Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
27.04.2024, 09:03:25 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Побудувати літак FMX-4 Facetmobile  (Прочитано 318320 раз)
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #405 : 10.11.2015, 14:03:54 pm »

Амінь!
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1265/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #406 : 10.11.2015, 19:36:06 pm »

   Вы шановни посмотрите дату изготовления... 1995!!!!
По отношению к  конфидэнциальности информации, а тем более он был
изготовлен любительски, но на  как бы базе  американских ВПК.
  Самолет мучительно тяжелый в управлении и это его немалый недостаток,
ему  лучше всего походит двухвинтовая СУ без реакции от двигателя.
  Я вот помню на  МДП  с малым размахом площадью и коротким штурвалом....
 Даеш, полный РУД , и он падло становится боком ... мотор выворачивает...
правой консолью вперед и со скольжением  шпариш и на УС страшно смотреть,
штурвал зажимает,   а как  болтануло... так  восстанавливаеш прежний
режим работая... .
  А на нормальных самолетах даже в болтанку... я вот Як-12 немало летал
 вообще...если штурвал оттриммировал то педалькой слегка и ноу проблем.

  Пилоту и конструктору fmx-04  пришлось не мало попотеть,  я так думаю
что чисто зачетно . Для регулярной эксплуатации не годится.
« Крайнее редактирование: 10.11.2015, 21:23:15 pm от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #407 : 10.11.2015, 20:41:08 pm »

Підсумовуємо: все зрозуміло.

Бідному й нещасному українцю-волонтеру (тобто мені) згубну ідею побудови для АТО FMX-4 підкинули падлюки азіяти-ФСБшники методом постановочного фейкового відео киселівським Lifenevs!!!
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #408 : 10.11.2015, 22:10:23 pm »

 Пилоту и конструктору fmx-04  пришлось не мало попотеть,  я так думаю
что чисто зачетно . Для регулярной эксплуатации не годится.
Він моделіст - тому пітніти йому багацько не доводилося.
Настроїв 5-6 модельок з різним профілем, подивився яка краще літає, та збудував на її основі велику модельку для себе.
Записан

TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #409 : 11.11.2015, 00:01:55 am »

Підсумовуємо: все зрозуміло.

Бідному й нещасному українцю-волонтеру (тобто мені) згубну ідею побудови для АТО FMX-4 підкинули падлюки азіяти-ФСБшники методом постановочного фейкового відео киселівським Lifenevs!!!

Ещё Булгаков Михаил Афанасевич словами профессора Преображенского в "Мастер и Маргарита" говорил : "Не читайте советских газет на ночь" ))))
Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1265/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #410 : 11.11.2015, 00:18:34 am »

   Первым журналистом , в этой эпохе,считается иуда,  остальные  брешут чтобы не уподобиться.
« Крайнее редактирование: 11.11.2015, 00:55:34 am от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #411 : 11.11.2015, 08:04:37 am »

Фсе - фейк. Життя - матрця. Літаки, насправді, не літають.
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1521/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #412 : 11.11.2015, 09:11:48 am »

Фсе - фейк. Життя - матрця. Літаки, насправді, не літають.
То був не літак!
Ось щось схоже на первісний літак:

<a href="http://www.youtube.com/v/pexpftXlwpE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/pexpftXlwpE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>


Воно вже краще від фасетомобіля, однак я в таке категорично не сяду. Зверніть увагу, яке воно нестабільне в польоті.
« Крайнее редактирование: 11.11.2015, 09:20:05 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #413 : 11.11.2015, 09:22:39 am »

https://www.youtube.com/watch?v=djdG0TNvPio
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1521/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #414 : 11.11.2015, 09:46:49 am »

(обережно так)
Пропан, а може б Ви спочатку який мотодельтаплан спробували, га?
Сходили б до якого клубу, навчились ним керувати, спробували б інші моделі з іншими характеристиками - зрозуміли б поведінку та можливості крила на різних режимах польоту.

Потім спробували б літати не ПІД крилом дельтаплана, а НАД крилом, щоби відчути особливості ручного керування нестійкою аеродинамічною схемою, якою є низькоплан. Після цього крило розвернули б БОКОМ до потоку і спробували літати.

Якщо після цього моменту Ви ще будете на цьому світі і здатні керувати кінцівками, тоді все, залишиться останній крок: замінити крило, котре боком, шматком фанери і приліпити кабінку, щоби не дуло в обличчя.

Про всяк випадок зазначу, що в геть усіх без винятку сучасних військових винищувачах/штурмовиках, планери яких мають нестабільну аеродинамічну схему (постійно хоче перекинутись), стабілізація крену і тангажу автоматично і постійно здійснюється комп'ютерами та десятком-другим спеціальних аеродинамічних щитків на консолях. Без усього цього хазяйства літак перекинеться одразу, оскільки потребується швидкість реакції така, котрої людина не має. Пілот лише керує джойстиком, сигналізуючи комп'ютеру, як він хоче змінити траєкторію польоту.

Оці добрі люди, які переконували Вас не вкладатись у фасетомобіль, як правило, мають гарний польотний стаж на різних ЛА і розуміють вже на рівні власних інстинктів, що таке поведінка ЛА. Отак гляне одним оком на конструкцію - і вже відчуває себе пілотом цього ЛА в небі, тілом відчуває, що воно хоче. Я так розумію, що при погляді на цю конструкцію, ці добрі кожедуби з покришкінами відчували не радість польоту в небі, а частину тіла, з якої голосно виділяється адреналін.
« Крайнее редактирование: 11.11.2015, 10:23:44 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #415 : 11.11.2015, 10:07:43 am »

Навіщо?
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1521/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #416 : 11.11.2015, 10:21:29 am »

Абу д'Ард серед переліку корисних для людини речей сказав, що добре радитись з мудрецями. найкращі мудреці тут - пілоти, які доклали усіх зусиль, щоби пояснити Вам приреченість пілота цього фацетомобіля.

Вашому крайньому відео чомусь не довіряю. Воно виглядає, як плівка 60-х років. Саме примітивне VHS має набагато кращу якість.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #417 : 11.11.2015, 10:38:44 am »

Дякую! Я сам пілот.
За своє життя налітав 500 годин на винищувачах, дасть Бог, налітаю й на цьому ще 500!
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1521/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #418 : 11.11.2015, 10:55:11 am »

Йолки-палки... Відважний Ви чоловік, геть притуплений інстинкт самозбереження... Грустный

Може, таку хреновину спробуєте?

<a href="http://www.youtube.com/v/DEP8juRSBRo&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/DEP8juRSBRo&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>


Придумаєте якесь шасі з потужним двигуном, колесами і власним крилом, щоби компенсували вагу. І будете затягувати себе у вітрокостюмі на висоту самостійно, по принципу підводного тягача для туристів:

<a href="http://www.youtube.com/v/6_Y6rlQgzJQ&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/6_Y6rlQgzJQ&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>


<a href="http://www.youtube.com/v/xmF3Vcclo4g&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/xmF3Vcclo4g&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>


Такої ідеї я не ще не бачив. Якщо зробите це і залишитесь живим-здоровим - будете першим на планеті. Вартість буде однозначно меншою за будь-який ЛА.

UPD: Ось такі прототипи шасі:

<a href="http://www.youtube.com/v/VXrKNaVmcyI&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/VXrKNaVmcyI&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>


<a href="http://www.youtube.com/v/TB3bf2oeOQo&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/TB3bf2oeOQo&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>


<a href="http://www.youtube.com/v/-Q2T5Q8G5VE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/-Q2T5Q8G5VE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
« Крайнее редактирование: 11.11.2015, 11:30:02 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Nickky
***

Karma: +37/-5
Offline




WWW
« Ответ #419 : 11.11.2015, 11:48:10 am »

Підсумовуємо: все зрозуміло.

Бідному й нещасному українцю-волонтеру (тобто мені) згубну ідею побудови для АТО FMX-4 підкинули падлюки азіяти-ФСБшники методом постановочного фейкового відео киселівським Lifenevs!!!

Ещё Булгаков Михаил Афанасевич словами профессора Преображенского в "Мастер и Маргарита" говорил : "Не читайте советских газет на ночь" ))))
"Собаче серце"
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004