Нерегулируемая категория

<< < (5/13) > >>

Sumy:
Цитата: preacher от 01.03.2017, 11:37:16 am

То може вибрати 3-5 країн Європи де аварійність найнижча, та калькувати звідти? Можливо ті правила будуть не найліберальнішими та це напевно не головне.

По вашей логике, американские правила - самые небезопасные.
Чисто не там, где убирают, а там где не мусорят, а точнее НЕ ЛЕТАЮТ - НЕ ПАДАЮТ. Думаю, показатель "де аварійність найнижча" - самое худшее, что можно брать за основу.

Мое мнение: если хочет человек сделать одноместный самолет и летать - пусть строит и летает, если есть PPL (хотя это тоже вопрос, так как некоторые с PPL хуже, чем другие без PPL:), просто как вариант, ограничить полеты аматорских ВС над нас. пунктами, даже не потому что он упадет, ведь падают даже самые обслуженные самолеты с СЛГ, а именно потому, что какая-то часть может элементарно упасть на голову кому - то, ведь НИКТО не считал ни вибрации, ни нагрузки ни контровки, ни в принципе должна ли там быть гайка, ведь это самодел.

П.С. Сам к аматорам не отношусь, строить или лезть в технику не люблю и не делаю этого, нанимаю сертифицированных людей (или хотя бы знающих), летаю только на самолетах, которые обслужены и имею сертификат летной годности (исключением был Бекас и МДП, но Бекас был с ЛГ, а МДП человека, которого я знаю хорошо, как бы доверяю).

den22:
Меньше всего ЛП с АОН в КНДР.

preacher:
Цитата: Sumy от 02.03.2017, 12:17:30 pm

Цитата: preacher от 01.03.2017, 11:37:16 am

То може вибрати 3-5 країн Європи де аварійність найнижча, та калькувати звідти? Можливо ті правила будуть не найліберальнішими та це напевно не головне.
По вашей логике, американские правила - самые небезопасные.
Чисто не там, где убирают, а там где не мусорят, а точнее НЕ ЛЕТАЮТ - НЕ ПАДАЮТ. Думаю, показатель "де аварійність найнижча" - самое худшее, что можно брать за основу.
Ви гадаєте що розумніші за статистику? Статистика рахує і кількість аварій до кількості літаків, і до кількості годин проведених в повітрі, і взагалі до будь чого - якщо на це є запит.
Суть в тому що в тій самій США експеріментал являється найбільш безпечним типом авіації, там навіть більшість аварій не стають катастрофами.
Головне створити умови коли аматори не будуть ховатись і зможуть звертатись і до організацій, і до більш досвідчених пілотів, і за порадою, і за поміччу.
-
Раніше тут викладав свої думки стосовно однієї аварії і однієї катастрофи з аматорськими ЛА, де в одному випадку у пілота не вистачило мізкив побачити що колесо передньої стійки затирає і клинить, поки не капотнувся. І навіть після цього він не зрозумів в чому була причина аварії.
А в іншому вся гілка на реаа дружньо рукоплескала ЛА який будувався з грубими помилками, і це закінчилось смертью випробувача. І навіть після того гілка аматорів не розуміла що катастрофі можна було запобігти не будуючи відверто помилковий ЛА.
-
То вже краще слово в слово зкалькуйте те що пропонує TAILDRAGGER, ніж будете "аматорством" займатись.
Хоча все одно в Україні є кілька важливих питань, які взагалі майже ніде в світі не виникають.

Sumy:
Цитата: preacher от 02.03.2017, 14:40:17 pm

Цитата: Sumy от 02.03.2017, 12:17:30 pm

Цитата: preacher от 01.03.2017, 11:37:16 am

То може вибрати 3-5 країн Європи де аварійність найнижча, та калькувати звідти? Можливо ті правила будуть не найліберальнішими та це напевно не головне.
По вашей логике, американские правила - самые небезопасные.
Чисто не там, где убирают, а там где не мусорят, а точнее НЕ ЛЕТАЮТ - НЕ ПАДАЮТ. Думаю, показатель "де аварійність найнижча" - самое худшее, что можно брать за основу.
Статистика рахує і кількість аварій до кількості літаків, і до кількості годин проведених в повітрі, і взагалі до будь чого - якщо на це є запит.  одно в Україні є кілька важливих питань, які взагалі майже ніде в світі не виникають.



Какие соотношения не бери, если 0 самолетов АОН - будет 0% аварийности (как писал человек про КНДР). Я не умнее статистики, я об очевидном :)

preacher:
А що країни з 0 ультралайтів можуть по вашому потрапити в статистику по ультралайтам?
Хто це зробить - статисти з КНДР?
До того ж мова йде про європейські країни, бо Україна дала зобов'язання синхронізувати своє авіаційне законодавство саме з европейським.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница