Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
29.03.2024, 02:15:07 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Ремоторизація Горобця  (Прочитано 135572 раз)
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #180 : 24.04.2017, 21:28:49 pm »

Критикувати можна всіх якщо є за що. Варили аргоном матеріал - харчова нержавійка. Розміщаю фото  схеми живлення інжекторного двигуна - чи Лайк чи Конт не знаю. Все ніби зрозуміло крім Fuel strain. Це емність для бензину чи може це зворотній клапан? Які думки - а саме краще знати точно Строит глазки


* IMG_20170424_221537.jpg (1197.32 Кб, 2448x3264 - просмотрено 538 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #181 : 24.04.2017, 21:45:44 pm »

Критикувати можна всіх якщо є за що. Варили аргоном матеріал - харчова нержавійка.
Ну, тоді - перше, що кидається в очі, нерівномірність шва. Самого валика шва.
Я розумію, що тонкі трубки, але при наявності такої нерівномірності зовні -
слід розуміти, що такі ж нерівномірні характеристики самого шва.
Але, я не спеціалізуюсь на моторамах... Можливо так треба. Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #182 : 24.04.2017, 22:10:18 pm »

Критикувати можна всіх якщо є за що. Варили аргоном матеріал - харчова нержавійка.
Ну, тоді - перше, що кидається в очі, нерівномірність шва. Самого валика шва.
Я розумію, що тонкі трубки, але при наявності такої нерівномірності зовні -
слід розуміти, що такі ж нерівномірні характеристики самого шва.
Але, я не спеціалізуюсь на моторамах... Можливо так треба. Улыбающийся
згоден - шов не ідеальний (це накладка для підсилення). Але вживу воно якось виглядає лагідніше. Думаю що витримає всі мої неподобства(+6  - 2)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #183 : 24.04.2017, 22:27:39 pm »

Критикувати можна всіх якщо є за що. Варили аргоном матеріал - харчова нержавійка.
Просто по фото здалось що в деяких місцях підварювали чорним металом, бо поверхня труби не змінила колір навколо шва. Харчова нержавійка це вуглецю від 0,12 до 0,8%.
Записан

Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #184 : 24.04.2017, 22:55:57 pm »

Варили все однозначно нержавійкою - а потемніння можлива викликане тим що залапана рама була трохи і масло горіло при зварці.А може і не в цьому - бо листова нержавійка чесно признаюсь невідомого походження. Непонимающий
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #185 : 25.04.2017, 12:48:44 pm »

Варили все однозначно нержавійкою - а потемніння можлива викликане тим що залапана рама була трохи і масло горіло при зварці.А може і не в цьому - бо листова нержавійка чесно признаюсь невідомого походження. Непонимающий
Листову легко перевірити на вміст вуглицю, нагріти до коліру стиглої вишні і миттєво у воду. Якщо загартувалась хоч трохи, - вміст вуглецю забагатий.
Записан

Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #186 : 07.05.2017, 21:42:31 pm »

Пробував магнітом - не береться. Таки нержавійка....
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #187 : 08.05.2017, 11:51:25 am »

Пробував магнітом - не береться. Таки нержавійка....
Магнітні властивості це ще не все..........
http://metkov.com.ua/ru/stati/obshie_svedenija_o_nerjaveyshej_stali.html
Зміна кольору навколо шва на фото:


* svarka-nerzhaveyushhix-trub-3.jpg (43.78 Кб, 600x400 - просмотрено 572 раз.)
Записан

вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #188 : 14.05.2017, 23:36:12 pm »

Схожа на «меблеву» нержавійку.
На мій погляд ще краще.
Взагалі не розумію чому в авіації , якщо не для хімії , використовують харчову.
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #189 : 15.05.2017, 00:35:04 am »

Може тому, що харчова менш пiддаеться коррозii?
Да, i технологiй бiльш притримуються, що сказуеться на прогнозованостi
характеристик.
Записан

Поза межею реальностi...
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #190 : 15.05.2017, 15:55:45 pm »

До чого тут "меблева" чи "харчова" - ви ж не бак під питну воду на дачі зварюєте!
Перед тим як зварювати щось для літака, хтось технології зварювання читав?
Технології матеріалів?
Чому 30ХГСА після нетехнологічного зварювання починає тріщати?
Який саме хімічний елемент в цій сталі дає такий ефект?
Записан

DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #191 : 15.05.2017, 21:12:56 pm »

До чого тут "меблева" чи "харчова" - ви ж не бак під питну воду на дачі зварюєте!
Перед тим як зварювати щось для літака, хтось технології зварювання читав?
Технології матеріалів?
Чому 30ХГСА після нетехнологічного зварювання починає тріщати?
Який саме хімічний елемент в цій сталі дає такий ефект?
Може, тому що для меблів труби йдуть не обов*язково високої якості.

Хтось читав, хтось знає, а хтось знає і зварює. До чого це питання?

Мателіаловедення. Вивчав.

Бо порушена технологія...

Той, що й підвищує ударну в*язкість, мабуть.

Наступного разу формулюйте точніше питання. Й по черзі, будь-ласка.
Записан

Поза межею реальностi...
br5s
Авиаторы

Karma: +161/-17
Offline




« Ответ #192 : 16.05.2017, 11:51:36 am »

Критикувати можна всіх якщо є за що. Варили аргоном матеріал - харчова нержавійка. Розміщаю фото  схеми живлення інжекторного двигуна - чи Лайк чи Конт не знаю. Все ніби зрозуміло крім Fuel strain. Це емність для бензину чи може це зворотній клапан? Які думки - а саме краще знати точно Строит глазки
Fuel strain - це звичайний відстійник з сітчатим фільтром та нажимним клапаном зливу відстою, за звичай монтуеться в наайнижчому місці на протипоженої перегородці з легким доступом без зйому капотів
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #193 : 16.05.2017, 13:20:24 pm »

Може, тому що для меблів труби йдуть не обов*язково високої якості.
А що є спеціальний прокатний стан під меблеву нержавійку?   Подмигивающий
Чи то на металобазах є майданчики під труби невисокої якості.  Подмигивающий
Є мака сталі, є під неї гост, і є властивості цієї марки.

Хтось читав, хтось знає, а хтось знає і зварює. До чого це питання?
Колись зварював, проте не взявся би варити деталь на літак, не перечитавши технологію зварювання саме цієї марки сталі.

Той, що й підвищує ударну в*язкість, мабуть.
Вуглець не підвищує ударну в'язкість.
Записан

DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #194 : 16.05.2017, 15:17:29 pm »

Слухайте, ми тут можемо довго вправлятись в дотепностi. Але кому воно треба?)))
Якщо маете досвiд/знання - подiлiться з нами, будь-ласка.
Записан

Поза межею реальностi...
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004