Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
29.04.2024, 18:56:55 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Редуктори  (Прочитано 40281 раз)
nik
*****

Karma: +79/-7
Offline




« Ответ #30 : 13.03.2017, 08:15:53 am »

Leva307 Як що максимальну потужність двигун видає при обертах 5500 то для зняття максимальні потужності максимальні оберти з гвинтом повинні бути 5500 ! А тепер підберіть редукцію під ваш діаметр гвинта ! На гвинт в діаметрі метир вісімдесят фірми "Київпроп" при обертах двигуни 5500 я ставлю редуктор з редукцією 1-2.5
Записан
nikol1406
***

Karma: +57/-139
Offline


« Ответ #31 : 13.03.2017, 09:23:44 am »

Leva307, наскильки вас зрозумив, ви не бажаете використовувать двигун довго на великих обертах, для того хочете, щоб використавши редуктор з меньщим передаточним числом, мати максимальни оберти гвинта при середних обертах двигуна? Сучасни двигуни мають властивости видати свою саму здорову потужнисть при максимальних обертах 6000 деяки й выще, при тому мають видносно не здорову вагу й достатню економичнисть.Якщо двигун не використовувати на максимальних обертах то з нього не зняти максимальнойи потужности, йака потрибна при злети або инших режимах, ставити потужниший двигун, це бильша вага та иньши неприемности. Тому й ставлять редукцию таку при який використовуеться вся потужнисть двигуна, а це максимальни оберти, а в крейсери щоб зменьшити оберти двигуна застосовують ВИШ. Думаю над цим питанням стильки умних людей передумало и переексперементовано, що ми зараз маемо готови цифри редукции, и думаю не я не ви в цому напрями кращого не придумаемо. З повагою до всих екснериментаторив.
Записан

Наслаждаться полетом, даже находясь на подводной лодке.
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #32 : 13.03.2017, 09:31:09 am »

Тобто при 5500  мотора гвинт має 2200 . А якщо підняти потужність двигуна  обороти знизити  до 4000  а редуктор поставити на 1:1.5  а не 1:2.5
« Крайнее редактирование: 13.03.2017, 09:34:57 am от Leva307 » Записан
VS
**

Karma: +67/-13
Offline


« Ответ #33 : 13.03.2017, 09:39:31 am »

Авіація,завжди боролася за найменшу вагу , але не за рахунок надійності , тому візьміть  надійний редуктор з налагодженою  технологією  виготовлення, надійний двигун , та не ризикуйте власним життям та життям тих, хто буде на Вашому ЛА підніматися в повітря , інакше економія пари кілограмів ваги коштувати-ме здоров"я або навіть життя.
Використовуючи власнозроблений ЛА з власновиготовленою силовою установкою необхідно бути перш за все льотчиком-випробувачем, з велетенським стажем, а так тільки на цьому форумі деякі учасники уже у вічному  польоті...    
Записан
VS
**

Karma: +67/-13
Offline


« Ответ #34 : 13.03.2017, 10:26:02 am »

Всі хто розробляє та проектує літальні апарати . роблять це під конкретну ,уже випробувану , надійну та добре себе зарекомендувавшу силову установку (СУ), випробування нових та модернізованих (СУ) проходить тільки на випробуваних добре себе зарекомендувавших як правило,серійних (ЛА)   Таке правило в авіації, написане втраченими життями багатьох поколінь авіаторів.
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1540/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #35 : 13.03.2017, 10:36:03 am »

Всі хто розробляє та проектує літальні апарати . роблять це під конкретну ,уже випробувану , надійну та добре себе зарекомендувавшу силову установку (СУ), випробування нових та модернізованих (СУ) проходить тільки на випробуваних добре себе зарекомендувавших як правило,серійних (ЛА)   Таке правило в авіації, написане втраченими життями багатьох поколінь авіаторів.
...Так не з'являться нові Сікорські... Улыбающийся
Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #36 : 13.03.2017, 10:42:06 am »

...Так не з'являться нові Сікорські... Улыбающийся
... або Сиерви.. Подмигивающий
Записан

Поза межею реальностi...
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #37 : 13.03.2017, 11:16:21 am »

А питання було просте для чого редуктор, відповідь теж виявляеться проста для збільшення та передачі всіеї потужності на гвинт, щоб створити якомога більшу силу тяги. На скільки я зрозумів
Записан
VS
**

Karma: +67/-13
Offline


« Ответ #38 : 13.03.2017, 11:28:37 am »

...Так не з'являться нові Сікорські... Улыбающийся
[/quote]
Повністю згоден, тільки не пригадаю яку СУ створив Сіко́рський І́гор Іва́нович для своїх легендарних ЛА?
Записан
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #39 : 13.03.2017, 11:31:17 am »

Leva307, наскильки вас зрозумив, ви не бажаете використовувать двигун довго на великих обертах, для того хочете, щоб використавши редуктор з меньщим передаточним числом, мати максимальни оберти гвинта при середних обертах двигуна? Сучасни двигуни мають властивости видати свою саму здорову потужнисть при максимальних обертах 6000 деяки й выще, при тому мають видносно не здорову вагу й достатню економичнисть.Якщо двигун не використовувати на максимальних обертах то з нього не зняти максимальнойи потужности, йака потрибна при злети або инших режимах, ставити потужниший двигун, це бильша вага та иньши неприемности. Тому й ставлять редукцию таку при який використовуеться вся потужнисть двигуна, а це максимальни оберти, а в крейсери щоб зменьшити оберти двигуна застосовують ВИШ. Думаю над цим питанням стильки умних людей передумало и переексперементовано, що ми зараз маемо готови цифри редукции, и думаю не я не ви в цому напрями кращого не придумаемо. З повагою до всих екснериментаторив.
це не завжди так,багато фірм модернізують старі двигуни до рівня теперішніх вимог хоча конструктивно вони е старої розробки по можливостях технологій старших часів. Зараз е багато двигунів які виходять на максимальну потужність і при 4800-5000 обертів і потужність не маленька,але мова  не про це,питання  чи можливо  завдяки редуктору досягти результату зменшивши оберти двигуна з 5500 до 4000  та залишити нормальну тягу на гвинті тим самим уникнути багато інших проблем з вібрацією та ресурсом
Записан
Brojler
****

Karma: +53/-1
Offline

L-13;L-29;МиГ-15ути;МиГ-17;Як-18;АХР


« Ответ #40 : 13.03.2017, 11:40:58 am »

Якщо запас потужності двигуна занадто великий, що міг-би на пряму, без редуктора,  розкрутити ПОВІТРЯНИЙ ГВИНТ до обертів самого двигуна (це для тих, хто не дуже обізнаний з фізикою), то треба знати, що "СКАЧОК УПЛОТНЕНИЯ" (рос.мовою), який "сяде" на тих частинах поверхонь обертання, які матимуть швидкість біля 340 м/сек, не дасть використати потужність і загальмує швидкість обертання своїм великим повітряним опором. Місцево ця швидкість може збільшуватись навіть при лінійній швидкості меншій за 340м/сек, так-як потік повітря на випуклих поверхнях збільшує свою швидкість (рівняння БЕРНУЛІ). Тому, на практиці, в підрахунках прив'язуються до швидкості краю лопаті ГВИНТА, меншій за 250м/сек. Так підбором передаточного відношення редуктора можна вирахувати діаметр гвинта для конкретної силової установки, або навпаки, - під конкретний ГВИНТ та параметри двигуна підібрати потрібне передаточне відношення редуктора.
« Крайнее редактирование: 13.03.2017, 11:46:11 am от Brojler » Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1540/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #41 : 13.03.2017, 11:41:34 am »

Повністю згоден, тільки не пригадаю яку СУ створив Сіко́рський І́гор Іва́нович для своїх легендарних ЛА?
Автомат перекоса, несучий гвинт, редуктор на хвостовий гвинт і далі все разом з гвинтом - це теж частини СУ. Все було самопальне. І першим випробовувачем був сам Сікорський - зовсім не пілот-випробовувач.

...Хоча первопрохідцям було простіше: не було форумів і експертів, які аргументовано обгрунтують, чому воно не буде летіти. Подмигивающий

Ой, прошу пардона в топікстартера і шановного товариства, знову офтоп розводжу.
Дімі Давидкіну таки вдалось вкласти цілий курс в один абзац, плюс. Улыбающийся

"СКАЧОК УПЛОТНЕНИЯ" (рос.мовою)
хай буде "СТРИБОК УЩІЛЬНЕННЯ"

Leva307, Вам тут діло розказують, слухайтесь спеціалістів, навіть, якщо не все поки що зрозуміло.

движок автомобильный номинал 80 л.с. без болезненый по оборотам 4000 об/мин  для винта максимум 2750 об/мин, максимальная мощность у двигателя при 5500об/мин,возможно ли установить редуктор 1;1,5 если винт в диаметре 1800мм на гироплан
Специ розказують, що на практиці автодвигун на максимальній потужності довго працювати не буде. Вашою основною задачею буде порівняння графіка споживаної потужності гвинта від обертів з графіком потужності двигуна від обертів. Редуктор буде підбиратись під розрахункову потужність Вашого двигуна на заданих обертах двигуна.

А що у Вас за двигун? Можливо, хтось вже пройшов Ваш шлях і підібрав найкращий гвинт і редуктор саме під Ваш двигун?
« Крайнее редактирование: 13.03.2017, 12:13:24 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #42 : 13.03.2017, 12:05:31 pm »

Як завжди на тазіку по снігу не катайся бо носа розіб"єш або руки поламаеш))). Двигуни з авіаконверсії теж працюють,сузукі переробили- працюе, фольцваген переробили-працюе,є намір пежо переробити  тому і питання було про редуктор, так і авіаційний двигун коштуе не тищу ує,  а полетать то хочется
Записан
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #43 : 13.03.2017, 12:08:25 pm »

не розумію мало, но можливісь попрацювати на землі з силовою установко маю, зроблю проект СУ тоді хочу почати проект з гіропланом, а корисної інфи взнав багато для цього і почав тему
« Крайнее редактирование: 13.03.2017, 12:09:59 pm от Leva307 » Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #44 : 13.03.2017, 12:09:26 pm »

І все-таки, розкрийте ширше свій проект.
Я так зрозумів, що проект будується навколо двигуна, що є в наявності.
Доречі, яка марка двигуна?
Бо, в проектуванні автожира є більш складніші проблеми й питання чим ВМГ.
Записан

Поза межею реальностi...
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004