| 
			| 
					
						| IDB | 
								|  | « Ответ #2535 : 16.11.2019, 12:56:08 pm » |  | 
 
 Вельмишановний Пане Кагор ! Дякую Вам за цікавий і дуже потрібний фільм. Наша історія, історія Української Авіації, мусить бути ширше публікована для всіх, кому не байдужа Україна!Ваші публікації завжди дуже цікаві.
 Ще раз дякую і бажаю натхнення в Вашій корисній діяльності !
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Записан | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kagor | 
								|  | « Ответ #2536 : 22.11.2019, 22:43:47 pm » |  | 
 
 Дякую. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Записан | 
 
 дельтафанерист |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kagor | 
								|  | « Ответ #2537 : 22.11.2019, 22:45:03 pm » |  | 
 
 НАТО приняла на вооружение первый разведывательный беспилотник на базе Block 40 Global Hawk.Всего таких будет 5. Стоимость 1,3 млрд. долларов.
 Они способны летать на высоте до 18,3 километра, находясь в воздухе до 32 часов.
 Первый уже приземлился в Италии.
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Записан | 
 
 дельтафанерист |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Toris 
								Зачарований небом       
								Karma: +2027/-707 
								Offline
								 
								Toris.Україна
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Ответ #2538 : 27.11.2019, 19:39:05 pm » |  | 
 
 CeramicSpeed Driven 99%Трансмісія - бімба! Перемикання передач - бімба! :clap: |  
						| 
								|  |  
								|  |  Записан | 
 
 Секта свідків підіймальної сили |  |  | 
	| 
			| 
					
						| mechanic | 
								|  | « Ответ #2539 : 27.11.2019, 20:27:37 pm » |  | 
 
 Toris+!Рулевой винт (фенестрон) - да будет так...
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Записан | 
 
 Сало може бути добрим або дуже добрим |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Toris 
								Зачарований небом       
								Karma: +2027/-707 
								Offline
								 
								Toris.Україна
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Ответ #2540 : 27.11.2019, 22:05:16 pm » |  | 
 
 Боюсь, що така трансмісія придатна лише для невеликих потужностей, моментів та швидкостей: маленька контактна пляма, як в однієї ланки ланцюга. Розширити пляму вздовж радіуса неможливо, а перехід на конуси виродиться у класичний конусний варіатор з аналогічною проблемою.
 І ще незрозуміло, як вони при переході на сусідню передачу синхронізують зсув зубців між сусідніми кільцями-зірочками? На один оберт кільця там буде неспівпадання щонайменше одного зуба замість впадини під підшипник. Мабуть зробили підпружинений осьовий люфт на пів-підшипника в кожну сторону на тому рухомому напівфлянцю з підшипниками?
 |  
						| 
								|  |  
								| « Крайнее редактирование: 27.11.2019, 22:14:06 pm от Toris » |  Записан | 
 
 Секта свідків підіймальної сили |  |  | 
	| 
			| 
					
						| подвашник 
								A U S T E R       
								Karma: +2026/-468 
								Offline
								 
								Федір  Новіков.
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Ответ #2541 : 27.11.2019, 22:51:53 pm » |  | 
 
 Все хорошо , но  только регулировочные  зазоры и  ихний  лимит  при  данном  устройстве  передачи весьма  лимитирован.  Для  езды  по  бездорожью  так  сомнительно.  Для кича ,  прикола ,  прогулок  по  аcфальту, сойдет.
 
 На цепной  передаче    при  люфте  колеса и  при  еще  многих сопутствующих эксплуатации по  бездорожью нюансах велык   едет , а  этот  станет.
 |  
						| 
								|  |  
								| « Крайнее редактирование: 27.11.2019, 23:00:58 pm от подвашник » |  Записан | 
 
 ..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога". 
 Не їла душа часнику, не буде й смердіти
 
 Не роби як   я ,роби краще мене.
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| mechanic | 
								|  | « Ответ #2542 : 28.11.2019, 07:50:24 am » |  | 
 
 Боюсь, що така трансмісія придатна лише для невеликих потужностей, моментів та швидкостей: маленька контактна пляма, як в однієї ланки ланцюга. Розширити пляму вздовж радіуса неможливо, а перехід на конуси виродиться у класичний конусний варіатор з аналогічною проблемою...
 Пока только как рабочая идея, ес-но.. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Записан | 
 
 Сало може бути добрим або дуже добрим |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| mechanic | 
								|  | « Ответ #2544 : 01.12.2019, 06:51:00 am » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Записан | 
 
 Сало може бути добрим або дуже добрим |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kagor | 
								|  | « Ответ #2545 : 09.12.2019, 21:17:08 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Записан | 
 
 дельтафанерист |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| Геннадий Хазан 
								Авиаторы 
								Karma: +1087/-64 
								Offline
								 
								"АОПА Украина"
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Ответ #2547 : 11.12.2019, 16:33:36 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Записан | 
 
 Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZL-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
 ZLIN 526 AFS     1974г.
 
 "Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Андрей-пилот 
								Авиаторы 
								Karma: +394/-43 
								Offline
								 
								UR-ACAV, UR-AAS
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Ответ #2548 : 12.12.2019, 10:36:22 am » |  | 
 
 У меня такое было два раза, думаю, что больше не повториться. А все начинается как обычно: лететь не стоит, но надо. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Записан | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| mechanic | 
								|  | « Ответ #2549 : 12.12.2019, 17:07:13 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Записан | 
 
 Сало може бути добрим або дуже добрим |  |  | 
	|  |