Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
18.05.2024, 13:40:19 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Вопросы регистрации самолета  (Прочитано 69919 раз)
Курченко С
Гость
« Ответ #15 : 01.03.2010, 15:48:43 pm »

Цитировать
Курченко С,
в цитированом Вами Додатоке12 до пункту 3.1 Правил видачі сертифікатів льотної придатності
цивільних повітряних суден України
я не нашёл в списке документов что для получения СЛГ НОВОГО ВС с упаковки, необходимы
1. договор о базировании
2. договор ТО
3. доказательства прохождения ТО (какие доказательствао, фото-видео? НОВОЕ ВС которое ещё не подошло к ТО?)
А сами правила открыть и прочитать - лень?
Вам уже br5s про ТО чётко ответил.
А разговор в таком ключе -
Цитировать
Поясните пожалуйста, и желательно не цитированием слов
- это,пожалуйте к Хазану.
« Крайнее редактирование: 01.03.2010, 15:51:46 pm от Курченко С » Записан
Ivan_Sh
Авиаторы

Karma: +17/-1
Offline


« Ответ #16 : 01.03.2010, 15:52:26 pm »

А сами правила открыть и прочитать - лень?
Вам уже br5s про ТО чётко ответил.
Может я не те правила читал? Потому что я не нашёл. Может у Вас есть эти Правила и Вы их можете подгрузить на форум?
Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #17 : 01.03.2010, 15:58:38 pm »

3. Порядок видачі сертифікатів льотної придатності
3.1. Для розгляду питань щодо видачі сертифіката льотної придатності ПС відповідного виду заявник (експлуатант ПС) повинен подати в Укравіацію не пізніше ніж за 20 днів до очікуваної дати:
заявку встановленого зразка згідно з додатками 8, 9, 10 до цих Правил залежно від виду сертифіката;
доповнення до заявки на видачу сертифіката льотної придатності будь-якого виду, крім експортного, подається при першій подачі заявки на сертифікат льотної придатності або при переобладнанні і зміні комплектації ПС згідно з додатком 11 до цих Правил;
інші документи згідно з додатками 12, 13, 14, 15, 16 до цих Правил залежно від виду сертифіката.
3.2. Заявка на одержання сертифіката льотної придатності будь-якого виду розглядається протягом 10 днів з дня її одержання. Після інспектування ПС, оформлення звіту про проведену перевірку інспекторами з льотної придатності Укравіації приймається рішення щодо можливості видачі відповідного Сертифіката льотної придатності або Свідоцтва про визнання дійсним Сертифіката льотної придатності ПС.
3.3. Якщо при розгляді заявки буде виявлено, що відомості, які зазначені в заявці, не відповідають вимогам цих Правил або якщо до заявки не додані всі потрібні документи, то заявка повертається заявнику. Укравіація має право вимагати додаткові документи для визначення можливості видачі сертифіката льотної придатності. Строк розгляду заявки в такому разі може бути продовжений до 10 днів з дня одержання додаткових документів
Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #18 : 01.03.2010, 15:59:34 pm »

Вот сами правила.

http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1037.469.0
Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #19 : 01.03.2010, 16:02:54 pm »

Цитировать
4.4. Спеціальний сертифікат льотної придатності ПС експериментальної категорії видається Укравіацією:
для ПС, про яке є рішення Укравіації про допуск до польотів, не призначене для комерційного перевезення пасажирів, вантажів та виконання авіаційних робіт, і яке тимчасово занесене до Державного реєстру цивільних повітряних суден України з метою:виконання випробувальних польотів;
участі у виставках;
участі в змаганнях;
виконання демонстраційних польотів;
вивчення ринку;
спеціальних тренувань екіпажу;
виконання спеціальних польотів;
для аматорського ПС, що занесене до Державного реєстру цивільних повітряних суден України і про нього є рішення Укравіації або органа, якому таке право делеговано Укравіацією, про допуск до польотів;
для ПС з метою перельоту до місця ремонту після пошкодження, що спричинило часткову втрату придатності до польотів, на підставі висновків комісії з розслідування події та результатів інспектування ПС представниками Укравіації або уповноваженими нею особами;
для ПС з простроченим ресурсом або строком служби щодо перельоту його до місця ремонту або виконання робіт з метою продовження ресурсу або строку служби. Допуск до перельоту вказаного ПС здійснюється згідно з процедурами, визначеними Укравіацією;
для нового ПС, яке ще не занесено до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, з метою виконання виробничих льотних випробувань після виготовлення ПС на підприємстві-виробнику за умови:
наявності чинного сертифіката типу, який виданий або визнаний Укравіацією;
відповідності схваленій типовій конструкції і виконання всіх наземних перевірок та випробувань, які передбачені технічними вимогами на приймання та поставляння;
наявності сертифіката схвалення виробництва авіаційної техніки, який виданий або визнаний Укравіацією;
для ПС з метою виконання виробничих льотних випробувань після ремонту або доробок ПС на підприємстві, що виконує суттєві доробки, зміни типової конструкції (які впливають на льотну придатність), значний відновлювальний або плановий ремонт за умови:
наявності чинного сертифіката типу або еквівалентного документа;
відповідності схваленій типовій конструкції;
укомплектованості затвердженою розробником ПС конструкторською та експлуатаційно-технічною документацією;
виконання всіх наземних перевірок та випробувань, які передбачені технічними вимогами на приймання та поставляння;
наявності на підприємстві відповідного сертифіката, який виданий або визнаний Укравіацією.
4.5. При оформленні Спеціального сертифіката льотної придатності ПС експериментальної категорії у випадках, зазначених у шостому та сьомому абзацах пункту 4.4, графа 1 сертифіката не заповнюється.
Записан
br5s
Авиаторы

Karma: +161/-17
Offline




« Ответ #20 : 01.03.2010, 16:09:42 pm »

Курченко С,
в цитированом Вами Додатоке12 до пункту 3.1 Правил видачі сертифікатів льотної придатності
цивільних повітряних суден України
я не нашёл в списке документов что для получения СЛГ НОВОГО ВС с упаковки, необходимы
1. договор о базировании
2. договор ТО
3. доказательства прохождения ТО (какие доказательствао, фото-видео? НОВОЕ ВС которое ещё не подошло к ТО?)
Поясните пожалуйста, и желательно не цитированием слов, а как это сделал я на страние 3,
конкретный документ и пункты - надо и не надо. Спасибо
Конкретно документы надо не надо это одельная работа, что - либо доказывать тоже нет желания, вы попросили я что мог помомогаю. Хорошо - новый самолёт у него есть AMM (aircraft maintenance manual)? Емсть конечно потому как вы сказали что сертификат типа имеется (правда какой не сказали), там есть всякие интересные разделы и открывает инспектор раздел "maintenance schedulе", а там надо отстыковать плоскости через 100 часов наработки и проверить узлы навески бароскопом, как вы докажете испектору что это плёвое дело и вы это легко можете сами сделать??? Или вариант вам дадут "дозвил до полётив" до ближайшего серьёзного ТО (обычно больше 100 часов наработки не бывает, а то и первые 25 часов в объёме 100 на двигателе Ротакс 912), докажите, что вы без дополнительных инструментов и знаний способны выполнить эти работы...
Удачи Вам и скорейших полётов в удовольствие, потому как для работы, обычно, на форуме не обсуждают.
Записан
Ветеран
Авиаторы

Karma: +8/-0
Offline


« Ответ #21 : 01.03.2010, 16:59:20 pm »

br5s для работы, если вы имеете ввиду авиаработы (АХР) то обсуждаем тут
http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,2146.390.html
Записан

Профессионализм пилота не зависит от взлётной массы, он зависит от отношения к любимому делу!
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #22 : 01.03.2010, 19:10:31 pm »

br5s  Вот читаю я Вас и диву даюсь.
Цитировать
и открывает инспектор раздел "maintenance schedulе", а там надо отстыковать плоскости через 100 часов наработки и проверить узлы навески бароскопом, как вы докажете испектору что это плёвое дело и вы это легко можете сами сделатьНепонимающий
Вот когда придет время этих самых 100 часов владелец ВС покажет инспектору или БУМАГУ , что ему это разрешили делать , или печать  авторизированной фирмы, которая произвела ЭТИ работы. Это всё на совести ВЛАДЕЛЬЦА ВОЗДУШНОГО СУДНА , и именно ЕГО ответственность.
И НИКТО не имеет права требовать этого ВСЕГО ДО того КАК....

И какие ещё "доказательства "?
Я многие "сложности" готов понять , но только не маразм.
И Вы агитируете нас всех "за Советскую Власть "  в лице одного чиновника которому нужно что либо ДОКАЗЫВАТЬ ?
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Ivan_Sh
Авиаторы

Karma: +17/-1
Offline


« Ответ #23 : 01.03.2010, 23:24:06 pm »

Додаток 12
до пункту 3.1 Правил видачі
сертифікатів льотної придатності
цивільних повітряних суден
України

Перелік документів, необхідних для одержання:
 ---- СЕРТИФІКАТА ЛЬОТНОЇ ПРИДАТНОСТІ

1. Заявка (додаток Крутой.
2. Доповнення до заявки (додаток 11) при потребі.
3. Оригінал сертифіката експлуатанта та спеціальні експлуатаційні положення, де вказані ПС, які експлуатанту дозволяється використовувати.
4. Оригінал діючого Реєстраційного посвідчення ПС.
5. Оригінал сертифіката льотної придатності (за наявності).
6. Оригінал сертифіката придатності щодо шуму на місцевості (за наявності).
7. Акт про перевірку експлуатантом технічного стану та визначення придатності повітряного судна до польотів (додаток 15).
8. Оригінал Дозволу на бортові радіостанції, у якому зазначені телефонні та (або) телеграфні позивні ПС (якщо ПС обладнане радіостанціями).
9. Висновок про відповідність екземпляра ПС та його ЕТД типовій конструкції або ТУ на поставку, виданий представником Укравіації на підприємстві-виробнику згідно з додатком 16 до цих Правил (для нових ПС).
10. Копія договору про оренду ПС (якщо ПС орендується) з копіями актів з приймання-передавання ПС.
11. Графік технічного обслуговування ПС (на календарний рік наперед).
12. Експортний Сертифікат льотної придатності держави-експортера (якщо ПС імпортується в Україну).
13. Перелік відмін від сертифікованого типу (для одержання спеціального Сертифіката льотної придатності ПС експериментальної категорії).
14. Копії страхових полісів (ПС та відповідальності перед третіми особами).
15. Карту контрольних даних повітряного судна для всіх ПС, на які видається сертифікат придатності щодо шуму на місцевості (додаток 3 до п.3 Правил видачі сертифікатів придатності щодо шуму на місцевості цивільних повітряних суден України).
16. Фінансовий документ, який підтверджує сплату державного збору.

не нашёл я где и кем требуется договор о базировании и договор ТО + доказательства для получения СЛГ для нового ВС без налёта.


Хорошо - новый самолёт у него есть AMM (aircraft maintenance manual)? Емсть конечно потому как вы сказали что сертификат типа имеется (правда какой не сказали), там есть всякие интересные разделы и открывает инспектор раздел "maintenance schedulе", а там надо отстыковать плоскости через 100 часов наработки и проверить узлы навески бароскопом, как вы докажете испектору что это плёвое дело и вы это легко можете сами сделать???
Есть, в мануале есть 12. Maintenance где есть план выполнения работ. и написано в мануале, что работы производяться ЛИБО инспектором фирмы производителя ЛИБО другим лицом, допущенным фирмой изготовителем, о чем есть документ.
Сертифика типа я не указал сейчас, а это столь значительно? Скажу что этот сертификат типа являет самым строгим, специалисты знают. Отстыковка крыла конкретно на данном ВС является ежедневной практикой не предусматривающая никаких инспекторов. крыло складывается  Подмигивающий
Записан
br5s
Авиаторы

Karma: +161/-17
Offline




« Ответ #24 : 01.03.2010, 23:53:12 pm »

Ни кому и ни чего доказывать я не собираюсь, а просто процитировал выдержки из правил, а искать где конкретно какая выдержка и что значит нет желания.
В нашей стране любой закон при хорошем адвокате можно трактовать в любую сторону, а за правила я вообще молчу. Вы хотите летать или упражняться в глубине глубин ? Всё равно что бы мы здесь не трактовали, а регистрация и лётная годность в АОН на сегодняшний момент происходит через соответствующий отдел в ДАА, т.е. А.С. Пихало (начальник отдела), позвоните ему он вполне адекватный или Шевчуку в л.с. думаю он тоже не откажет поделиться информацией степ  бай степ, тем более в Киеве есть толковые люди ...
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #25 : 02.03.2010, 00:04:23 am »

Ну зачем собственно обиды ? Мы дискутировали с вами !
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
305
Авиаторы

Karma: +21/-0
Offline


« Ответ #26 : 02.03.2010, 00:42:40 am »

А о каких сертификатах летной годности тут речь идет? У меня документ называется "Дозвіл на виконання польотів". дискутирующие здесь именно его имели ввиду? или это все же разные документы?
Записан
Ветеран
Авиаторы

Karma: +8/-0
Offline


« Ответ #27 : 02.03.2010, 00:45:25 am »

Ivan_Sh  вы где этот додаток взяли? В п.3 сертификат эксплуатанта, что подразумевает договор на ТО и базирование. Это из коммерческой авиации.
Записан

Профессионализм пилота не зависит от взлётной массы, он зависит от отношения к любимому делу!
Ivan_Sh
Авиаторы

Karma: +17/-1
Offline


« Ответ #28 : 02.03.2010, 00:47:48 am »

Ветеран, этот дотаок я взял из того документа что предоставил Курченко С в ответе № 18
вот ссылка которая была выше

http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1037.469.0

прошу показать действующий документ для АОН если это не то. С этой целью я и пришёл.
Записан
Ветеран
Авиаторы

Karma: +8/-0
Offline


« Ответ #29 : 02.03.2010, 00:49:15 am »

Скорее всего нужен перечень документов и правила по регистрации ВС АОН и Дозвила на полёты где то выложить на Форуме.
Записан

Профессионализм пилота не зависит от взлётной массы, он зависит от отношения к любимому делу!
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004