Пневмодвигалель на МДП
Mike:
Весьма ценное замечание
moroshan:
А якщо, скажемо, ще й догрівати (хіба може, пропанбутановою сумішшю) оце повітря в проміжній ємкості (між балоном та двигуном), то ще більше зростає запас ходу, створюється тепло для боротьби з адіабатичними процесами охолодження, і не в останню чергу, обігрівається кабіна.
Геннадий Хазан:
Для авиаторов которые не знают что такое наличие пневмо системы на борту самолёта , со всего таки 50 кг/см2 рабочего давления , вот такое вот "простецкое" заправочное приспособление ... ::) ;D
Поговорим о "простоте использования сжатого воздуха под большими давлениями" ? ;) :)
командор:
Цитата: moroshan от 14.04.2011, 14:43:50 pm
Хлопці. Ви забули також один важливий момент. Поскільки двигун працює на градієнті тисків у балоні та атмосферним, при наборі висоти, атмосферний тиск таки істотно зменшується. А значить, у Ваші калькуляції цей фактор не введений, що є помилкою. З другого боку, згадаємо, що на висоті до десяти км звичайні ДВЗ просто не дотягують, здихають. Цей же двигун прекрасно працюватиме на всю котушку і навіть збільшується його потужність, або ж зменшується розхід повітря, а з цим і збільшується запас ходу. Це також треба враховувати і в розрахунках на міцність балонів. Ще одне. Якщо у автомобіля на землі запас ходу буде до 200 км, то яким він стане по Вашому, на висоті 3, 5, або всі 10 км? Та й зіткнень та ударів, що призводять до аварій, буде набагато менше...
А що буде з літієвими батарейками на таких висотах і температурках? І чи хто оцінив, у яку копієчку вони встануть при масовому виробництві? Та й зараз вони, ой недешевенькі...
Если учесть,что кол-во полученной энергии пропорционально перепаду давления,а при давлении на входе около 50 бар ,увеличение перепада при увеличении высоты до бесконечности приранивается к увеличению перепада на 1 бар, это примерно 2% ,то влияние незначительно.
В свое время, по долгу службы, занимался изучением всяких явлений при течении воздуха вокруг ЛА и не только , очень плотно соприкоснулся с разработкой и эксплуатацией всяких приводов, рабочим телом которых являлся сжатый воздух.
Так ,на одном из вариантов привода воздушного винта ,на агрегате мощностью примерно 100 л.с. было использовано рабочее тело(воздух) давлением около 90 бар с температурой около 120 гр.С. Снижение температуры воздуха на входе приводило к обмерзанию зоны разряжения через 30 сек после начала работы и заклиниванию привода.
Можно ли использовать сжатый воздух для двигателя ЛА?
Я глубоко в этом сомневаюсь.
Геннадий Хазан:
Если использовать " правильный" сжатый воздух , согласно ГОСТа , то у него точка росы ( по памяти) -60С. Намерзать будет нечему. Но такой воздух не дешевый. Заправка баллона стоит 100 гривен. И это без транспортных расходов.
Навигация