходим продукт не только дешевый ,но и качественный.Сегодня ни одна компания мира не эксплуатирует новые самолеты разработки АН.И не будет в силу качества самого продукта.
Компании массово закупают или берут в лизинг более качественные самолеты.
Можно попробовать обложить их пошлинами и налогами,но от этого ЛАНОС не станет даже средним китайским автомобилем.
Записан
preacher
*****

Karma: +374/-198
Offline


« Ответ #592 : 31.12.2016, 18:43:32 »

Для присутствия на внутреннем рынке необходим продукт не только дешевый ,но и качественный. Сегодня ни одна компания мира не эксплуатирует новые самолеты разработки АН.И не будет в силу качества самого продукта.
Компании массово закупают или берут в лизинг более качественные самолеты.
Можно попробовать обложить их пошлинами и налогами,но от этого ЛАНОС не станет даже средним китайским автомобилем.
Це вже інша розмова.............
Звісно так не вийде, бо навіть якщо запропонувати дешевий і якісний, то все одно нема кому буде на ньому літати. Все на кінцевому етапі впирається в кінцевого споживача - в цьому ключ.
Іншими словами продаючи дешевий літак за кордон ми не отримуємо достатньо прибутку щоб тримати виробництво на світовому рівні, а податків з прибутку буде недостатньо щоб платити платнью вчителям і медикам і мати гарні дороги. Тобто літак має достатньо коштувати і відповідно бути якісним.
Легше за все продати такий літак на внутрішньому ринку, бо самим собі продати легше ніж сусіду. Адже держава і регулює внутрішній ринок і виробляє літаки.
То в чому підвох?
В усіх світових цінах на товар закладена велика частка на платню всим тим хто виробив цей товар!
Це для того щоб було кому цей товар купити - без цього ніяка економіка не працює взагалі.

А ми саме так і живимо - світові ціни на більшість товарів і навіть вище, а внутрішнього покупця НЕМА!
Тому товаром демпінгують назовні, і навіть з цих прибутків в виробництво вкладають тільки копійки.
Тобто ця система апріорі нормально працювати не може, і не змінивши систему заможною держава не буде.
Записан

петро нестеров
*****

Karma: +209/-43
Offline


« Ответ #593 : 31.12.2016, 18:48:43 »

а за счет чего наши самолёты дешёвые ? материалы по мировым ценам а рабочая сила за копейки
Записан
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +346/-31
Offline


« Ответ #594 : 01.01.2017, 11:52:46 »

Головний критерій якості літака - надійність.
АНи - надійні!
Для вантажних літаків важлива економіка.
Головне -собівартість «тонокілометра»
Записан
preacher
*****

Karma: +374/-198
Offline


« Ответ #595 : 01.01.2017, 14:24:43 »

Для пасажирських не меньш важлива економічність.
Даруйте але в списку 10 найнадійніших літаків лише Бойнги, Арбузи і  один Дункан Маклауд. :-)
Це не каже що Ани ненадійні, просто літають зазвичай в інших умовах, і обслуговування в них зовсім інше.
Таки да, обслуговування на заході теж має значну частку платні робітників, щоб коли вони обслуговують техніку, не думали про те як нагодувати родину і чим оплатити комірне.
« Крайнее редактирование: 01.01.2017, 14:31:09 от preacher » Записан

preacher
*****

Karma: +374/-198
Offline


« Ответ #596 : 02.01.2017, 16:00:22 »

Немало людей знаючи що в Ірані збирають Ан-140, думають що це далеко і яке нам до того діло.
В той час як IrAn-140 збирають приблизно так:


* 048.jpg (84.13 Кб, 700x525 - просмотрено 68 раз.)
« Крайнее редактирование: 02.01.2017, 16:23:51 от preacher » Записан

preacher
*****

Karma: +374/-198
Offline


« Ответ #597 : 02.01.2017, 16:11:04 »

До 2012 року було зібрано 14 машин.
Перечень самолетов типа IrAn-140 (IrAn-140-100), выпущенных иранской авиастроительной компанией HESA (г.Исфахан)

Сер. номер HESA   Рег. номер   Тип, дата 1-го полета   Примечание
1   90-01   EP-SFD  IrAn-140,         04.02.2001  Авария 12.08.2005 г., отремонтирован «HESA Airlines»
2   90-02   2201     IrAn-140,         17.03.2003   Авиакомпания «Police Aviation»
3   90-03   2202     IrAn-140,         11.02.2005  Авиакомпания «Police Aviation»
4   90-04   EP-SFG  IrAn-140-100,   01.2007     Катастрофа 15.02. 2009 г.
5   90-05   EP-GPA  IrAn-140-100,   03.2008     Авиакомпания «HESA Airlines» Катастрофа 10.8.2014 г.
6   90-06   EP-GPB  IrAn-140-100,   10.2008     Авиакомпания «HESA Airlines»
7   90-07               IrAn-140-100,   05.2011    «HESA Airlines», предполагался экспорт в Сьерра Леоне
8   90-08               IrAn-140-100,                   Фюзеляж доставлен из Харькова в Исфахан в 2010 г.,
9   90-09   EP-GPC  IrAn-140-100,    03.2009    Фюзеляж доставлен 18.12.2007, авиакомпания «HESA Airlines»
10 90-10   EP-GPD  IrAn-140-100,    03.2012    Фюзеляж доставлен  07.04.2008, авиакомпания «HESA Airlines»
11 91-01               IrAn-140-100                   Фюзеляж доставлен
12 91-02   EP-GPF  IrAn-140-100,   10.2012     Доставлен 14.08.2008, «HESA Airlines»,  экспорт в Сьерра Леоне
13 91-03               IrAn-140-100         2010   
14                        IrAn-140-100

Фюзеляж збирали в Харкові і доставляли в Іран.


* an-140_1.jpg (52.19 Кб, 450x324 - просмотрено 63 раз.)

* an-140_2.jpg (58.38 Кб, 450x324 - просмотрено 57 раз.)
« Крайнее редактирование: 02.01.2017, 16:25:18 от preacher » Записан

командор
*****

Karma: +202/-35
Offline


« Ответ #598 : 02.01.2017, 17:22:31 »

Легше за все продати такий літак на внутрішньому ринку, бо самим собі продати легше ніж сусіду.

Вы глубоко ошибаетесь.Люди у которых есть деньги покупают продукт мирового качества,а у кого их нет или мало покупает бушный автомобиль известного производителя,но никак не ЛАНОС.И это не смотря на чудовищные пошлины,которые якобы защищают внутреннего производителя,самые яркие представители которого ездят на приличных авто,как и дети их тоже.
Записан
preacher
*****

Karma: +374/-198
Offline


« Ответ #599 : 02.01.2017, 18:21:29 »

Легше за все продати такий літак на внутрішньому ринку, бо самим собі продати легше ніж сусіду.

Вы глубоко ошибаетесь.Люди у которых есть деньги покупают продукт мирового качества,а у кого их нет или мало покупает бушный автомобиль известного производителя,но никак не ЛАНОС. И это не смотря на чудовищные пошлины,которые якобы защищают внутреннего производителя,самые яркие представители которого ездят на приличных авто,как и дети их тоже.
В тому посту мова йшла якраз про якісний економічний літак.
І давайте не переходити на товари широкого вжитку, до яких літак ніяк не належить.
Ви порівнювали раніш Ланос з китайським автопромом, але якщо порвнювати Ан-24/26 з його стовідсотковим китайським аналогом Ма-60, то напевно розвалювання при приземленні кількох штук читко вказує на те, що українські літакі набагато надійніше.
Так ось, європейці саме так і поступають, вони виробляють А400, який як би пом'якше сказати - далеко не військово-транспортний. Самі це виробляють, і самі в себе це купують. Навіщо - то вже інше питання.
Які літаки будуть купувати приватні компанії в Україні - то особиста справа їх власників. А ось МЧС, МО, МОЗ, НГ, НП і такі інші мінестерства і державні організації можуть купувати саме українські літаки.
Бо саме на території України цим літакам може бути забезпечине якісне обслуговування, якісний ремонт, якісні запчастини. Тобто в тому числі безаварійні часи нальоту які враховуються в рейтингах найбільш надійних літаків.
Записан

Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 » |   Вверх
  Печать  
Тэги: Літаки Антонова. 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.1 © Крылья 2004