Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
 
 
18.05.2022, 09:34:04 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Чи може літальний апарат «без двигуна» підніматись у висхідному потоці повітря ш  (Прочитано 3292 раз)
ussr
****

Karma: +94/-8
Offline




« Ответ #45 : 11.02.2022, 20:07:43 pm »

Да все просто  Смеющийся

Поезд по рельсам, рельсы на Земле, определяем скорость относительно земной поверхности  Подмигивающий

Если поезда ездят в вакууме, можете для вакуума  Смеющийся (1=1.003)

Записан
Волод
*

Karma: +1/-2
Offline


« Ответ #46 : 11.02.2022, 20:42:06 pm »

Це у Вас все так просто.
А паротяг може бути чужий, не з нашого потягу.
Записан
Волод
*

Karma: +1/-2
Offline


« Ответ #47 : 12.02.2022, 09:43:16 am »

Намалював продовження.
Швидкість гвинтокрила, що дорівнює нулю, під час авторотації, чи швидкість вантажу, що дорівнює нулю під час набору висоти гвинтокрилом – це умовності.


* гвинтокрил 2.GIF (10.29 Кб, 583x827 - просмотрено 34 раз.)
Записан
Волод
*

Karma: +1/-2
Offline


« Ответ #48 : 12.02.2022, 09:43:56 am »

і ще


* .GIF (9.29 Кб, 583x827 - просмотрено 38 раз.)
Записан
Волод
*

Karma: +1/-2
Offline


« Ответ #49 : 17.02.2022, 09:04:51 am »

Спробую почати пояснення дещо з іншого боку:

Порівняйте два варіанти зі звичайним літаком:

1 Варіант.  Повітря нерухоме. Літак летить зі швидкістю 50м/с (повітряна і шляхова швидкість співпадають)
2 Варіант. Дме супутній вітер 20м/с. Літак летить зі шляховою швидкістю 50 м/с
 (повітряна швидкість 50-20=30 м/с).

Запитання:
Чи однакова потужність потрібна для обох варіантів польоту?

Коли установити на обох літаках котушки з нитками, що мають однаковий момент спротиву розмотуванню, і кінці ниток закріпити на землі, чи однакова потужність потрібна буде для розмотування котушок? 
« Крайнее редактирование: 17.02.2022, 09:29:34 am от Волод » Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +957/-706
Offline



Toris.Україна


« Ответ #50 : 17.02.2022, 11:33:11 am »

Потужність приблизно без змін, але доведеться перейти з режиму економного польоту в режим максимальної підйомної сили. Або відростити крила, щоби не звалитись, - тоді потужність можна меншу.

Мало вхідних умов.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Волод
*

Karma: +1/-2
Offline


« Ответ #51 : 17.02.2022, 11:49:05 am »

Ну, вередливі!
Добре, щоб не доклеювати, чи не відрубати крили,  хай літаки не відриваються від землі.
Ви погодитесь з  тим, що за наявності супутнього вітру 20м/с знадобиться менша потужність для забезпечення шляхової швидкості в 50м/с.

А тоді повернемось до потужності, яка потрібна для розмотування котушок.
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +957/-706
Offline



Toris.Україна


« Ответ #52 : 18.02.2022, 03:26:50 am »

Добре, щоб не доклеювати, чи не відрубати крили,  хай літаки не відриваються від землі.
За такі слова авіатори будуть Вас бити. Смеющийся

Ви погодитесь з  тим, що за наявності супутнього вітру 20м/с знадобиться менша потужність для забезпечення шляхової швидкості в 50м/с.
Не погоджусь. У Ваших умовах Ви варіюєте швидкість ЛА у потоці майже удвічі. Щось мені здається, що пілот взагалі не ризикне злітати у такий шторм. Улыбающийся І взагалі літак проектується так, щоби летіти тривалий час з економною швидкістю у потоці повітря. Усі інші режими - тимчасові. По Ваших умовах літак має рухатись на максимальній атаці крила, ризикуючи звалитись при раптовому вітрі.

А тоді повернемось до потужності, яка потрібна для розмотування котушок.
То Ви збираєтесь отримувати з котушок енергію чи навпаки, брати десь потужність та витрачати її на розмотування? Непонимающий

Залишайтесь на землі, нажміть на фізику та здайте ЗНО.
« Крайнее редактирование: 18.02.2022, 03:37:55 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Волод
*

Karma: +1/-2
Offline


« Ответ #53 : 18.02.2022, 06:51:30 am »

Так я вже погодився човгати  Смеющийся по землі. Лише припустимо. що колеса ідеальні і перепонами руху. які вони створюють. ми знехтуємо. Аєродинамічним  спротивом також.
Потужність будемо відбирати  з котушок, і ця потужність залежить від шляхової швидкості. А потужність. яку потребуватимуть гвинти, залежить від повітряної швидкості.
Тобто, за відсутності вітру, навіть при ККД редуктора і гвинта, що дорівнюють одиниці, ми ніякого навару з цієї схеми не отримаємо, а ось коли з’являється супутній вітер, ось тоді потужність на котушці залишаться добутком сили натягу нитки на шляхову швидкість, а потужність, що споживає гвинт, добутком тяги гвинта на повітряну швидкість. Відношення шляхової швидкості до повітряної – 50/30=5/3, цілком може перекрити і ККД і аєродинамічний спротив, і тертя в колесах.
Записан
Волод
*

Karma: +1/-2
Offline


« Ответ #54 : 19.02.2022, 10:15:14 am »

Виникло бажання розібрати по панельці, по цеглинці усі школи,
щоб не травмували отак на усе життя уроками фізики.
Бо відео є, котушки, коли не у кожного, то у кожного третього мабуть є, посмикати за нитку можуть. А маємо, що маємо.
Та й ковіду буде менше.
« Крайнее редактирование: 19.02.2022, 10:19:31 am от Волод » Записан
Волод
*

Karma: +1/-2
Offline


« Ответ #55 : 20.02.2022, 10:06:45 am »

Трохи допрацював малюнок, для тих, у кого сил не вистачає смикати котушку за нитку.


* котушка.GIF (5.14 Кб, 827x583 - просмотрено 34 раз.)
Записан
Волод
*

Karma: +1/-2
Offline


« Ответ #56 : 20.02.2022, 10:16:12 am »

Вирішив трохи нагадати, що таке гвинт.  Смеющийся

« Крайнее редактирование: 20.02.2022, 10:18:23 am от Волод » Записан
Волод
*

Karma: +1/-2
Offline


« Ответ #57 : 22.02.2022, 10:54:49 am »

 Смеющийся Щось цей форум резонує у мене з чимось Єсенінським, на кшталт:

Ти є утілення журби,
Що жаль і біль лиш викликає,
І мабуть тільки мідь  верби
Кошторис наш на осінь має.
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004