Особенности полетов на разные аэродромы и площадки

<< < (14/27) > >>

Aviaalex3:
Багато хорошого і у них, і у нас. Хотілось би змішати і отримати гарний гібрид. Так не получається і все, як глина і залізо не змішуються. В нас, на жаль, получається тільки глина.
Інформація в повітрі і розумна дисципліна - залог комфортного польоту. Це аксіома.
Можливо й нам повезе...

Hunter:
Чем меньше будет не обоснованных, не дружащих с разумом, Алогичных, реально мешающих безопасно летать ограничений (с возможностью последующих оргвыводов за их "нарушение") - тем больше будет правды в радиообмене, тем чаще будут пользоваться транспондером, тем безопаснее будут полеты.
Разумные, понятные, логичные правила - путь к безопасности.

Это же касается и взаимоотношений: ПИЛОТ - ВЛАДЕЛЕЦ, ДИСПЕТЧЕР ЗПМа

Дима Давыдкин:
Сейчас, схожу к стоматологу, вернусь:-) и напишу свое видение. Со стороны и РП и летчика.
Но одно сразу. Ребята, РП не ставит себе задачу сделать кому-то западло, он помогает полету. А в учебных организациях без него вобще никак.

Геннадий Хазан:
Цитировать

Чем меньше будет не обоснованных, не дружащих с разумом, Алогичных, реально мешающих безопасно летать ограничений

Какие ограничения при выполнении полетов ? КАКИЕ? Какие именно ограничения должны являться фактором оправдывающих ложь пилота?  ???
Как по мне, это пустая риторика.


Вот раньше при полете в "одну руку" при требовании диспетчера  точно выдерживать место и четко доложить  проход какого либо Мухосранска можно было и доложить проход этого самого "МУХОСРАНСКА",  фактически даже не зная где он находиться. Хотя я в свое время чертыхаясь и "плюясь" в микрофон всегда четко докладывал все поворотные. Ибо меня учили, что за мной полетят другие. А свое дерьмо на их пути оставлять не прилично.

 Но теперь мы Слава Богу не летаем по МВЛ-2.

Оооооооо , вспомнил таки случай! В Польше на обратной дороге из Фридрихсхафена при вылете с аэроклуба Катовице, при горизонтальной видимости не более 4000 метров ( дымка) в меня, при наборе высоты по прямой после старта ,чуть не "врулил" ультралайт .  И это при том, что я взлетал с аэроклубовского аэродрома, БАНО, ФАРА, СТРОБСЫ включены, радиобмен с диспетчером был аж чрезмерный .... и тем не менее раздолбай чуть в меня не влетел ...

Kamikadze:
Наказ Державіаслужби
                                      01.12.2004  N 205
                             ПРАВИЛА
      допуску до експлуатації злітно-посадкових майданчиків
               для польотів легких повітряних суден

   Власник злітно-посадкового майданчика - юридична або  фізична
особа, якій належить або у якої  перебуває  у  постійному
користуванні земельна ділянка,  де розташований  злітно-посадковий
майданчик.
   Експлуатант злітно-посадкового  майданчика  -  юридична   або
фізична особа (приватний пілот),  яка експлуатує злітно-посадковий
майданчик.
   Посвідчення про  допуск  до  експлуатації  злітно-посадкового
майданчика   -   документ,   що   засвідчує  занесення  постійного
злітно-посадкового майданчика до  Журналу  обліку  та  допуску  до
експлуатації постійних злітно-посадкових майданчиків,  підтверджує
відповідність його діючим нормам і правилам та дає  його  власнику
право на експлуатацію злітно-посадкового майданчика.
   Постійний злітно-посадковий  майданчик  -  земельна   (водна,
льодова)  ділянка  або спеціально підготовлена площадка мінімально
допустимих  розмірів,  яка  придатна   та   використовується   для
базування  та  виконання  польотів  легких  повітряних суден,  має
необхідні споруди та обладнання.


2.4.Допуск до експлуатації постійних ЗПМ
     2.4.1. Постійні  ЗПМ  для  польотів  легких   ПС   підлягають
унесенню  до  Журналу  обліку та допуску до експлуатації постійних
ЗПМ з видачею  Посвідчення  про  допуск  до  експлуатації  ЗПМ  до
початку експлуатації.

      5. Обов'язки експлуатанта
                злітно-посадкового майданчика

     Експлуатант ЗПМ   зобов'язаний  підтримувати  ЗПМ  у  процесі
експлуатації у придатному для польотів стані.
             
      8. Загальні технічні та експлуатаційні
             вимоги до злітно-посадкових майданчиків

     Загальні технічні  та  експлуатаційні  вимоги до постійних та
тимчасових  ЗПМ  для  польотів  ПС  установлюють  таки  вимоги  та
обмеження з експлуатації цих ЗПМ.


И далее - расписаны ВСЕ требования к ЗПМ, которые должен поддерживать эксплуатант.
В частности:
8.11.8. Організаційне забезпечення експлуатації ЗПМ
     За підтримання  необхідних  характеристик  ЗПМ   та   засобів
забезпечення  польотів  згідно із інструкції з виконання польотів
відповідають експлуатанти ЗПМ.
     Експлуатанти ЗПМ зобов'язані:
     організовувати охорону  МС  ПС   та   інші   зони   ЗПМ   при
стаціонарному  базуванні  ПС  відповідно до інструкції з виконання
польотів на ЗПМ;
     ознайомлювати осіб  авіаційного та обслуговуючого персоналу з
інструкцією з виконання польотів на ЗПМ, зі схемою елементів і зон
ЗПМ,  схемою руху ПС та автотранспорту,  з правилами протипожежної
безпеки;
     організовувати контроль  за  виконанням  правил  наземної  та
льотної експлуатації ЗПМ;
     не допускати сторонніх осіб до робочої зони ЗПМ при виконанні
польотів;
     організовувати аварійно-рятувальні та пошукові роботи;
     здійснювати постійний контроль на прилеглій території ЗПМ  за
спорудженням нових об'єктів,  ЛЕП,  доріг, місць скупчення птахів,
інших  об'єктів,  присутність  яких  може  вплинути   на   безпеку
польотів,   шляхом   перевірок   прилеглої  до  ЗПМ  території  та
здійснення  відповідних  заходів  із   збереження   умов   безпеки
польотів,  унесення  відповідних  змін  до  інструкції з виконання
польотів  на  ЗПМ  та  проведення,  при   потребі,   позачергового
інспектування  ЗПМ  та  допуску  до  експлуатації  за вимогами цих
Правил.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница