Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
29.04.2024, 19:23:41 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Редуктори  (Прочитано 40293 раз)
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #45 : 13.03.2017, 12:18:28 pm »

Двигун Пежо TU3JP 1.4  інжектор номінал потужності 75коней при 5500 обертів,маю можливість побавитись як з механікою так і з системою керування та потужності, гвинт придбав тут на форумі, правий  діаметром 1800мм фірми "Київпроп" хочу зробити мотораму з СУ випробувати тягу та інші параметри роботи двигуна  при навантаженні від гвинта,потім і сама постройка гіроплана в проекті.Хочу кабіну дует зробити полімерно-алюмінієвий каркас,з ротором ще не опреділився.Авіаційні двигуни високообертові з малими ходами КШМ-  автомобільні мають більші ходи поршня  тому крутний момент досягаеться швидше ніж у авіаційних  якщо тримати оберти на піку крутного моменту  то динаміка розкрутки двигуна  до пікових потужностей буде більше стабілізована,чому я хочу взнати  як зформувати СУ щоб при оптимальних обертах була оптимальна тяга
« Крайнее редактирование: 13.03.2017, 12:28:24 pm от Leva307 » Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1540/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #46 : 13.03.2017, 12:27:16 pm »

Класненько. Улыбающийся Залишилось припасувати гвинт до виходу коробки передач і поганяти двигун по передачах. Я б робив саме так. А вже потім, після обміру температур, статичної тяги, тестів тривалої роботу на різних потужностях і передаточних числах, побудови графіків та їх аналізу, приймати рішення про остаточне передаточне число. Зекономите купу часу і грошей.

P.S. А потім зробите собі такий "стенд", з якого стартуєте свою літалочку:

<a href="http://www.youtube.com/v/kyZUJcfxIVI&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/kyZUJcfxIVI&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
« Крайнее редактирование: 13.03.2017, 12:32:44 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #47 : 13.03.2017, 12:31:19 pm »

на виході  з коробки маем 2115 обертів на хв при 5 передачі і 6000 обертах двигуна
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1540/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #48 : 13.03.2017, 12:38:59 pm »

Ось і вір після цього в "пряму передачу"... Грустный

При 4000 об/хв двигуна на виході КП матимемо 1408 об/хв гвинта або 132,7 м/с лінійної швидкості кінчика лопаті... Мало і взагалі - пічаль...

Тоді план Б: перепрошуємо Петра Нестерова, звертаємось до Мегліна та інших авторитетів.
« Крайнее редактирование: 13.03.2017, 12:55:56 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #49 : 13.03.2017, 12:50:58 pm »

P.S. А потім зробите собі такий "стенд", з якого стартуєте свою літалочку: - Вже таке зробив тепер чекаю на гвинт і буду робити редуктор,прямої передачі в авто не існуе
« Крайнее редактирование: 13.03.2017, 13:04:16 pm от Leva307 » Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1540/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #50 : 13.03.2017, 12:56:26 pm »

Ще є план В з набором дешевих фанерних шківів для тестів, але щось мене такий план бентежить...
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #51 : 13.03.2017, 13:06:29 pm »

редуктор на ремінно-зубчатій передачі, з початку пямий привід без редуктора а потім від отриманих данних і відштовхуватись
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #52 : 13.03.2017, 13:15:32 pm »

я не противник редуктора, но где не глянь везде  ставь 1:2 , движок автомобильный номинал 80 л.с. без болезненый по оборотам 4000 об/мин  для винта максимум 2750 об/мин, максимальная мощность у двигателя при 5500об/мин,возможно ли установить редуктор 1;1,5 если винт в диаметре 1800мм на гироплан, вопрос как к специалисту,я з ходу і не хочу, просто хочу почати новий проект тому і запитання такі,тому і збираю літературу та грамотні поради,я так зрозумів що редукція це те саме передаточне число
Якщо вам необхідно зняти потрібну вам потужність з автомобільного двигуна не виходячи на максимальні оберти, доведеться взяти двигун з запасом потужності.
Хоча насправді максимальну потужність в ЛА використовують частіше ніж в авто, але не весь час, зазвичай - злет, набор, розгін.  
Авіаційні двигуни теж іноді використовують запас потужності (пересжаті, перерозмірні) але з іншою метою - мати достатню потужність на висотах >2000.
Хоча починати з нового проекту з таким набором знань - це неправильно. Краще підібрати під свї потреби вже опробований проект.
« Крайнее редактирование: 13.03.2017, 13:22:50 pm от preacher » Записан

Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #53 : 13.03.2017, 13:34:26 pm »

на висоти  в 2000 метрів я і не збирався лізти мені достатньо і 300 метрів.я почав цю тему для того щоб взнати для чого потрібен редуктор в СУ  літальних апаратів,і щоб при роботах над своїм проектом зробити правильно ,інші опрбовані проекти це добре,но по них мало інфи  тому і пробую з того що маю
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1540/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #54 : 13.03.2017, 13:50:52 pm »

я почав цю тему для того щоб взнати для чого потрібен редуктор в СУ  літальних апаратів
Редуктор потрібен, щоби від двигуна передати гвинту розрахункову максимальну потужність на розрахункових оборотах самого гвинта для цієї потужності. Все.

Leva307, у Вас вже все є (крім редуктора) для початку експериментів. Приступайте, поки є можливість і натхнення. Не гайте ні хвилини! Плюс в карму і чекаємо від Вас нових тем, спочатку по СУ, потім по літалці.

З Богом!
Записан

Секта свідків підіймальної сили
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #55 : 13.03.2017, 13:57:43 pm »

щоб при роботах над своїм проектом зробити правильно ,інші опрбовані проекти це добре,но по них мало інфи  тому і пробую з того що маю
Напевно краще озвучити ваші бажання стосовно вже опробованого проекту, і шукати відомості саме в цьому напрямку. Бо отримати рівень знань для нового авіаційного проекту потребує набагато більше часу, а ще потребує особистої участі в кількох опробованих. Здається мова йшла про автожир, - тут є на форумі пару тем про автожири і є люди які їми займаються.
PS. Легше купити потрібний двигун, ніж створювати новий проект під наявний - ну то таке.
Записан

nik
*****

Karma: +79/-7
Offline




« Ответ #56 : 13.03.2017, 14:00:31 pm »

Leva307 До речі 300 метрів чи 2000 то вже не має значення бо і 20 метрів достатньо щоб наламати дров. Рекомендую спочатку звязатись з кимось хто будує та літає на автожирі , наприклад з Кульпінським Валерою з Чернівців . Отримаєте чи малу інформацію а ще б політати було не погано .
« Крайнее редактирование: 13.03.2017, 14:28:27 pm от nik » Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1284/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #57 : 13.03.2017, 14:03:04 pm »

редуктор на ремінно-зубчатій передачі, з початку пямий привід без редуктора а потім від отриманих данних і відштовхуватись

Опорой  для винта должен быть корпус  с  двумя соответственными подшипниками, на коленвал с его вкладышами сажать нниииззя . Между  опорным корпусом и колевалом муфта  жигулевская резиновая  трехпалая  шестигранная   и хорошо  себя  зарекомендовавшая.
 Вторичный  вал  в d- 30мм со стали 45    нормально.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #58 : 13.03.2017, 15:04:02 pm »

на висоти  в 2000 метрів я і не збирався лізти мені достатньо і 300 метрів.я почав цю тему для того щоб взнати для чого потрібен редуктор в СУ  літальних апаратів,і щоб при роботах над своїм проектом зробити правильно ,інші опрбовані проекти це добре,но по них мало інфи  тому і пробую з того що маю

Не погано було б представитись. Мене, наприклад, звати Дамір. Улыбающийся

Щодо інформації - неправда ваша. Її море й два вагони.
Просто потрібно пошукати гарно, й не лінитись.
Я не розумію одну річ. Невже вам самому не цікаво "як воно там все працює"?
Мені стало цікаво давно. Я багато прочитав, подивився, послухав - і все одно є "білі плями".
А ви хочете одразу в дамки.Подмигивающий Та й беручись за такий проект, ви зобов*язані знати. Багато знати. Навіть більше ніж потрібно для даного проекту. Звісно, якщо у вас в планах є  вдале завершення задуманого. Ну, це на мою думку так.



Записан

Поза межею реальностi...
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1540/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #59 : 13.03.2017, 15:25:08 pm »

Дамір, 307-й вирішує проблеми по мірі виникнення. І він підніметься у небо на власному апараті раніше від нас.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004