Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
29.03.2024, 16:11:23 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Літаки Антонова.  (Прочитано 532027 раз)
Карпуха
*****

Karma: +67/-11
Offline



Бажаючий літать


WWW
« Ответ #600 : 02.01.2017, 23:22:52 pm »

Цитировать
Самі це виробляють, і самі в себе це купують. Навіщо - то вже інше питання.
Це зветься внутрішный ринок. На жаль у нас в країні , не те щоб виробника, а саме потенціального покупця загнано в таку ...опу.Що мабуть звідтіля вже не вибраться. що до виробництва літаків, думаю шо ВСЬО ,,прієхалі,,. Нема зовнішноього нема внутрішнього покупція. Наші мужі просрали всо шо можна, Час був втрачений. даже не на Антонові, а взагалі.Ніхто не буде брать машини хоть вони супер - пупер в країні , яка на самому дні в рейтингу по коррупції. і тд ітп.
На зібранні колективу, було сказано обслуговувать лише Руслани, останні дойні корови.
Про виробництво поки що забуваєм.
Я боюсь що при цьому ,скорше буде скорочення штату,. ,,оптимизація, геніальні діїї наших менегерів. Це перше що роблять.Якщо розгонять КБ і коллектив, ще поки що працюючих фахівців, шось думається що це ВСЬО
Назад все це буде вернуть неможливо,бо люди найдутиь іншу роботу, а шось похоже. І назад не вернуться.Як на мене все щас на краю прірви. якщо начнуть ,. оптимизацію,. то всьо.
На істину не претендую.Суто свої думки.
Записан

Параплан--Skywalk Chili 2


,,вмк.Фрегат,,

http://forum.fregat.kiev.ua/амфибии-аэросани-и-самолеты/
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #601 : 03.01.2017, 00:17:14 am »

Що мабуть звідтіля вже не вибраться. що до виробництва літаків, думаю шо ВСЬО ,,прієхалі,,. Нема зовнішноього нема внутрішнього покупція. Наші мужі просрали всо шо можна, Час був втрачений. даже не на Антонові, а взагалі.
Спокійніше, спокійніше - дишіть глибше.
Буде щє і завтра, і післязавтра, і весь 2017 і інші роки, і покупці будуть, і інші моделі будуть, просто треба трошки перечекати.

На зібранні колективу, було сказано обслуговувать лише Руслани, останні дойні корови.
Ото напевно треба трішки розширити стадо дойних корів, хай будуть меньших розмерів і потихеньку теж молочко дають. Може щось на збереженні, що відновити можна невеликими зусиллями?
« Крайнее редактирование: 03.01.2017, 00:19:53 am от preacher » Записан

вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #602 : 04.01.2017, 12:22:14 pm »

Між вантажо і пасажиро перевезеннями є «невеличка» різниця.
Втрату вантажа компенсує страхова компанія.
Людьські життя...
Питання комфорту ніхто невідміняв , спеціфічні можливості сервісу і т.д.
Найбільші перевізники- світові логістичні компанії.
У їхніх клієнтів на першому місці ціна ,на другому час.
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #603 : 04.01.2017, 13:10:48 pm »

Між вантажо і пасажиро перевезеннями є «невеличка» різниця.
Втрату вантажа компенсує страхова компанія.
Людьські життя...
Питання комфорту ніхто невідміняв , спеціфічні можливості сервісу і т.д.
Найбільші перевізники- світові логістичні компанії.
У їхніх клієнтів на першому місці ціна ,на другому час.
Насправді вартість людського життя тех порахували страховики, тому транспортні літаки мають 4-й клас міцності, а пасажирські лише 5-й.
До того ж лоукости суттєво змінили відношення і до комфорту.
Тому особливо радує те що безпека авіаперевезень впавши з початком економічної кризи, зараз все ж таки зростає.
Хоча московити впевнено провокують нову світову економічну кризу, але тоді ціна 20-30 доларів за барель нафти буде їм лише маритись.
Записан

jet
***

Karma: +103/-97
Offline


« Ответ #604 : 04.01.2017, 13:29:44 pm »

а кто то помнит как Руслан на скольжение испытывали и чем это закончилось ? И в чем была причина !
Записан
Кацо
*****

Karma: +375/-104
Offline




« Ответ #605 : 04.01.2017, 16:33:32 pm »

Насправді вартість людського життя тех порахували страховики, тому транспортні літаки мають 4-й клас міцності, а пасажирські лише 5-й.

Не подскажете где такое прописано, так сказать в целях повышения общей образованности. Спасибо.
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #606 : 04.01.2017, 16:52:36 pm »

Не подскажете где такое прописано, так сказать в целях повышения общей образованности. Спасибо.
Пілотажні - 1.
Туристи - 2.
Винищувачи - 3.
Транспортні - 4.
Пасажирські - 5.
Цікаво що антонівці не випускали ще пасажирських 5 класу, бо всі можуть сісти на грунт, цікаво було би дізнатись, - які з пасажирських Анів дотягують до четвертого класу?
Записан

Кацо
*****

Karma: +375/-104
Offline




« Ответ #607 : 04.01.2017, 17:56:10 pm »

Не подскажете где такое прописано, так сказать в целях повышения общей образованности. Спасибо.
Пілотажні - 1.
Туристи - 2.
Винищувачи - 3.
Транспортні - 4.
Пасажирські - 5.
Цікаво що антонівці не випускали ще пасажирських 5 класу, бо всі можуть сісти на грунт, цікаво було би дізнатись, - які з пасажирських Анів дотягують до четвертого класу?


Так а классификация эта согласно чего, какого документа/правил?
Записан
IDB
****

Karma: +106/-13
Offline


« Ответ #608 : 04.01.2017, 19:00:00 pm »

To Mr. Jet. Об этом полете подробно написано в книге В. Ткаченко "Летный Риск". Если Вас книга заинтересует - можете обратиться ко мне. Мой e.mail опубликован.
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #609 : 04.01.2017, 20:48:13 pm »

Так а классификация эта согласно чего, какого документа/правил?
Про це вже йшлось на цьому форумі в 2012 році, але зараз джерело знайти не зміг. Судячи з контексту це міг бути переклад з англійської або ще щось.
Тоді я точно пом'ятаю перевіряв.
http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,6694.msg72783.html#msg72783
Записан

командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #610 : 04.01.2017, 21:41:22 pm »

а кто то помнит как Руслан на скольжение испытывали и чем это закончилось ? И в чем была причина !

И в чем была причина?
Записан
shift
*

Karma: +19/-19
Offline


« Ответ #611 : 04.01.2017, 21:42:10 pm »

Пілотажні - 1.
Туристи - 2.
Винищувачи - 3.
Транспортні - 4.
Пасажирські - 5.
Посмеялся. Сам придумал эту чепуху?
К твоему сведению, и пассажирские и транспортные (грузовые) самолеты относятся
к одной категории - транспортные самолеты.
 Классификация идет только по размерности:
1. Легкие самолеты:
1.1 самолеты взлетным весом до 5700 кг и числом пассажиров не более 9 ( без учета пилотов),
без требования по количеству двигателей (т.е. обычно однодвигательные)
1.2  самолеты взлетным весом до 8600 кг и числом пассажиров не более 19 ( без учета пилотов), двухдвигательные
2. Транспортные самолеты ( взлетный вес более 8600 кг, число пассажиров более 19)
Требования к самолетам категории 1 определяются авиационными правилами АП-23,
к  категории 2 -  АП-25.
Если говорить о прочности, то АП-25 требуют обеспечения прочности для  нормальной эксплуатационной перегрузки ny=2.5. Также конструкция должна выдерживать предельные кратковременные перегрузки с коэфициентом 1.5 ( запас прочности )

Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #612 : 04.01.2017, 21:57:13 pm »

Посмеялся. Сам придумал эту чепуху?
Що клас міцьності гугля не перекладає?
-
Як там воно в Луганську? На Придністров'я та Абхазію вже починає бути схоже?
Люті бандерівці по ночах сняться?
« Крайнее редактирование: 04.01.2017, 21:59:48 pm от preacher » Записан

OlegF
****

Karma: +83/-28
Offline


« Ответ #613 : 05.01.2017, 12:02:07 pm »

к сожалению всё написанное shift имеет место быть, как не прискорбно, но авиационное производство в Украине стремительно угасает
Подтверждаю не из "медийной информации" - Серийного производства самолетов в Украине уже не будет. shift изложил все правильно А специально для "українця" Серго - погугліть інформацію про єдине в Україні серійне підприємство Харківський авіазавод - від ньго зосталися ріжки та ніжки Єдиний котракт на Єдиний літак підприємство не в змозі виконати уже впродовж 3-х років, масові звільнення робітників, 2-х річна заборгованність по заробітній платі, відсутність будь яких коштів та повне ігнорування Кабміну Укроборонпрому та місцевої влади Ось не медійний стан авіабудівної галузі в Україні
« Крайнее редактирование: 05.01.2017, 12:08:56 pm от OlegF » Записан
OlegF
****

Karma: +83/-28
Offline


« Ответ #614 : 05.01.2017, 12:14:13 pm »

а про то как собрали Ан-132 в Киеве- для испытаний нового типа нужно как минимум 2 первых самолета, такова специфика... А спромоглися собрать только 1 .. поскребли по сусекам как говорится. Про импортозамещение отрапортовали- нини российского на нем. А интересно- дюралевые обшивки, профили и штамповки, титановый крепеж и банальные заклепки откуда взяли? а шасси например на ан-178? их в Украине не производят и пока не планируют. А применить европейский китайский или американский дюралевый сплав школа Антонова пока не готова
« Крайнее редактирование: 05.01.2017, 12:16:32 pm от OlegF » Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 » |   Вверх
Тэги: Літаки Антонова. 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004