ЗАВТРА 11 ИЮЛЯ В УКРАИНЕ МОЖНО ЛЕТАТЬ БЕЗ ЗАЯВОК!!!
Hunter:
Вот это уж точно как в знаменитой репризе - цитирую: " Сплюнув дядько набік і сам собі каже: " Хм... ПРОКИНУЛИСЬ БЛЯДІ...""
Это перевое, что приходит на ум. Если будут ответные выпады от "многоуважаемого" неизвестного СХ - то продолжу.
Серега, множественное число тебя не касается - из песни слов не выкинешь.
CX:
Цитата: Hunter от 18.01.2010, 03:07:35 am
Вот это уж точно как в знаменитой репризе
Сначала понаписал...... а потом передумал- мое мнение это только мое и навязывать его... пожалуй не следует никому, тем более в перспективе флейм и попадание на "доску почетного хамства")))))))
От дальнейшего участия в этой ветке отказываюсь. Забыли... никто ничего не говорил :)
Курченко С:
И наконец,в завершение сложного теософского спора случайно натолкнулся на вот такую талбичку,думаю,она будет интересна и полезна всем.Украину нашёл,Е в ней не нашёл ;D :P :D
Курченко С:
Прошу обратить внимание в этой таблице на Эстонию,Данию,Финляндию и Норвегию - оказывается,при определённых условиях и в CTR воздушное пространство может быть класса G.К сожалению,пока особенностей обустройства ВП этих стран не знаю.
Andreas:
Кабмин утвердил программу развития госсистемы использования ВП Украины на 2010-2014 гг.
25.01.10
Кабинет министров Украины утвердил Программу развития государственной системы использования воздушного пространства Украины на 2010-2014 гг. Соответствующее постановление от 13 января 2010 г. в„–44 опубликовано на официальном сайте правительства.
Координацию и контроль за выполнением программы осуществляют Минтранссвязи совместно с Минобороны. Непосредственное осуществление мероприятий программы возлагается на Государственное предприятие обслуживания воздушного движения Украины.
"ПРОГРАМА
розвитку державної системи використання
повітряного простору України на 2010—2014 роки
Характеристика державної системи
використання повітряного простору України
та перспективи її розвитку
Повітряний транспорт і пов’язана з ним інфраструктура справляють значний вплив на розвиток ринку пасажирських і вантажних перевезень та економіку держави в цілому. За прогнозами фахівців світовий парк повітряних суден буде збільшуватися з року в рік, отже, навантаження на державну систему використання повітряного простору України теж буде зростати. У європейських державах кількість польотів поступово збільшується. В Україні після деякого зменшення кількості польотів у 2009—2010 роках також прогнозується їх поступове збільшення.
До державної системи використання повітряного простору України входять органи виконавчої влади, які забезпечують реалізацію державної політики у сфері використання повітряного простору України, підприємства та організації, підрозділи об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України, на які покладено функції з організації повітряного руху, радіотехнічного, аеронавігаційного та метеорологічного забезпечення авіації, підготовки та опублікування нормативних документів з питань аеронавігації, наукового супроводу процесів у сфері використання повітряного простору України, а також підготовки фахівців для зазначеної сфери та проведення їх медичної сертифікації.
Значна частина аеронавігаційного обладнання, що використовується в Україні, є застарілим і потребує ремонту та значних витрат на технічне обслуговування. Так, у 92 відсотків радіолокаторів строк придатності до використання давно минув, однак їх експлуатація здійснюється за рахунок продовження ресурсу.
Законодавство з питань аеронавігаційного обслуговування потребує гармонізації з відповідними нормативними документами європейського співтовариства у сфері Єдиного європейського неба.
Технічна зношеність обладнання та недосконалість законодавства у сфері використання повітряного простору України не дають змоги повною мірою використати транзитний потенціал держави та негативно впливають на процес інтеграції вітчизняної системи у світову систему використання повітряного простору.
Для забезпечення функціонування та розвитку державної системи використання повітряного простору України планується створити аеронавігаційну інтегровану мережу зв’язку, яка стане прообразом майбутнього національного сегмента світової мережі авіаційного електрозв’язку, створеного на основі магістральної транспортної телекомунікаційної мережі Державного підприємства обслуговування повітряного руху України.
Потребує оптимізації також навігаційна інфраструктура в аеропортах з невисокою інтенсивністю польотів (“Бердянськ”, “Вінниця”, “Івано-Франківськ”, “Ізмаїл”, “Кривий Ріг”, “Тернопіль”, “Чернівці”, “Полтава”, “Рівне”, “Сєвєродонецьк”, “Суми”, “Хмельницький”, “Черкаси”).
Передбачається заміна засобів спостереження на основних аеродромах та маршрутах. Планується провести модернізацію автоматизованих систем керування повітряним рухом, планування та контролю за використанням повітряного простору України, вдосконалення метеорологічного забезпечення польотів на маршрутах, передпольотної підготовки екіпажів шляхом удосконалення системи централізованого метеорологічного забезпечення аеронавігації.
Мета та основні завдання Програми
Мета Програми полягає у реалізації державної політики щодо розвитку державної системи використання повітряного простору України, підвищення рівня безпеки польотів, зміцнення суверенітету держави та адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу, а також підготовці державної системи використання повітряного простору України до проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.
Основними завданнями Програми є:
створення умов для забезпечення безпечного, якісного та ефективного аеронавігаційного обслуговування цивільних і державних повітряних суден;
удосконалення законодавства з питань функціонування об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху та підготовки персоналу з питань організації повітряного руху;
приведення законодавства з питань аеронавігаційного обслуговування та організації повітряного руху у відповідність з вимогами Міжнародної організації цивільної авіації, Європейської організації з безпеки аеронавігації;
удосконалення організації повітряного руху шляхом оновлення систем зв’язку, навігації, спостереження;
гармонізація та інтеграція системи організації повітряного руху України до Європейської системи організації повітряного руху.
Очікувані результати та необхідні ресурси
для виконання Програми
Виконання Програми дасть змогу:
підвищити рівень безпеки польотів;
підвищити статус України як авіаційної держави та реалізувати її транзитний потенціал;
підвищити надійність і якість обслуговування повітряного руху;
впровадити новітні технології обслуговування, здійснити перехід на сучасне обладнання;
ввести нові маршрути повітряного руху та збільшити пропускну спроможність вже існуючих маршрутів;
створити нові робочі місця;
збільшити рівень відрахувань до Державного бюджету України (за рахунок податку на прибуток та відрахувань до фондів соціального страхування).
Фінансування Програми передбачається здійснити за рахунок власних коштів Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (орієнтовно 70 відсотків) та коштів інвесторів (орієнтовно 30 відсотків). Сума коштів, необхідних для виконання Програми, може змінюватися відповідно до технологічних вимог функціонування державної системи використання повітряного простору та поточної макроекономічної ситуації.
Для виконання Програми необхідно здійснити заходи згідно з додатком.
Управління та контроль за виконанням Програми
Мінтрансзв’язку разом з Міноборони здійснюють координацію та контроль за виконанням Програми.
Безпосереднє здійснення заходів Програми покладається на Державне підприємство обслуговування повітряного руху України.
_______________________
Додаток
до Програми
ПЛАН
заходів щодо забезпечення розвитку державної системи використання
повітряного простору України на 2010—2014 роки"
Навигация