Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
16.04.2024, 06:20:46 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Редуктори  (Прочитано 40161 раз)
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #90 : 16.03.2017, 00:00:21 am »

я так зрозумів моя участь не потрібна,з двигуна заводськими 75 к.с. можна витягнути десь 85-87 к.с. просто картами екології,+ можна побавитсь системою запалювання  з вприском це ще +5-6 коняк, якщо ставити наддув то треба занижати ступінь стиску ,но це дорого
Записан
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #91 : 16.03.2017, 00:03:24 am »

Я так зрозумів, що цей чоловік може самостійно прошити потрібну характеристику в "мозги" двигуна...
Прошити то можна, але фізику і сопромат не наіпеш.Улыбающийся
можна, двигун працюе  по фізиці, но е фактичні параметри,які можна зробити потрібними
Записан
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #92 : 16.03.2017, 00:07:35 am »

розпочав доопрацювання двигуна,е натхнення,дай бог терпіння,решту зробим,фізика терпить і допомагае,на днях викладу проби результатів,но є ++++++
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #93 : 16.03.2017, 00:10:06 am »

я так зрозумів моя участь не потрібна,
Навпаки!
Активніше приймайте участь в розмові.
Записан

Поза межею реальностi...
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #94 : 16.03.2017, 00:11:13 am »

...,но є ++++++
Що це значить? Я не зрозумів...
Записан

Поза межею реальностi...
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #95 : 16.03.2017, 00:25:24 am »

спробую позбавити двигун екологічних норм,зараз розпочав доопрацювання робочих карт двигуна,це змінить настройки вприску
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #96 : 16.03.2017, 00:35:28 am »

спробую позбавити двигун екологічних норм,зараз розпочав доопрацювання робочих карт двигуна,це змінить настройки вприску
Добре. А яка історія двигуна? Явно ж не новий.
Тобто, потрібно що називаеться "перебрати" детально усе...
Взагалі-то, в котрий раз, рекомендую відкрити тему по своєму проекту -
там і обговорювати всі питання. А тут тільки про редуктор можна -
інше не по темі виходить.
Записан

Поза межею реальностi...
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #97 : 16.03.2017, 00:42:51 am »

якщо ставити наддув то треба занижати ступінь стиску ,но це дорого


Да не настолько уж и дорого

http://www.ebay.co.uk/itm/Garrett-Turbochager-no-717478-750431-for-BMW-320d-E46-1995-ccm-150-BHP-/151899084535

http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-Mitsubishi-Shogun-Pajero-2-8L-TF035-Turbochager-4M40-TURBO-49135-03310-5K-/122254446218

Или вот такой как у меня на Duster- стоит, из 80 л.с. делает 115
http://www.ebay.co.uk/itm/Turbochager-Megane-kangoo-micra-Clio-Dacia-80-Hp-Kp35-Engine-Code-K9k-K9k7-/322435804277

Или выбирай на любой вкус, под конкретный движок http://egts-turbo.co.uk/products/
При наличии английского (разговорного), можно позвонить +44-7522311500 (мобильный) , или стационарный +44-1843836263 и обговорить конкретные нужды. Ну а если совсем с языком проблема, то можно написать на e-mail [email protected]

« Крайнее редактирование: 16.03.2017, 00:52:58 am от TAILDRAGGER » Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #98 : 16.03.2017, 00:48:59 am »

Напевно треба починати нову тему двигуна,редуктор треба зробити під номінал двигуна  решта буде   лише модернізація,але з того що я бачу з початку, прогрес чомусь получаеться за надто динамічним,десь щось пропустив,якось не правильно почав двигун набирати потужність
Записан
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #99 : 16.03.2017, 00:51:46 am »

К9К це дизель,для безину треба занижати ступінь стиску бо отримаем передчасну детонацію( в народі пальці стукають)або робити безпосередне впорскування
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #100 : 16.03.2017, 00:53:56 am »

,якось не правильно почав двигун набирати потужність
а навантаження яке? врахували?
Записан

Поза межею реальностi...
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #101 : 16.03.2017, 00:54:39 am »

К9К це дизель,для безину треба занижати ступінь стиску бо отримаем передчасну детонацію( в народі пальці стукають)або робити безпосередне впорскування

Я знаю, что дизель (у меня такой), ну так поговорить со специалистами, они сами изготавливают эти турбочарджеры...думаю можно организовать для любого
Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #102 : 16.03.2017, 12:58:27 pm »

Так я і сам  можу це зробити + дописати прогу на наддув но для цього треба переробити двигун,
 зменшити ступінь стиску,замінити шатуни ,+ доставити  хоча би динамічний фазорегулятор,простіше купити!!! турбований двигун
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1456/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #103 : 16.03.2017, 13:02:07 pm »

Андрій, відкривайте вже тему з назвою "Авіаконверсія двигуна Peugeout 307 TU3JP".

Ми всі вже чекаємо, плюсуємо і навіть трошки стогнемо від цікавості. Улыбающийся
Записан

Секта свідків підіймальної сили
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1200/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #104 : 16.03.2017, 18:54:02 pm »

Раз в  два оборота  поршень четырехтактного делает впуск. На этот процесс
затрачивается  энергия,  если поток топливо- воздушной смеси не имеет   принудительного подпора.
  Для наддува ,  проверено на  авто , не обязательно использовать  турбинку  или поршневой  нагнетатель , достаточно, и  это сразу  ощущается , от воздухана  отвести трубу  на  передок  с  диффузором   1 к 4 и  в  осбенности после  60  авто приемистей , а  свечи  соломенеют, топливо  экономится.
  Диффузор на  стоянке  закрывается  заглушкой. Не сервис ,  но на  любителя.
При таком  малом  наддуве повышатся,на  блохи...,   крутящий  момент.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004