Украинская Ассоциация Экспериментальной Авиации.

<< < (48/153) > >>

Andreas:
Цитата: Sixe от 09.04.2009, 21:03:37 pm

Цитата: Andreas от 09.04.2009, 20:30:39 pm

В общем, если коротко - вообще все это бред.

Основанием для выдачи сертификата производства является НАЛИЧИЕ Сертификата Типа на производимую технику... для чего ее сперва надо естественно изготовить :)

Правильно - изготовить (!), но продавать её можно будет только тогда, когда и будет получен этот самый сертификат типа, тогда же и можно будет подавать документы для получения лицензии на производство и уже после всего этого начинать то самое производство с целью реализации готовой авиатехники.


Я тоже так думал. Но это не так.

Ratnik:
    ПРОШУ ВАС  ВСЕХ ПИСАТЬ ПО КОНКРЕТНОЙ ТЕМЕ, СОЗДАНИЕ  ОТДЕЛЕНИЯ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЙ АВИАЦИИ ПРИ АОПА УКРАИНА.
    Вопросы производства и всего остального важны, но вы заговариваете основное, откройте новую тему и обсуждайте там иначе мы испортим дело.

Ratnik:
Вопрос согласия АОПА Украина по созданию отделения ЭА обсуждался с Г.Хазаном, он согласен помогать если мы покажем конкретную программу и людей способных этим заниматься. Значит на повестке стоит программа действий. Первое уже есть - это письмо в ГАА. Второе......, Третье.........

Sixe:
Письмо неплохо бы ужать, чтоб не напрягать чиновника, потому я и предложил из всех вопросов оставить только вопрос техкома.
К тому же остальные вопросы, как то: полёты аматорских ВС, пилостские и прочие подобные вопросы - общие для всех ВС АОН, а задача Ассоциации должна сводиться к тому, чтобы уровнять аматорское воздушное судно с любым другим воздушным судном Авиации Общего Назначения, поскольку далеко не все строители ВС строят их только для полётов в зоне аэродрома, при том, что требования к техническому состоянию аюсолютно одинаковые для всех ВС АОН, поднимающихся в небо Украины.

Ratnik:
Заступнику Міністра транспорту
та зв’язку України –
голові Державної авіаційної адміністрації
Давидову О.М.   


Шановний Олександре Миколаєвичу!
Вперше звертаємось до Вас  з метою повідомити, що 12.05.2009 р.  створено відділення експериментальної авіації при АОПА Україна, котра об’єднала велику кількість людей, які на-магаються втілити у життя свої мрії про небо.
Нажаль в Україні не всі закохані у небо мають можливість перетворити свою мрію у життя, придбавши літак або вертоліт, та виконуючи на них польоти. Ось вони і вимушені, хто самостійно, хто з однодумцями проектувати та будувати аматорські повітряні судна. Хоч справа ця і не з легких, але вітчизняні «кулібіни»  вирішують усі питання пов’язані з самостійним будівництвом літальних апаратів. Значно більші перешкоди з’являються при спробі виконання обльотів, реєстрації побудованих повітряних суден та отримання дозволу на виконання польотів. Справа в тому, що в вітчизняному законодавстві не в повній мірі відображене існування такої категорії – як повітряні судна аматорської, екперіментальної конструкції. Статтею 19 ПКУ передбачене існування такої категорії.
 У світовій практиці в технологічно развинутих державах, як США, Нимеччіні, Великобританії існують и мают державну допомогу Асоціації Експериментальної Авіації. Це дозволяє розвивати малий та середній бізнес в країнах,  привлекати  людей до техничної творчисті,  популяризациї та притоку молоді в профессійну авіацію.
   От же для координування совмісних дій, надання взаємодопомоги, а також погодження з Державіаадміністрацією дій своїх членів, було створено відділеня екпериментальної авіації АОПА Україна. Просимо визначити спеціалістів Державіаадміністрації з якими нам спілкуватися та розробити план спільних дій на 2009 рік.

З повагою та сподіванням на довгострокову плідну співпрацю,

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница