Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
29.04.2024, 19:30:45 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Редуктори  (Прочитано 40297 раз)
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1284/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #75 : 14.03.2017, 21:58:10 pm »

Все... это клиника
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1540/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #76 : 14.03.2017, 22:02:05 pm »

Все... это клиника
Або порадьте коеф. редукції чоловіку, або вйо.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1284/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #77 : 14.03.2017, 22:42:23 pm »

1
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #78 : 14.03.2017, 22:46:23 pm »

1
0.7 Подмигивающий
Записан

Поза межею реальностi...
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #79 : 14.03.2017, 22:47:51 pm »

Все... это клиника
Або порадьте коеф. редукції чоловіку, або вйо.
Для цього чоловік, принаймі, повинен викласти графік характеристик свого двигуна.
Це як мінімум.
Записан

Поза межею реальностi...
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1540/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #80 : 15.03.2017, 07:59:09 am »

Для цього чоловік, принаймі, повинен викласти графік характеристик свого двигуна.
Це як мінімум.
Я так зрозумів, що цей чоловік може самостійно прошити потрібну характеристику в "мозги" двигуна...
Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #81 : 15.03.2017, 08:55:50 am »

Я так зрозумів, що цей чоловік може самостійно прошити потрібну характеристику в "мозги" двигуна...
Прошити то можна, але фізику і сопромат не наіпеш.Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1540/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #82 : 15.03.2017, 09:07:59 am »

Прошити то можна, але фізику і сопромат не наіпеш.Улыбающийся
З наукою все грає. В нас об'єм навіть більший. В ротаксі теж прошивка.

Питання лише в гарантованому ресурсі та ще в чомусь...
Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #83 : 15.03.2017, 10:20:20 am »

Якби ж усе так просто було...
Тут грубої сили мало - ще розум прикласти треба.
Як писалось вище, потрібно оприділитись з режимами (злетний, номінал, крейсер)
Вивести графік характеристик двигуна - залежності обертів, потужності та крутного моменту.
Якщо є можливість, підкорегувати за потребою.
Вивчити детально характеистики гвинта. изначитись зі швидкістю, на яку розраховуати
установку вцілому. Так як це автожир, то ключовою тут є тяга на місці. Тобто, максимальну тягу треба налаштовувати "на стропі". Виходячи з цього, все добре прорахувати, й вичислити редукцію, необхідну для отриманих умов. Подумати, чи варто городити новий редукор, чи є можливість (з мінімальними допрацюваннями) використати готову опробовану конструкцію, що врешті буде дешевше. Мабуть. Зібрати це все докупи на стенді й поганяти з замірами обертів,температур, часу, тяги.
 
Записан

Поза межею реальностi...
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1284/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #84 : 15.03.2017, 18:42:35 pm »

Вальтер-Минор  от Микро  четверки  до большего  шестерки, все  без редукторов.
От 80 до  360 л.с..От простых карбюраторных до инжекторных(сперва  в 70ых был механиеский...) с наддувом. который нужен даже для  низколетающих.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1540/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #85 : 15.03.2017, 19:24:11 pm »

Був би в нас об"єм 4 літри, як в Мінора - крутили б без редуктора. Улыбающийся
https://en.wikipedia.org/wiki/Walter_Minor

А при нашому об"ємі, якщо хочемо зняти повну потужність, мусимо застосовувати редуктор.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #86 : 15.03.2017, 19:33:59 pm »

Був би в нас об"єм 4 літри, як в Мінора - крутили б без редуктора. Улыбающийся
А краще- був би в нас Вальтер Мінор, не мудровали б і не морочили собі голови. Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #87 : 15.03.2017, 21:46:47 pm »

Був би в нас об"єм 4 літри, як в Мінора - крутили б без редуктора. Улыбающийся
https://en.wikipedia.org/wiki/Walter_Minor

А при нашому об"ємі, якщо хочемо зняти повну потужність, мусимо застосовувати редуктор.


Не завжди, мусимо затосовати i турбiнку

http://www.flygas.info/en/engine-for-ultra-light-airplane-gas252.html



i редуктор



70 л.с. из Ситроен Виза
57 Kg (125 pound) included, Engine starter, Alternator, Injection, Tubes, air filter.
« Крайнее редактирование: 15.03.2017, 21:54:54 pm от TAILDRAGGER » Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #88 : 15.03.2017, 22:11:47 pm »

Андрію, а яка розрахована вага силової установки (двигун з рідинами, редуктор, гвинт)?
Для автожира стат. тяга повинна бути в районі половини злітної ваги апарату.
І, якщо сам двигун буде важити як пів апарату, то на конструкцію залишається дуже мало.
І пілота на дієту доведеться садовити, а пасажирами брати тендітних жіночок. )))
А серйозно, поділіться "прикидками", якщо вони є.
Записан

Поза межею реальностi...
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #89 : 15.03.2017, 23:37:17 pm »

Цікава пирхкарка..........
<a href="http://www.youtube.com/v/eDU4HpUacx8&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/eDU4HpUacx8&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004