ЗАВТРА 11 ИЮЛЯ В УКРАИНЕ МОЖНО ЛЕТАТЬ БЕЗ ЗАЯВОК!!!
Курченко С:
Хозяйский оверквотинг?
Andreas:
Увы, на сайте КМУ нельзя получить ссылку на документ :(
br5s:
Из информации за декабрь 2009 г. по безопасности полётов
2.3. 14.12.2009 при виконанні польоту за маршрутом ЗПМ Краматорськ-ЗПМ Коротич на літаку аматорської конструкції CTSW UR-DIFY, що належить приватній особі ПС відхилилося від маршруту польоту та виконало політ у контрольованому повітряному просторі диспетчерської зони (CTR) аеродрому Харків без дозволу органу ОПР. Виконання польоту планувалося в межах неконтрольованого повітряного простору, через що пілот план польоту до органів ОПР не подавав, а радіозв’язок вів з керівниками польотів на майданчиках вильоту та посадки. При польоті в межах РПІ пілот виконував прослуховування радіозв’язку на частоті сектору польотно-інформаційного обслуговування. Згідно з поясненнями пілота, незважаючи на багаторазові польоти за вказаним маршрутом, на день події візуальне орієнтування було ускладнене через випадання снігу, яким частково були вкриті візуальні орієнтири. Внаслідок відхилення від маршруту польоту, літак перетнув диспетчерську зону аеродрому Харків, заглибившись в контрольований повітряний простір на глибину 1,5 кілометра. Згідно з даними об’єктивного контролю літак перебував в контрольованому повітряному просторі близько 4 хвилин.
Згідно з висновками комісії з розслідування, причиною інциденту, польоту літака у контрольованому повітряному просторі Харківського CTR без дозволу органу ОПР, став незапланований вхід літака у контрольований повітряний простір з причини виконання польоту у складних умовах ведення детального візуального орієнтування над засніженою земною поверхнею, що призвело до порушення пункту 3.1.18 Правил польотів ПС та ОПР в класифікованому повітряному просторі України. Крім того комісією була встановлена несправність бортового відповідача ВОРЛ в режимі «С».
Фактор: людський фактор (екіпаж)
Рекомендації:
- інформацію про результати розслідування інциденту довести до користувачів повітряного простору, в тому числі експлуатантів приватних ПС авіації загального призначення;
- керівництву ТСО України розробити узгоджену з Украерорухом типову інструкцію керівника польотів для використання в підпорядкованих авіаційних організаціях;
- забезпечити виконання посадовими особами Харківського РСП Украероруху та ЗПМ «Коротич» вимог «Інструкції взаємодії між посадовими особами Харківського РСП Украероруху та керівником польотів злітно-посадкового майданчика Коротич при виконанні одночасних польотів в межах ТМА ТС-1, ТС-2 та CTR аеродрому Харків (Основа)» від 17.11.2009, розробленої у відповідності до підпункту «в» пункту 4.1 Методичних рекомендацій, що затверджені наказом Державіаадміністрації від 03.04.2009 № 216;
- розглянути доцільність введення періодичної перевірки роботоспромож-ності бортових засобів вторинної локації, що встановлені на повітряних суднах авіації загального призначення;
- авіакомпаніям та приватним власникам ПС, що виконують польоти за ПВП, при підготовці до польоту в зимовий період в умовах польоту над засніженою земною поверхнею враховувати можливість ускладнення візуального орієнтування через погіршення розпізнавання візуальних орієнтирів (доріг, річок тощо) та застосовувати комплексне літаководіння.
Andreas:
Диму подловили...
ЛётнаБ:
- розглянути доцільність введення періодичної перевірки роботоспромож-ності бортових засобів вторинної локації, що встановлені на повітряних суднах авіації загального призначення;
Готовте деньги.
Навигация