Пневмодвигалель на МДП

<< < (18/23) > >>

moroshan:
Або Ви неуважно читаєте мої пости, або у Вас яка інша причина пересмикування фактів. Прохання читати уважніше.

Геннадий Хазан:
Цитировать

Ви не зможете мені заперечити, що потужність звичайного авіадвигуна залишиться такою ж самою на 5 км висоті.

А я пожалуй смогу Вам заперечити.

ниже на рисунке  график
Рис. 13 Высотная характеристика двигателя М-14П на режимах 1 - взлетный, 2- номинальный 1, 3 - номинальный 2, 4 -  крейсерский 1; 5 - крейсерский 2

moroshan:
От саме оце ж я і мав на увазі. Ви не можете заперечити (маю на увазі перевагу повітряного двигуна на висотах), що ДВЗ мав би таку ж саму потужність... От як миленька, падає гарно. А тепер подумайте, як в цьому графікові вписалася б ще одна лінієчка, але вже не з опусканням, а підйомом у Вашому приведеному графіку. І як би це виглядало на характеристиках такого ж літачка з "завантаженим" під саму зав"язку пропелером і зниженим опором повітря. Дякую гарно за Ваше "заперечення". Якби ж то все  життя отакі "заперечення" отримувать. :)

командор:
Цитата: moroshan от 14.04.2011, 21:36:23 pm

Або Ви неуважно читаєте мої пости, або у Вас яка інша причина пересмикування фактів. Прохання читати уважніше.


Ни одного слова из вашего поста я не изменил и не менял порядок слов(не пересмыкував).
Однако у меня есть сомнение,что" вложив" во что-то энергии на 1.5 Евро вы получите пробег 200 км(обычный автомобиль съест не менее 12 литров бензина ,который стоит 12 Евро).

moroshan:
http://www.youtube.com/watch?v=D-A3XHFT5qc

Прошу ознайомитися.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница