Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
28.03.2024, 17:42:40 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Ремоторизація Горобця  (Прочитано 135560 раз)
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #15 : 04.07.2016, 11:47:52 am »

Rotax 582  теж поремонтувався  між роботами по Лайку - заміна корпусу редуктора і загальна ревізія після  ЛП. (прокладки  і вимивання болота  Веселый)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #16 : 04.07.2016, 12:02:48 pm »

Інжектор , магнето, помпа вигляд збоку


* 9.JPG (226.31 Кб, 1024x768 - просмотрено 693 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #17 : 04.07.2016, 12:09:42 pm »

Дуже мене здивувала така штука як тросик для тахометра. В америкосів дорого - порядка 70дол.Почав шукати в нас - і не повірите від Волги цей трос підійшов один в один - і по різьбі теж! Видно американське коріння так і залишилось.
Горобець на обслуговуванні - все по регламенту кожні 50 год  Улыбающийся


* 10.JPG (218.33 Кб, 1024x768 - просмотрено 889 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #18 : 04.07.2016, 12:13:38 pm »

До речі  якщо порівнювати Лайк і Лом-Прагу з середини то Лайк по культурі виробництва сильно
 програє. Має вигляд  звичайного тракторного двигуна.
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #19 : 04.07.2016, 15:27:52 pm »

Що було куплено на eBay
 інжектор RSA-5
магнето  D4LN  без кришки
Кришка  окремо
кришка з проводами під 6 горшків
генератор
свічки нові old stok
говернер
гвинт
Багато що з кріплення робив по місцю
Як показало подальше життя з усього купленого поганий був тільки генератор
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #20 : 04.07.2016, 15:36:57 pm »

Ще  павук( flow divider), форсунки та паливні лінії до них
Помпа на високий тиск (карбюраторна помпа не підходить)
Власне форсунки і павук я купив з CONTINENTAL IO-550.Пропозицій з Лайкомінгу не було
а тут була дуже хороша ціна(крім того я все таки  почитав мануали з інжекторів ЛАЙКА та КОНТІНЕНТАЛ і так мені здалося що режими практично одинакові  роботи )  І я вирішив ризикнути - двигун і так experimental тож по повній і будемо експериментувати
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #21 : 05.07.2016, 16:12:38 pm »

Ну все встановлено невелике хвилювання і пробуємо заводити ...  Але ця спроба закінчується безславно- двигун не заводиться  а в кінці як бахнуло у впускному колекторі тук  що  обсмалило
брови  Смеющийся
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #22 : 05.07.2016, 16:19:50 pm »

Шукали причину 2 тижні. Причина була в установці  запалення на 180 градусів ! Зато практична робота по виставленню запалення на Лайку пройдено. Витягнули знову , пробуємо - і чудо сталося  - воно працює!!! Причому  ГАРНО працює!!! Поки що  вище 1500 об\хв не лізем - притираємо  кільця.


* 11.JPG (461.54 Кб, 1024x680 - просмотрено 654 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #23 : 05.07.2016, 16:23:00 pm »

На фото видно короб для охолодження  з бляхи - не дуже гарно але функцію виконує. При чому
чомусь  температура головок на передніх цилідрах вища на 30 град за задні. Думав буде навпаки
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
br5s
Авиаторы

Karma: +161/-17
Offline




« Ответ #24 : 05.07.2016, 18:48:21 pm »

На фото видно короб для охолодження  з бляхи - не дуже гарно але функцію виконує. При чому
чомусь  температура головок на передніх цилідрах вища на 30 град за задні. Думав буде навпаки

 З рекомендацій наземного випробування двигунів подібного типу - цей короб повинен мати  більш округлу форму на вході повітря , але видно що цей момент опрацювали - то хоч якись чим взагалі без ньго. Перші 30 хвилин випробування самі критичні і це все у комплексі буде результатом як сядуть кільця. І краще випробування проводить на суцільно мінеральному мастилі воно краще тримаеться в хоні.  Удачі.
Ось ще "лайк" прагне більш загострить увагу на простих питаннях, там до речі й наземне випробування розписано.- http://www.lycoming.com/Portals/0/techpublications/Lycoming_Tech_Tips_2015.pdf
Записан
Werter
*

Karma: +5/-2
Offline


« Ответ #25 : 06.07.2016, 07:16:20 am »

"Горобця" потрібно любити який він був створений...

После замены двига последует уменьшение=0 угла атаки верхнего крыла + замена на симметричный профиль ...
attached file:)

* plan.pdf (235.05 Кб - загружено 279 раз.)
* plan.pdf (235.05 Кб - загружено 262 раз.)
Записан
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #26 : 06.07.2016, 11:05:37 am »

О дякую за допомогу по Лайку - цікавий для мене документ. А по Горобцю - та я його ЛЮБЛЮ але хочу щоб на ньому можна було би повитворяти ще щось додатково.
 План Горобця -взагалі як святі мощі - роздрукую і повішу в гаражі  Смеющийся
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #27 : 06.07.2016, 11:23:47 am »

Знову про новий двигун. Щастя тривало недовго- десь пів години працював а потім став попукувати  потім стало трясти  і зараз реально трясе так що болти просто відпадають на ходу.
В кого які думки на цей рахунок?
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #28 : 06.07.2016, 11:32:23 am »

і зараз реально трясе так що болти просто відпадають на ходу.
В кого які думки на цей рахунок?
Поршень в одном из цилиндров не оторвался от шатуна?
Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1125/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #29 : 06.07.2016, 11:55:15 am »

Вибрация, (не от поломки), при  слишком раннем   опережении зажигания или от перебогащенной  топливо- воздушной смеси, а
механически..., то что то  начало сильно затирать  или  подшипник  или поршень.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004