Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
29.03.2024, 01:07:58 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Літаки Антонова.  (Прочитано 531951 раз)
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #630 : 12.01.2017, 15:03:43 pm »

Первый из самолетов ГП "Антонов" в 2017-м отметит 70-летие.
КИЕВ. 6 января. УНН. В 2017 году ГП "Антонов" будет отмечать 70-летие со дня первого полета первенца большой семьи самолетов "АН" - знаменитого биплана Ан-2. Об этом сообщили в пресс-службе ГП.
"Ан-2 - мой самый большой успех", - отметил конструктор Олег Антонов, которого цитирует пресс-служба.
В ГП отметили, что многочисленные варианты Ан-2 выполняли самые разнообразные задачи. Они массово применялись в сельском хозяйстве, для проведения геологоразведочных работ, перевозки людей, животных, различных грузов. На этих самолетах обучение прошли тысячи летчиков, выполнили прыжки многочисленные парашютисты.
"Еще один рекорд этого крупнейшего в мире биплана - его длительное серийное производство. За прошедшие годы построено более 1700 экземпляров Ан-2 и его модификаций".
http://www.unn.com.ua/ru/news/1633522-pershiy-iz-litakiv-dp-antonov-u-2017-mu-vidznachit-70-richchya
-
Його випускають уже майже 70 років поспіль. І він досі популярний у понад сотні країн світу. Ідеться про український "кукурузник" - Ан-2, який занесли до Книги рекордів Гіннеса. До Міжнародного дня цивільної авіації наша Анна Демиденко віднайшла одного з перших льотчиків-випробовувачів світової легенди.
Цей літак потрапив до Книги рекордів Гіннеса як єдиний у світі, який безперервно випускається вже майже 70 років поспіль. Відомий авіаконструктор Антонов називав його своїм улюбленцем. "Український кукурузник" - як його звуть у народі - побував чи не у всіх куточках світу. А вперше злетів 31 серпня 1947 року.
"Застосовувався і на поплавковом шасі, застосовувався на лижному шасі, ось такий був корегувальник артилерійського вогню. Ось це у нас зондіювач атмосфери літак, у нього ось кабінка біля хвостового оперення і там сидів оператор - міг брати проби повітря з висоти понад 11 км", - говорить Любов Івасенко, завідувач музею ДП "Антонов".
Ан-2 завоював славу на 100 відсотків надійної та безпечної машини, конструкція зберігає життя людей навіть в екстрених ситуаціях.
"На моєму бойовому рахунку 15 посадок реальних, безмоторних", - говорить Юрій Курлін, льотчик-випробувач, герой Радянського Союзу.
Юрій Володимирович за штурвалом Ан-2 з перших років запуску цієї машини в небо. 53 роки працює на заводі "Антонов". Колись льотчиком-випробувачем. Тепер інструктором для молоді. На запитання, чи потрапляв він у ситуації, коли Ан-2 рятував йому життя, чоловік береться за голову - каже, десятків разів!
Сьогодні йому 87. І лише за штурвалом Ан-2 він знову почуває себе молодим.
"Як любитель я і досі на ньому літаю. - А де ви літаєте? - Та он аероклуб, там завжди приймають - всі знайомі мої учні, для мене він рідний та нічого особливого, як на автомобілі", - говорить Юрій Курлін.
Придбати легендарний літачок Вадим мріяв усе життя. Разом з колегами-пілотами йому це вдалося. Кажуть, тепер мотивують молодь до нелегкої професії. Проводять майстер-класи для студентів:
"Не кожен в даний час вибере собі професію льотчика. Так ось цей літак прощає грубі помилки і підказує, що так робити не треба. Цей літак дуже хороший навчальний варіант для молоді", - говорить Вадим Громов, пілот.
Зараз машину готує до серпневого параду літаків на честь ювілейного, сімдесятого дня народження Ан-2.
Ан-2 спочатку виробляли в СРСР, потім в Україні, Росії, Польщі. Тепер продовжують випускати в Китаї. Усього виготовлено понад 18 тисяч одиниць техніки.
http://podrobnosti.ua/2148522-viprobovuvach-legendarnogo-an-2-prodovzhu-ltati-u-svo-87-vdeo.html
Записан

shift
*

Karma: +19/-19
Offline


« Ответ #631 : 12.01.2017, 22:14:39 pm »

Антонову теперь только и остается, что вспоминать дела минувшие.....
Об отсутствии заказов на Ан-178 говорят уже в полный голос. Уже и Азербайджан
не хочет покупать. Ирак отказался еще раньше и требует вернуть деньги. Которые он уплатил
за БТР-ы, от которых он отказался по причине их низкого качества. А потом ему обещали в счет этого долга самолеты  Ан-158 и Ан-178.  Сейчас позиция иракцев однозначна- самолетов не надо,  возвращайте деньги.
Месяца 2-3 назад была надежда на китайцев, а теперь уже поняли, что со стороны китайцев имеется либо просто прощупывание ситуации либо просто тупой троллинг. Они приезжают, поговорят, что-то подпишут без всяких обязательств, уезжают, приезжают новые и все по кругу.
По Ан-132 тоже никаких проблесков. Как мне сказали, арабы могут еще принимать окончательное решение года 2 и больше. У них не принято спешить.
На самом деле, реально сейчас Антонову может помочь только достройка и продажа имеющихся в заделах Ан-148 и Ан-158. На поиск покупателей и были брошены все силы. Но тут вылезла проблема с трещинами в фюзеляжах летающих машин Ан-148 и Ан-158. И все потенциальные покупатели просто разбежались.
Кстати эта проблема с усталостной прочностью ставит крест на Ан-158. До этого были некие планы
установить на эту машину более мощные двигатели Д436ФМ (с Ан-178) и за счет этого улучшить ВПХ и увеличить взлетный вес и заправку топлива для увеличения дальности. А в перспективе еще раз
удлинить фюзеляж и увеличить пассажировместимость на 10 мест и за счет этого улучшить экономические показатели самолета.  Теперь уже ясно, что для этого паралельно надо
кардинально перепроектировать почти всю конструкцию планера и это уже делать не будут.
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #632 : 13.01.2017, 13:05:18 pm »

Пане shift, раніш ви писали що в Іраку нема грошей щоб заплатити за літаки, а тепер що?
- Більш ретельно вивчаєте фунції гуглів?
А чи можно хоч якусь ссилку на матеріали по тріщінам в фюзеляжах Ан-148 і Ан-158?
Дуже цікаво було би дізнатись хто цьому пану наставив плюсиків - кому це до душі брехня ЛНР-івця з Луганську.
А може і модератори долучаться до перевірки брехні пана shift-а?
Записан

Кацо
*****

Karma: +375/-104
Offline




« Ответ #633 : 13.01.2017, 19:53:12 pm »

А чи можно хоч якусь ссилку на матеріали по тріщінам в фюзеляжах Ан-148 і Ан-158?


Вот, писали же уже - http://www.antonov.com/media/archive/DLP-0888-16E.pdf
Правда, в Директиве старшное слово "трещина" заменено на более благозвучное "зона повышенной нагрузки" Смеющийся
Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #634 : 13.01.2017, 20:20:01 pm »

<a href="http://www.youtube.com/v/6o8p1kFnjqU&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/6o8p1kFnjqU&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

дельтафанерист
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #635 : 13.01.2017, 21:11:35 pm »

Вот, писали же уже - http://www.antonov.com/media/archive/DLP-0888-16E.pdf
Правда, в Директиве старшное слово "трещина" заменено на более благозвучное "зона повышенной нагрузки" Смеющийся

http://antonov.com/media/archive/DLP0888-16.pdf
Спочатку прочитайте не з перекладу гуглів, а потім вже щось пишіть.
Записан

preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #636 : 13.01.2017, 21:14:01 pm »

На Київському заводі Авіант закладені 6 літаків Ан-178.   11 січня 2017
На заводі Авіант закладені 6 літаків, про це свідчить реєстр повітряних суден. Заводські номери літаків йдуть від номеру 005 до 010. Про борти з номером 003 і 004 наразі нічого не відомо, повідомляє Національний промисловий портал України.

Зазначимо що літак із заводським номером 005 призначається для проведення льотних і вантажних випробувань нового літака і складатися буде без російських комплектуючих.
Нагадаємо що літак Ан-178 створювався КБ Антонова з 2010 по 2015 рік. На сьогоднішній день отримані замовлення на загальну кількість в 45 таких літаків. З них замовлення зроблено на 30 літаків Королівство Саудівська Аравія, 10 літаків для компанії Silk Way Airlines (Азербайджан), 2 літаки в Китай, і 3 для ВПС Іраку.

Ан-178 – багатоцільовий транспортний літак з максимальною вантажопідйомністю 18 тонн. Його унікальна особливість – можливість перевозити широкий спектр пакетованих вантажів (в контейнерах і на піддонах), включаючи морські контейнери.
http://wartime.org.ua/31861-na-kiyivskomu-zavod-avant-zakladen-6-ltakv-an-178.html
Записан

петро нестеров
*****

Karma: +272/-52
Offline


« Ответ #637 : 13.01.2017, 21:23:35 pm »

мужики, ну не повторяйте х...ню за журналистами, закладывают фундамент и т.п.
самолёты -запускают серию из 6 самолётов.
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #638 : 13.01.2017, 22:52:52 pm »

Це цитата з іншого ресурсу - цитувалась як є.
А серія буде більшою ніж 6 літаків, тому напевно просто запустили в серію.
Тобто 178 з бортовим 005 як і 132D зберуть без комплектуючих з московії, і проведуть додаткові випробування.
Записан

Кацо
*****

Karma: +375/-104
Offline




« Ответ #639 : 14.01.2017, 12:45:27 pm »



Спасибо за видео, молодцы Антоновцы, где ж грунт нашли-то.
Обратите внимание, на 2.04 минуте видно как образуется жгутовой вихрь около 3 двигателя (когда то баяли что это причина помпажей Д18)!
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #640 : 16.01.2017, 10:32:22 am »


shift ваши "экспертные оценки" вызывают у меня улыбку) В особенности оперирование бизнес информацией ГП Антонов))))
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #641 : 16.01.2017, 14:18:05 pm »

Що азербайджанці пишуть в своїх ЗМІ про контракт з Антоновим:
Azerbaijan seeks to assemble AN-178 aircrafts on country’s territory.
President of Azerbaijan Airlines (AZAL) Jahangir Askerov has announced that Azerbaijan is interested in assembling the Ukrainian transport aircraft An-178 with a carrying capacity of up to 18 tons at own production facilities.

"On behalf of the government I am authorized to say that Azerbaijan is interested in assembling An-178 on the country’s territory," he told reporters on June 6, Interfax reported.

Askerov said that the Kyiv-based Antonov State Enterprise and Azerbaijan's Silk Way Airlines signed a contract in May 2015 to assembly 10 transport aircraft An-178 in Ukraine and ship them to the airlines.

The first two planes are to be delivered by late 2018 under the contract and eight planes will be shipped upon a mutual agreement of the parties.

"We hope that by the middle of 2018 when we receive the first plane, production facilities [for assembling An-178 in Azerbaijan] would be ready," he added.

The Ukrainian enterprise reported that Silk Way Airlines will become the first customer for the AN-178.

Antonov State Enterprise President Mikhail Gvozdev mentioned that the plans to expand cooperation under the An-178 program worked out with Azerbaijan do not stipulate the sale of An-178 technologies to the foreign partner.

“This is cooperation production. The plane will be finally assembled in Azerbaijan,” he said.

The Antonov AN-178 is a short-range medium-airlift military-transport aircraft. The aircraft has already fulfilled 77 landings but the trial process is still underway. The plane was produced via computer-aided design and engineering and can be used for both civilian and military purposes.

One of the most fundamental differences of the AN-178 aircraft from the previous ones in the replacement of four-engined turboprop by two-engined. Twin-jet provides much higher efficiency on a route as compared to a four turboprop-powered transport aircraft owing to almost 40 percent higher speed.

The Antonov State Enterprise is currently considered to be one of the few enterprises, running the complete development cycle of advanced aircraft — from preliminary design to construction, testing, certification, production and integrated logistic support.

Azerbaijan Airlines is a major air carrier and one of the leaders of the aviation community of CIS countries. AZAL with the newest airplane fleets, consisting of 25 airplanes, does not have a single old plane.

Silk Way Airlines is a cargo airline with its head office and flight operations at Heydar Aliyev International Airport in Baku. It operates freight services linking Europe and Asia, as well as services for government and non-governmental organizations.
http://www.azernews.az/business/97671.html
Записан

preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #642 : 16.01.2017, 14:30:40 pm »

Флайтглобал про контракти Антонова:
Royal Saudi Air Force to acquire 30 An-178 transports.
Saudi Arabia has tentatively signed for 30 examples of the developmental Antonov An-178 tactical transport, in a deal that could eventually see the Kingdom producing the aircraft locally.

Detailed in a memorandum of understanding (MoU) between Antonov and Saudi company Taqnia Aeronautics, the deal will see the partners deliver the aircraft to the Royal Saudi Air Force.

It further builds on the growing relationship between Riyadh, Taqnia and the Ukrainian airframer. They are already collaborating on the development of the An-132 freighter – a modernised version of the 1970s-era An-32 – that will be assembled in Saudi Arabia. Taqnia also is promoting special-mission variants of the An-148.

Retired Maj Gen Ali Mohammed Al−Ghamdi, president of Taqnia Aeronautics, describes the signing of the MoU as “a significant step” in the level of co-operation between the partners. They will jointly promote the An-178 into the Middle East, he says, adding: “In the future we plan co-operative production of this aircraft.”

First flown on 7 May 2015, the An-178 is an evolution of An-148 passenger jet. Designed to carry a payload of up to 18t, it is powered by two Ivchenko Progress D-436 engines.

Antonov has already secured a launch order for 10 of the type from Silkway Airlines, and has also signed a tentative order with Chinese company Beijing A-Star Airspace and Technology.

As of early November the aircraft had accumulated over 30 flight hours. Civil certification is scheduled for the end of 2016.
http://flightglobal.com/news/articles/royal-saudi-air-force-to-acquire-30-an-178-transport-420208/
Записан

preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #643 : 16.01.2017, 22:22:06 pm »

Невже кісільовТВ так на мізки впливає?
-
Згадали ІФ, тому заходимо на їх офіційний сайт і читаємо:
Цитировать
An-158 is a midrange (2500 km/1553 mi) 100-seater derivative of An-148 (75 seats) designed by Antonov, manufactured under Russian-Ukrainian cooperation with final assembly in Kiev (Ukraine). The fact that around 65 percent of jet’s value fall on the Russian components allow to apply the Russian export guarantees to An-158’s export.
http://ru.ifc-leasing.com/media/news/news_305.html
Планера клепали в Києві, двигуни робили в Запоріжжі - то які російські 65%? Чи то листи з алюм.сплавів порахували? - Що дійсно?
Там вся держава вже кришою поїхала.
Записан

петро нестеров
*****

Karma: +272/-52
Offline


« Ответ #644 : 16.01.2017, 22:46:14 pm »

preacher - я у тебя спрашивал,  имеешь ли ты авиаобразование и какое отношение имел к пр-ву авиатехники, ты ответил уклончиво.
не корчи из себя авиаспециалиста-укропатриота.
мне тоже обидно , что и производство самолётов просрали, но это реалии
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 » |   Вверх
Тэги: Літаки Антонова. 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004