Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
16.07.2019, 20:22:21
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Обстановка в Украине.  (Прочитано 1432616 раз)
Kagor
*****

Karma: +1095/-337
Offline



дельтафанерист


« Ответ #2520 : 31.07.2016, 18:01:46 »

Положительный смысл новости в том, что эвакуированный из зоны русской оккупации завод «Топаз» успешно продолжает работать.
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
preacher
*****

Karma: +378/-198
Offline


« Ответ #2521 : 01.08.2016, 13:02:55 »

Относительно беспилотников хочу сказать ,что беспилотники разработывались и летали для выполнения различных задач не менее ,чем 10 лет назад.
То таке, сепари навіть музейний екпонат "збивали".
Але в ВСУ беспілотників практично не було, і серійно в Україні раніш не вироблялись.

А Л-39 так и остался Л-39.
Таки залишився, але з більш наближеною кабіною.
А двигуни Аі-322ф під ЛБЛ таки створили - побачимо.
Записан

Kagor
*****

Karma: +1095/-337
Offline



дельтафанерист


« Ответ #2522 : 02.08.2016, 19:21:51 »

"Украерорух" пояснив, чому російські літаки літали над Україною
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +1095/-337
Offline



дельтафанерист


« Ответ #2523 : 02.08.2016, 19:27:55 »

"З неба впали" на "ДНР"
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +1095/-337
Offline



дельтафанерист


« Ответ #2524 : 03.08.2016, 19:38:01 »

Харківські авіатори інвестували 3 млн дол. у комплекс діагностики агрегатів
У Харкові компанія FED завершує будівництво сучасного стендового комплексу діагностики авіаційних агрегатів.




Як повідомили Depo.Харків у прес-службі підприємства, завершити будівництво сучасного стендового комплексу діагностики авіаційних агрегатів планують у 2016 році.

Будівництво виробничих майданчиків пов’язано з прийняттям нових авіаційних програм у компаній-партнерів із Китаю, Індії, Саудівської Аравії, країн Південно-Східної Азії. За прогнозами експертів компанії “FED”, у 2017 році намічається зростання світового авіаційного ринку, що у свою чергу викличе розширення лінійки продукції, яка випускається, створення нових робочих місць.

“Вимоги до авіаційної техніки постійно ускладнюються, перш за все щодо її надійності. Наприклад, в умовах, підвищених або знижених температур, підвищеної тряски і так далі. Ці вимоги вказуються в міжнародних нормах, без дотримання яких неможливо отримати сертифікацію на відповідність вимог безпеки польотів за стандартами EASA (Європейське агентство авіаційної безпеки) або FAA (Федеральне управління цивільної авіації США). Будь-яка компанія, яка виробляє високоточні комплектуючі, агрегати для авіаційної промисловості для створення конкурентної продукції повинна моделювати і проводити випробування згідно з цими вимогами”, – заявив голова правління компанії FED Віктор Попов.

Моделювання вимагає створення дуже ефективною випробувальної бази, яка раніше була відсутня на підприємстві. За попередніми розрахунками, завершення будівництва стендового комплексу діагностики авіаційних агрегатів планується в кінці 2016 року, вводитися в експлуатацію комплекс буде поетапно.

“До кінця цього року ми завершуємо будівництво комплексу, а остаточне введення в експлуатацію заплановано у першому кварталі наступного року. Інвестиції, які будуть потрібні, – близько 3 млн дол. Зараз закінчуються будівельні роботи, ведуться переговори, в тому числі і з зарубіжними партнерами, щодо придбання обладнання, частина з якого вже закуплена. Ми знайшли під цей проект кредитні ресурси”, – повідомив Попов.

Він також зазначив, що в першому півріччі 2016 року в Україні різко скоротилися обсяги виробництва в авіаційній промисловості. По-перше, це пов’язано з торговими санкціями, по-друге звуженням внутрішнього українського ринку, а по-третє – у багатьох країнах закінчувалися різні економічні цикли.

http://vidvaga.com/2016/08/03/xarkivski-a​viatori-investuvali-3-mln-dol-u-kompleks-d​iagnostiki-agregativ/
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
zirka74
*****

Karma: +14/-0
Offline


« Ответ #2525 : 03.08.2016, 21:00:18 »

Учения морских летчиков в рамках Си Бриз 2016.
Вот это я понимаю, спасательная операция, одного человека забрали, все остальные остались. Моря, правда, не видно, и помощника бросили на земле, пусть в партизаны идет. Хоть бы провиант ему скинули, ну и патронов пару рожков. А может и так обойдется!
Записан
Kagor
*****

Karma: +1095/-337
Offline



дельтафанерист


« Ответ #2526 : 04.08.2016, 12:25:21 »

В Україні побудують ще 10 аеропортів
Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив про плани запуску ще близько 10 аеропортів в Україні.

«Ми зараз маємо близько 10, але ми хочемо, щоб у нас аеропортів було, щонайменше, близько 20, які можуть функціонувати в повноцінному режимі, приймати рейси, як регіональні, так і міжнародні», - повідомив Омелян.

Міністр розповів, що на даному етапі ведуться роботи для створення агентства інфраструктурних проектів. За його словами, саме воно буде фінансувати злітні смуги.

Він підкреслив, що важливу роль у фінансуванні терміналів гратимуть кошти приватного бізнесу і місцевих бюджетів. При цьому, Мінінфраструктури працює над розвитком мережі регіональних аеропортів, як це визначено в затвердженій Кабінетом міністрів державною цільовою програмою розвитку 17 аеропортів до 2023 року.

https://www.facebook.com/sdelanoVukrain​e/photos/a.257597437908970.1073741828.16​4506630551385/327421317593248/?type=3
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +1095/-337
Offline



дельтафанерист


« Ответ #2527 : 04.08.2016, 12:33:41 »

Україна випускатиме свій вертоліт
У Мoтoр Сiч aнoнсувaли, щo вже в 2017 рoцi хoчуть пoчaти випуск нoвoгo укрaїнськoгo, пaсaжирськoгo вертoльoту МСБ-2.
Прo це рoзпoвiв глaвa кoмпaнiї В’ячеслaв Бoгуслaєв.

“У нaступнoму рoцi ми плaнуємo зрoбити вже свiй вертoлiт. Вiн буде нa 4,5 тoнни злiтнoї мaси, чистo пaсaжирський. Люди зa 10 рoкiв рoбoти пo вертoлiтним прoгрaмaми нaвчилися, нaвчилися кoнтaктувaти з aвiaцiйнoю aдмiнiстрaцiєю, з рiзними центрaми, якi сьoгoднi здiйснюють в усiх нaпрямкaх сертифiкaцiю oкремих вузлiв aбo мoдулiв вертoльoтa … У нaс бiльше 300 oсiб зaйнятo цiєю спрaвoю. Ми гoтoвi рoбити влaсний вертoлiт “, – пoвiдoмив Бoгуслaєв. Тaкoж, aвiaкoмпaнiя зaйнятa трaнспoртними зaсoбaми, “якi вiд нaс вимaгaють прoстo сьoгoднi», – дoдaв глaвa. “A МСБ-2 – це вертoлiт мaйбутньoгo. В цьoму рoцi ми йoгo пiднiмемo, a в нaступнoму рoцi будемo сертифiкувaти. Все йде зa плaнoм”, – зaзнaчив Бoгуслaєв.

http://navkolonas.com/archives/1522​9
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +1095/-337
Offline



дельтафанерист


« Ответ #2528 : 04.08.2016, 18:16:19 »

Завдяки модернізації рівень бойових можливостей літаків збільшиться в середньому на 45%


2016-й оголошений роком Повітряних Сил. Тобто стоїть завдання, щоб цей вид українського війська поточного року здійснив прорив у своєму розвитку, що сприятиме нарощенню бойового потенціалу й в майбутньому. Вперше за часів незалежності для потреб вартових неба передбачено рекордну суму — майже 3,5 мільярда гривень.
Про завдання та реалізацію окреслених роком Повітряних Сил планів розповів командувач Повітряних Сил Збройних Сил України генерал-лейтенант Сергій Дроздов
— Сергію Семеновичу, які завдання на 2016 рік щодо технічного відновлення авіапарку?
— За наявного фінансування на кінець року з авіаремонтних заводів ДК «Укроборонпром» очікуємо отримати близько 60 літальних апаратів. Деякі з них уже «встали до строю» та успішно експлуатуються в авіаційних бригадах.
— Це буде відремонтована і модернізована авіатехніка?
— Це літаки МіГ-29 після виконання першого ремонту, літаки Су-24М після середнього ремонту та вертольоти Мі-2 після капітального ремонту. Крім літальних апаратів, бригадам тактичної авіації підприємства ДК «Укроборонпром» передали близько 20-ти відремонтованих авіаційних двигунів. Найближчим часом очікуємо отримати й модернізовані літальні апарати. Авіаційна техніка в нас не нова, але шляхом модернізації коефіцієнт її бойового потенціалу відносно базових зразків можна підвищити на 30–66%, тобто рівень бойових можливостей літальних апаратів може бути збільшений у середньому на 45%. Ми передбачаємо, що в літаках типу МіГ-29, Су-27, Су-25 та Л-39 модернізації будуть піддані авіоніка, прицільно-навігаційні комплекси, озброєння. А це, відповідно, підвищить рівень виконання навігаційних завдань, збільшить точність застосування озброєння, дозволить використовувати новітні авіаційні засоби ураження.
— А які перспективи оновлення авіапарку Повітряних Сил?
— Вже сьогодні конструкторським бюро Антонова для потреб військової авіації Повітряних Сил розробляються конструкції санітарного літака, командно-штабного літака, літака патрульного та літака дальнього радіолокаційного спостереження. Однак слід розуміти, що це справа не одного дня і навіть року. Найголовніше, що цей процес запущено.
— А як буде із технікою та озброєнням зенітних ракетних військ Повітряних Сил?
— У межах року Повітряних Сил ми плануємо отримати з державних підприємств близько 10 відремонтованих зенітних ракетних комплексів із продовженням їхнього ресурсу. Це ЗРК типу С-300 різних модифікацій та ЗРК «Бук М1». Зауважу, що все зенітне ракетне озброєння є продукцією ОПК ще Радянського Союзу й належить до розробок 70-х — початку 80-х років минулого століття. Тому сьогодні державні підприємства спільно з науково-дослідними колективами досліджують варіанти заміни його складових аналогами вітчизняного виробництва на новій елементній базі. Крім того, ведуться активні дослідно-конструкторські роботи з розробки вітчизняного зенітного ракетного комплексу середньої дальності.
А загалом позитивні зрушення в цьому питанні є й у радіотехнічних військах, військах зв’язку, розвідці, безпілотній авіації. У рік Повітряних Сил все робиться для того, щоб наймогутніший за своїм потенціалом, вогневою потужністю і дальністю бойового застосування вид українського війська став тією силою, яка у взаємодії з Сухопутними військами, Військово-Морськими Силами, підрозділами Високомобільних десантних військ не лише забезпечить стримування будь-яких агресивних амбіцій ворога, а й буде спроможною завдати адекватного удару у відповідь.
— Проведені нещодавно у Збройних Силах України масштабні комплексні командно-штабні навчання «Літня гроза-2016» та «Південний вітер-2016» є своєрідною перевіркою готовності українського війська дати відсіч ворогу. Як відпрацювали підрозділи Повітряних Сил у складі міжвидових угруповань військ?
— Нині підрозділи Повітряних Сил у взаємодії з іншими видами Збройних Сил України продовжують виконувати завдання зі стримування збройної агресії противника. Для оперативного використання сил і засобів здійснено передислокацію авіації. У нових районах бойового призначення завдання з прикриття важливих об’єктів держави, угруповань своїх військ від ударів із засобів повітряного нападу та ураження противника виконують підрозділи зенітних ракетних і радіотехнічних військ Повітряних Сил.
Водночас у місцях постійної дислокації частин виду тривають інтенсивні заходи з бойової підготовки. Ці масштабні комплексні командно-штабні навчання дійсно стали своєрідною перевіркою бойового вишколу, і не лише воїнів-авіаторів. До навчань залучався визначений склад частин та підрозділів усіх родів військ виду, які діяли у складі міжвидових угруповань. Основний лейтмотив навчань — готовність діяти в будь-яких умовах, за будь-яких змін обстановки, щоб дати адекватну відповідь ворогу. А змодельовані ситуації та раптові ввідні під час їхнього проведення — це реальні виклики, які можуть мати місце в разі загострення ситуації на Сході країни.
Екіпажі авіаційних частин Повітряних Сил, зокрема, здійснюючи практичне застосування авіаційних засобів ураження по наземних та повітряних цілях, відпрацьовували проведення винищувального авіаційного прикриття та підтримки з повітря дій наземних угруповань військ. З оперативних аеродромів були підняті екіпажі транспортної авіації з бойовою технікою та підрозділами Високомобільних десантних військ. У заданих районах було здійснено десантування. Усі польотні завдання виконувалися в умовах швидкоплинної зміни обстановки, при цьому враховувалися можливі ризики, які мали місце під час виконання бойових завдань льотними екіпажами в ході проведення антитерористичної операції. Маю на увазі протидію ППО противника. На окремих напрямах бойова авіація виду працювала у взаємодії з армійською авіацією Сухопутних військ, забезпечуючи практичні дії підрозділів наземних військ оперативно-тактичних угруповань.
Паралельно підрозділи зенітних ракетних та радіотехнічних військ, вийшовши у нові позиційні райони, у взаємодії з підрозділами протиповітряної оборони Сухопутних військ виконували завдання з протиповітряної оборони повітряних рубежів та стратегічних об’єктів держави. В межах навчань апробовано нову методику управління системою нарощування зенітно-ракетного прикриття за різних умов ведення бойових дій, що своєю чергою дозволило чітко та ефективно розподілити засоби ППО. Під час практичних фаз комплексних командно-штабних навчань підрозділи зенітних ракетних військ виконали практичні завдання зі знищення ймовірного повітряного противника. Усі контрольні цілі були умовно знищені.
Одночасно з вишколом підрозділів перевірялася організація взаємодії органів військового управління різних рівнів міжвидових угруповань Збройних Сил України.
— Які корективи внесені в бойову підготовку з урахуванням досвіду АТО?
— Наприклад, у підготовці льотних екіпажів основний акцент при застосуванні досвіду АТО робиться на виконанні ними польотних завдань на гранично малих висотах, здійсненні пусків некерованими реактивними снарядами по наземних цілях із простих та складних видів маневру. Звичайно, до цього льотчик має пройти вишкіл виконання завдань на великих та середніх висотах, опанувати простий пілотаж (віражі, пікірування, гірку, спіраль), а згодом і складний пілотаж (глибокі віражі, бойові розвороти, петлю Нестерова, перевороти, бочки). Тобто це доволі тривалий і складний процес. На сьогодні, якщо говорити мовою цифр, кількість підготовлених екіпажів бригад тактичної авіації Повітряних Сил проти 2013 року зросла майже на 40 відсотків. А 30 відсотків льотного складу мають досвід виконання бойових завдань у зоні проведення антитерористичної операції.
Підрозділи зенітних ракетних і радіотехнічних військ повсякчас відшліфовують свої знання та вміння у нових позиційних районах. Щоправда, через відсутність полігона підрозділи зенітних ракетних військ позбавлені можливості виконувати бойові стрільби. Втім, маю надію, що найближчим часом це зміниться. Ми вивчаємо можливості щодо використання полігона ВПС Збройних сил Республіки Болгарія.
— Цього року ви особисто перевіряли вишкіл випускників Харківського національного університету Повітряних Сил під час складання ними іспиту з льотної підготовки. Тож які ваші враження?
— Дійсно, я мав змогу особисто оцінити рівень льотної майстерності наших цьогорічних випускників. Точніше — проекзаменувати двох випускників безпосередньо під час виконання ними польотного завдання на літаку МіГ-29УБ. Відгуки лише схвальні. Утім це цілком закономірно. Адже змінено систему підготовки курсантів-авіаторів. Цього року вперше за історію військової авіації України випускники льотного факультету Харківського національного університету ще під час навчання освоїли бойові літаки типу МіГ-29 та Су-25, вертольоти типу Мі-24 і Мі-8. Вони набули навичок із ведення повітряного бою з ударними літаками, проведення атак наземних цілей із простих видів маневру, підготовлені до виконання низки завдань у складних метеорологічних умовах. Тобто оновлена система підготовки курсантів у кінцевому результаті дозволяє комплектувати бойові частини вже підготовленим льотним складом.
— Що побажаєте особовому складу напередодні професійного свята?
— Передусім — мирного неба, успіхів у нелегкій ратній службі, міцного здоров’я та непохитної віри в щасливе майбутнє України.
Розмову вів Сергій ФУРДИК
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +1095/-337
Offline



дельтафанерист


« Ответ #2529 : 04.08.2016, 20:59:41 »

+ 1
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +1095/-337
Offline



дельтафанерист


« Ответ #2530 : 04.08.2016, 21:15:09 »

В Киеве заявили, что Индонезия готова закупать украинские Ан-70

Замминистра экономики — торговый представитель Украины Наталия Микольская заявила в четверг, что Малайзия заинтересована в сотрудничестве с Киевом по производству бронетехники и противотанковых вооружений, а Индонезия планирует обновить парк своих военно-транспортных самолетов украинскими Ан-70. Об этом сообщает РИА Новости .
Украинский президент Петр Порошенко на этой неделе отправился с визитом в Малайзию, после чего у него запланирована поездка в Индонезию.
"Со стороны Малайзии уже есть предложение сотрудничать в производстве бронетехники и противотанковых вооружений. Есть интерес к проектированию патрульных катеров и налаживанию их последующего производства. Индонезия готова закупить лицензионные линии выпуска украинских радиолокационных систем. Ее ВВС планируют обновить отлетавший свое парк военно-транспортных самолетов Hercules C-130 на украинские Ан-70. Тем для обсуждения более чем достаточно. Наверняка будут и сюрпризы", — написала Микольская в своем блоге на сайте "Новое время".
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
Kagor
*****

Karma: +1095/-337
Offline



дельтафанерист


« Ответ #2531 : 06.08.2016, 20:48:20 »

Украина заключила с Индонезией военный договор

Сегодня Украина и Индонезия заключили договор о расширении военно-технического сотрудничества.
Об этом говорится на сайте Министерства иностранных дел Украины, передает charter97.org.
В присутствии президента Украины Петра Порошенко и президента Индонезии Джоко Видодо представители стран подписали соглашение между Кабинетом Министров Украины и правительством Индонезии о сотрудничестве в оборонной сфере.
«Документ подписали министр иностранных дел Павел Климкин и министр обороны Индонезии Рямизард Рячуду», - отметили в пресс-службе ведомства.
Порошенко заявил, что документ позволит расширить возможности военно-технического сотрудничества между двумя государствами.
«Заключенное сегодня соглашение в оборонной отрасли значительно расширит наши возможности относительно военно-технического сотрудничества, сотрудничества в сфере оборонной промышленности и соответствующей логистики», - сказал украинский президент.
Глава Украинского государства поблагодарил за открытость и надежность индонезийским партнерам.
Президент Украины также поблагодарил Индонезию за то, что 19 марта 2014 года страна поддержала проект резолюции Генассамблеи ООН по незаконной аннексии Крыма и агрессии Российской Федерации.
Записан

Мертві бджоли не гудуть.
TAILDRAGGER
*****

Karma: +766/-229
Offline




« Ответ #2532 : 06.08.2016, 21:50:02 »

Украина заключила с Индонезией военный договор
Сегодня Украина и Индонезия заключили договор о расширении военно-технического сотрудничества.

Индонезия классно "кинула" Орду с её потугами пропихнуть туда "хоть какой-нибудь еды" (С) Г. Хазанов
Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
командор
*****

Karma: +261/-65
Offline


« Ответ #2533 : 07.08.2016, 00:59:34 »

Ровно год назад данный регион посетила глава нацбанка одной европейской державы.Некоторые спецы рассматривали эту поездку как подбор площадки для создания колонии  соплеменников этой главы,так как ни европейский ни российский климат им не подходил.
Чем крупнее сделки,тем скорее можно будет удобрить почву для создания колонии.
Хотелось бы ошибаться.
Записан
Кацо
*****

Karma: +329/-99
Offline


« Ответ #2534 : 07.08.2016, 14:54:45 »

Украина заключила с Индонезией военный договор

Сегодня Украина и Индонезия заключили договор о расширении военно-технического сотрудничества.
Об этом говорится на сайте Министерства иностранных дел Украины, передает charter97.org.
В присутствии президента Украины Петра Порошенко и президента Индонезии Джоко Видодо представители стран подписали соглашение между Кабинетом Министров Украины и правительством Индонезии о сотрудничестве в оборонной сфере.
«Документ подписали министр иностранных дел Павел Климкин и министр обороны Индонезии Рямизард Рячуду», - отметили в пресс-службе ведомства.
Порошенко заявил, что документ позволит расширить возможности военно-технического сотрудничества между двумя государствами.
«Заключенное сегодня соглашение в оборонной отрасли значительно расширит наши возможности относительно военно-технического сотрудничества, сотрудничества в сфере оборонной промышленности и соответствующей логистики», - сказал украинский президент.
Глава Украинского государства поблагодарил за открытость и надежность индонезийским партнерам.
Президент Украины также поблагодарил Индонезию за то, что 19 марта 2014 года страна поддержала проект резолюции Генассамблеи ООН по незаконной аннексии Крыма и агрессии Российской Федерации.


Какое отношение к статье имеет присутствующее здесь фото самолета российской авиакомпании Волго-Днепр???
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 » |   Вверх
Тэги: война политика жизнь 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.1 © Крылья 2004