Украинский Авиационный Форум Авиационная библиотека Крылья - все об украинской авиации
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
27.03.2017, 09:37:18
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Ремоторизація Горобця  (Прочитано 12307 раз)
Sergio69
***

Karma: +56/-0
Offline


« Ответ #15 : 04.07.2016, 12:47:52 »

Rotax 582  теж поремонтувався  між роботами по Лайку - заміна корпусу редуктора і загальна ревізія після  ЛП. (прокладки  і вимивання болота  Веселый)
Записан
Sergio69
***

Karma: +56/-0
Offline


« Ответ #16 : 04.07.2016, 13:02:48 »

Інжектор , магнето, помпа вигляд збоку


* 9.JPG (226.31 Кб, 1024x768 - просмотрено 114 раз.)
Записан
Sergio69
***

Karma: +56/-0
Offline


« Ответ #17 : 04.07.2016, 13:09:42 »

Дуже мене здивувала така штука як тросик для тахометра. В америкосів дорого - порядка 70дол.Почав шукати в нас - і не повірите від Волги цей трос підійшов один в один - і по різьбі теж! Видно американське коріння так і залишилось.
Горобець на обслуговуванні - все по регламенту кожні 50 год  Улыбающийся


* 10.JPG (218.33 Кб, 1024x768 - просмотрено 130 раз.)
Записан
Sergio69
***

Karma: +56/-0
Offline


« Ответ #18 : 04.07.2016, 13:13:38 »

До речі  якщо порівнювати Лайк і Лом-Прагу з середини то Лайк по культурі виробництва сильно
 програє. Має вигляд  звичайного тракторного двигуна.
Записан
Sergio69
***

Karma: +56/-0
Offline


« Ответ #19 : 04.07.2016, 16:27:52 »

Що було куплено на eBay
 інжектор RSA-5
магнето  D4LN  без кришки
Кришка  окремо
кришка з проводами під 6 горшків
генератор
свічки нові old stok
говернер
гвинт
Багато що з кріплення робив по місцю
Як показало подальше життя з усього купленого поганий був тільки генератор
Записан
Sergio69
***

Karma: +56/-0
Offline


« Ответ #20 : 04.07.2016, 16:36:57 »

Ще  павук( flow divider), форсунки та паливні лінії до них
Помпа на високий тиск (карбюраторна помпа не підходить)
Власне форсунки і павук я купив з CONTINENTAL IO-550.Пропозицій з Лайкомінгу не було
а тут була дуже хороша ціна(крім того я все таки  почитав мануали з інжекторів ЛАЙКА та КОНТІНЕНТАЛ і так мені здалося що режими практично одинакові  роботи )  І я вирішив ризикнути - двигун і так experimental тож по повній і будемо експериментувати
Записан
Sergio69
***

Karma: +56/-0
Offline


« Ответ #21 : 05.07.2016, 17:12:38 »

Ну все встановлено невелике хвилювання і пробуємо заводити ...  Але ця спроба закінчується безславно- двигун не заводиться  а в кінці як бахнуло у впускному колекторі тук  що  обсмалило
брови  Смеющийся
Записан
Sergio69
***

Karma: +56/-0
Offline


« Ответ #22 : 05.07.2016, 17:19:50 »

Шукали причину 2 тижні. Причина була в установці  запалення на 180 градусів ! Зато практична робота по виставленню запалення на Лайку пройдено. Витягнули знову , пробуємо - і чудо сталося  - воно працює!!! Причому  ГАРНО працює!!! Поки що  вище 1500 об\хв не лізем - притираємо  кільця.


* 11.JPG (461.54 Кб, 1024x680 - просмотрено 101 раз.)
Записан
Sergio69
***

Karma: +56/-0
Offline


« Ответ #23 : 05.07.2016, 17:23:00 »

На фото видно короб для охолодження  з бляхи - не дуже гарно але функцію виконує. При чому
чомусь  температура головок на передніх цилідрах вища на 30 град за задні. Думав буде навпаки
Записан
br5s
Авиаторы

Karma: +84/-15
Offline




« Ответ #24 : 05.07.2016, 19:48:21 »

На фото видно короб для охолодження  з бляхи - не дуже гарно але функцію виконує. При чому
чомусь  температура головок на передніх цилідрах вища на 30 град за задні. Думав буде навпаки

 З рекомендацій наземного випробування двигунів подібного типу - цей короб повинен мати  більш округлу форму на вході повітря , але видно що цей момент опрацювали - то хоч якись чим взагалі без ньго. Перші 30 хвилин випробування самі критичні і це все у комплексі буде результатом як сядуть кільця. І краще випробування проводить на суцільно мінеральному мастилі воно краще тримаеться в хоні.  Удачі.
Ось ще "лайк" прагне більш загострить увагу на простих питаннях, там до речі й наземне випробування розписано.- http://www.lycoming.com/Portals/0/techpublications/Lycoming_Tech_Tips_2015.pdf
Записан
Werter
*

Karma: +1/-2
Offline


« Ответ #25 : 06.07.2016, 08:16:20 »

"Горобця" потрібно любити який він був створений...

После замены двига последует уменьшение=0 угла атаки верхнего крыла + замена на симметричный профиль ...
attached file:)

* plan.pdf (235.05 Кб - загружено 50 раз.)
* plan.pdf (235.05 Кб - загружено 39 раз.)
Записан
Sergio69
***

Karma: +56/-0
Offline


« Ответ #26 : 06.07.2016, 12:05:37 »

О дякую за допомогу по Лайку - цікавий для мене документ. А по Горобцю - та я його ЛЮБЛЮ але хочу щоб на ньому можна було би повитворяти ще щось додатково.
 План Горобця -взагалі як святі мощі - роздрукую і повішу в гаражі  Смеющийся
Записан
Sergio69
***

Karma: +56/-0
Offline


« Ответ #27 : 06.07.2016, 12:23:47 »

Знову про новий двигун. Щастя тривало недовго- десь пів години працював а потім став попукувати  потім стало трясти  і зараз реально трясе так що болти просто відпадають на ходу.
В кого які думки на цей рахунок?
Записан
TAILDRAGGER
*****

Karma: +629/-153
Offline




« Ответ #28 : 06.07.2016, 12:32:23 »

і зараз реально трясе так що болти просто відпадають на ходу.
В кого які думки на цей рахунок?
Поршень в одном из цилиндров не оторвался от шатуна?
Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
подвашник
КОТИГОРОШКО
*****

Karma: +359/-270
Offline



Новіков Ф.Л.


« Ответ #29 : 06.07.2016, 12:55:15 »

Вибрация, (не от поломки), при  слишком раннем   опережении зажигания или от перебогащенной  топливо- воздушной смеси, а
механически..., то что то  начало сильно затирать  или  подшипник  или поршень.
Записан

Усе дозволене, але не все корисне; усе дозволене, але не все будує.
Ап. Павел.
  ...но, но как  тогда инициировать намерения?
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |   Вверх
  Печать  
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.1 © Крылья 2004