Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
18.04.2024, 06:20:32 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Обращение г-на Яковлева о "объединении аоп" 25-01- 2017г.  (Прочитано 31359 раз)
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #15 : 28.01.2017, 16:09:23 pm »

Sane     Добрий та гарний в вас вийшов ємоційний спіч!)
Але він мені нагадав ситуацію , яка створилася на сході нашою України за наявності россійської агресії.
Сьогдя теж виходять листівки  створенні ФСБ про то, що ми з кацапами два "дружніх народи", на про "дружбунавЭк" ((((  У вас не виникае подібних асоціацій з тою  шо існуе впродовж
П"ЯТИ років з авіаційною асоціаціею АОПА Україна?
Мені підняти всі слогани з цього періоду часу які брудом лились у мою сторону та сторону власника цього авіаційного Форума Андрія Шора? Мені це все скласти у таблицю?
 Ви знаете - НЕ ХОЧУ! Так, я не хочу та НЕ буду цього робити!
Не хочу копатися у тому лайні! Тому що саме головне, що у даному випадку час показав хто чого вартий, та за ким ПРАВДА!

Зверну Вашу увагу тільки на сам факт Хто розпочав рейдерський захват нашої організації, які при тому методи та як для цього використовувались, та чим все це закінчилось,  верніше на чому це у Яковлева/Нікифорова ЗАСТРЯГЛО!
Ві розуміете, що я зараз Вам розповідаю тільки вже ставшими історичними факти , як двое людей на призвища "Яковлев/Нікифоров", захотіли рейдерським захватом відібрати, та привласнити собі громадську організацію, яка на той час була единою, яка боролася з державними чільниками у ДАСУ, які захотіли "приватизувати" авіацію загального призначення України!

Саме тоді на мене були організовані два наклепи у міліцію цими двома особами. По другому наклепу мені "засвітило від 3 до5 років " позбавленя волі.
 Потім почалися суди....
Ми ті суди ВИГРАЛИ! Але юристи наших візаві , запропонували "мирову угоду". ПО нашому законодавству ми не могли від того відмовитись, тому що ми була сторона ВІДПОВІДАЧ! Через пару місяців на нас знов подають ці люди до суду, але врахувавши аргументи на надані факти нашим наш захистом, візаві змінили свої позовні вимоги.
Але на той час помирае одна особа, яка виступала позивачем.... Що роблять наші візаві? А вони з порушенням вимог чиного законодавства України вводять до процесу інших двох осіб, які " ніхто , та звати їх ніяк"... Суддя першої інстанції отримавши мзду, за добу до закінчення своеї суддівської каденції приймае Рішення .....на користь наших візаві...  Це призвило до того , що наші візаві почали на перпендикулярному форумі святкувати "побЄдунадХазаном"... Але ми це все оскаржили в апеляційному суді.  Суд в апеляції наші "друзі" затягували як могли... Це зрозуміло. Тому що крім бабла, нічим не могли підкрипити свою юридичну позицію... Але й то саме "бабло" яке потім довозилось паном Яковлевим своїм літачком, сівше під Львовом на аеродромі Ягелон не допомогло ))))  Так, суд у свому рішенні написав, шо ми з порушеннями звільнили з посади п.Гордеева, і ШО ДАЛІ?   
А далі власне саме цікаве! Так як і позавчора, на той час коли ми були на зльоті у Черкасах розходяться СМС разсилка по цілій Украіні з телефона пана Яковлева , що " Хазан фсьо!" )))))))
На наступний день ця особа, ОСОБИСТО розносить по всім ключовим чільникам Державної авіаційної служби України сфальшоване зверненя одніеї особи, де там ніби то стверджуеться що "Хазан фсьо!" ))))

До нас звернулась з запитаннями по даній ситуації ДАСУ. Ми надали розяснення Голові ДАСУ  та його юридичній службі,  надавши всі відповідні рішення суду.

Ви уявляете собі таку ситуацію, що би я ходив по ДАСУ та раздавав якісь папірці, та розповідав байки по типу " ЯковлЄв фсьо" )))))) Смеющийся
Вірно, тяжко то собі уявити подібне про мене?  Так це і вірно ! Тому що а ні я, а ні мої коллеги, члени Української асоціації АОПА Україна ЖОДНОГО РАЗУ , чи ЖОДНИМ чином не дозволяли собі висловили не поваги до людей які стали членами асоціації створеной "Яковлевим/Нікіфоровим". Навпаки, ми завжди не роблячі різниці між пілотами на наших та чужих допомогали в їх проблемах, в обслуговуванні в аеропортах тощо.
А які дії ми бачимо з іншого боку? Нагадати Вам, колегі?
Чи може ви не знаете? Тоді розповім тим хто не знае, та нагадаю тим, які ЗНАЮТЬ!!
Деякий перелік "діяльності по об "еднанню" усіх авіаторів України"! :

- використання чильників ДАСУ та їх впливу на рішення  питань для "привабловості" своеї організації
- провакація та влаштування драки зі мною в міжнародному аеропорті м. Ужгород під час проведення нашого сльоту з байкерами.
- заборона спілкування зі мною будь яким пілотам з організації "Яковлева/Нікіфорова" з обіцянкою вигнати порушника з ЗПМ Наливайківка
- заборона прилітати на ЗПМ Наливайківка пілотам з якими я в добрих відносинах та спілкуюсь....
- заборона користуванням ЗПМ Наливайківка , та відмова у спілкуванні пілоту нашої асоціації Ігору Табанюку ( який все робив для об едняння пілотів двох асоціацій, приймаючи участь у всіх мироприемствах організованих нашими візаві)

Ви розуміете що це робилось зовсім недавно? Та яка тому причина? Знов мене до того приплести, як головного винуватця?

Я розумію, чому "вдруг" з явилась пропозиція об еднатись.
 Все як завжди банально просто.

В ДАСУ перестали спиймати дует " Яковлев/Нікіфоров" як осіб з якими можно вести будь які плідні консультації щодо розвитку АЗП України..
Ну уявіть собі, про що можно говорити з людиною яка починае свій виступ зі слів: " Мі нарушаем авиационніе правила Украині , и в дальнейшем их будем нарушать, потому как они очень сложніе"(с) и бла бла бла..." 
З цих слів почався виступ паня Яковлева на крайньому "круглому столі"...
Я ще можу багато таких висловів наводити у приклад, як вислови людини яка НЕ ХОЧЕ виконувати Авіаційні правила України!
Тепер розуміете різницю між підходами Хазана та підходами Яковлева у питаннях розбудови авіаційного простору України? Я завжди висловлююсь про виконання Закона, а потім роблю все для його вдосконалення. Пан Яковлев все робить навпаки. порушуе Закон України , та обіцяе його не виконувати у майбутньому ...((((((((
 Чи не з цього самого приводу у своїй СМС розсилці він написав про існування ЙОГО конфлікта з Хазаном (с)

Користуючись нагодою,  сверджую, що в мене особисто НЕМАЕ жодного ОСОБИСТОГО конфлікту з Яковлевим! НЕМАЕ! Повторюсь,Жодного конфлікту не мае!
Я давно простив його у своїй душі, як христианін.
 Просто не сприймаю ті методи та ту риторику яку висловлюе цей чоловік в Україну, зокрема говорячи за авіацію загального призначення.
 Не тільки не сприймаю, але рахую її шкідливою, та такою що приносить велику шкоду АЗП України! ІМХО! Не більше, але й не меньше!

Тепер що до відповіді про "об еднння":
 Українська асоціація АОПА Україна, е ЕДИНОЮ авіаційною асоціаціею на терені України, яка е членом міжнародної авіаційної асоціації IAOPA, та діе на підставі свого узгодженного з IAOPA СТАТУТУ.
Всі бажаючі колегі, а саме  пілоти, власники повітряних суден, та просто не байдужі люди до долі Української авіації виконовши певні процедури можуть стати членами  громадської організації АОПА Україна. Це дозволить приймати участь у житті нашої організації, та впливати на шляхи її діяльності на розвитку!

ПиСи  Sane Відповідаючи на ваше бажання бачити усіх разом на авіаційних мироприемствах, пропоную Вам  особисто задзвонити до пана Яковлева та попросити його , на майбутне не ставити жодних ультіматумів організаторам зльотів, щодо запрошення особисто Хазана прийняти участь у ньому, та перестати погрожувати що у такому разі він не прилетить, та не пустить ше декілька літачкив.  Подмигивающий
« Крайнее редактирование: 28.01.2017, 16:22:07 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #16 : 28.01.2017, 21:56:59 pm »

Sane  «у нас» ти головний однодумець!  Крутой
До загальної справи долучився всією сімьєю. Улыбающийся
Жінка перекладала тексти авіазаконів.  Веселый
Будуєш свій літак . Крутой
На романтиках тримається весь прогрес. Подмигивающий
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #17 : 29.01.2017, 12:21:35 pm »

Сегодня прочитал у Сергея Лойко

""СУКА, ВЕРНИСЬ!"
ПАРА СЛОВ О РОССИЙСКО-УКРАИНСКИХ ОТНОШЕНИЯХ.
Меня часто спрашивают об этом, используя сталинско-ленинский штамп "братские народы". Мой хороший приятель, русский писатель Felix Sarnov придумал замечательную метафору на этот счет:
Брошенный муж, "припадочный малый, придурок и вор", алкаш и блядун орет вслед ушедшей от него навсегда жене: "Ты, сука, бл... косая, кривая, с тобой никто жить не будет, сдохнешь в канаве, туда тебе и дорога... Верни-и-и-ись!""  (с)

Лично мне эта метафора написанная на призывы кацапов "мыжэжбратья" очень напомнила "предложение о "объединении""  Улыбающийся
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #18 : 29.01.2017, 12:38:18 pm »

Панове пілоти, та їм "сппівчуваючі"!
Написати коротко, це значить, що не все охопиш, а довгими текстами не хочу вас втомлювати.
Толерантність та терпимість українців не має меж, але і вони колись скінчаються.
Нема конфлікту між пілотами України, нема конфлікту між громадськими організаціями, нема навіть конфлікту між держадміністрацією та пілотами, всеі питання вирішуються в робочому порядку. А є, чисто касабське бажання : "відібрати АОПУ в Хазана"  (пост Нікіфорова з недружнього до, цього, форуму). Відібрати не для того щоб допомагати, а навпаки, щоб поставити всіх пілотів в більшу залежність від себе. Як приклад Яковлевські заборони прилітати на Наливайківку тим, хто не підтримує його, або навіть тим пілотам, які злітали на св"ято організоване "недружнью" АОПА Україна. І не ціль щось робити в плані розвитку АЗП,  тим паче що в Яковлева вже є клон АОПИ, "асоціація надлегкої авіації". А амбітна ціль всіх великоросійських шовіністів залізти на трон, створити опришнину, та : "показатиь дурним хохлам как жить надо".  Ні один Українеці не терпітиме насильства та знущань над собою, ніякий "трон" та "цар" нам не потрібен.
До спроби  Яковлева "помирити"  авіаційну громадськість, покинувши посади керівників обох АОПА, я відношусь як до підступного кроку. Хазан нічого аморального не зробив, витримав всі нападки Яковлева, працював згідно статуту ІАОПА та доказав правоту діяльності АОПА Україна. А тому не повинен навіть задумуватись про складення з себе повноважень. Навпаки, якщо Яковлев
& компанія визнають свою не правоту, то офіційно ліквідуйте АОПА України, вибачтесь на всіх форумах, та особисто, за свої помилки, приберіть брудні пости з форумів, заберіть заяви з судів, та пообіцяйте  що так більше не будете, та напишіть заяви про прийняття в члени АОПА Україна. Обіцяю що до ваших кандидитур буде неупереджене відношення. І ще, якщо будуть "наїзди" на пілотів по "політичним" причинам, то це буде відігравати на рішенні про прийняття в члени АОПА Україна.
Тепер що до популістських виступів Яковлева , що : "ми порушники і будем порушувати АП".
В Україні нема пілота, який би щось не порушував, але прийти в департамент і сказати з трибуни, що : "ми будемо порушувати", це як мінімум, не повага до шанованих керівників, рангом набагато вищого ніж ваш. В касабії за це ви б з департаменту попали б  сізо. Це що до толерентності українців. Ми декладували бажання йти в Європу, то ж треба вчитись закогослухняності. А департамент заручник нашого європейського вектора, він керується європейськими законами, тому над АП потрібно працювати разом, а не ставити держслужбовця в залежність від своїх забаганок, навіть якщо ти чемпион світу та околиць  з надлегкої авіації.
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Sane
***

Karma: +108/-13
Offline


« Ответ #19 : 29.01.2017, 13:15:51 pm »

Справа в тому, що я не за Хазана і не за Яковлева, я про всю авіаційну братію!
Я не знаю які особисті відносини між ними! Мене це і не цікавить, це тільки їхні стосунки і навряд чи ми дізнаємося що відбувалося насправді... Строит глазки
Я писав і цей і той текст не для їх, а для всіх авіаторів!

До загальної справи долучився всією сімьєю. Улыбающийся
Жінка перекладала тексти авіазаконів.  Веселый
На романтиках тримається весь прогрес. Подмигивающий


Так, Вершок, Ви праві, скоріше всього я романтик, адже я готовий це робити не за гроші, а заради всіх авіаторів України, не залежно до якої з АОПА вони відносяться!
Тому я і в Вашій "команді", адже я бачу що Ви також романтик  Веселый Подмигивающий
Записан
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #20 : 29.01.2017, 15:32:03 pm »

Я літати почав аж в 42 роки. Маючи якиїсь життєвий досвід, я був упевнений, що авіатори це найчесніший колектив, кожен з них проживає день, як останній. Серед пілотів не може бути завистливості, зла, зрад. Я був романтиком також. І буквально пів року мені хватило, щоб зрозуміти, що для декого авіація це насамперед бізнес, а в бізнесі романтиці нема місця.
Уявіть терези на одній чаші яких доля сотні пілотів, а на іншій, умовно, чийсь профіт. Вгадайте з отного разу, що переважить. Правильно, вгадали.
Колись Хазан сказав, що :" Велика авіація від малої відрізняється тим, що в великій літають щоб отримати гроші, а в малій навпаки тратять, щоб літати". І навпаки бути неможе.
Подумайте "де тут гроші" і ви зрозумієте куди хто тягне.
А для тих хто не знає причини війни, ще раз розповім. АОПА Україна створювалась на такій ейфорично-патріотичній ноті. Та коли нас всерйоз не сприйняли в департаменті, на той час вже було з десяток авіаційних  асоціацій та федерацій в Україні, Яковлев, без погодження з нами запропонував місце президента АОПА Україна представнику групи Приват. Посадити собі "кришу". Що звичайно нас всіх обурило. На питання "Це пілот? - прозвучала відповідь "в ньго є вортоліт". На питання "Він літає - в нього є пілот". На питання "його телефон відомий (при нагоді потрібно ж звернутись) - ні. Він буде вирішувати проблеми, скажімо Віті Юзви,  - ні.  То якого біса він нам потрібен? Чисто касабський підхід, посадити собі на плечі якогось царка, кормити його і всім навкруги доказувати, що його пісюн найдовший з усіх царків, та радіти з того. І замість того щоб прийняти нашу точку зору, або хоча б погодитись з тим що вона має право бути, Яковлев розпочав війну. І при тому ща не Яковлева ми назвали ворогом, а він нас. Перше що він мені сказав: "Андрій, я тебе в Наливайківці бачити не хочу". Ця фраза мене трохи засмутила, і я з друзями купив собі аеродром "Березань", і абсолютно не проти, щоб на нього прилітав Яковлев, і будь хто інший. Так що я за романтизм а авіації. 
« Крайнее редактирование: 29.01.2017, 15:34:48 pm от Andriy » Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
042
***

Karma: +33/-14
Offline


« Ответ #21 : 29.01.2017, 18:25:40 pm »

Пане Андрій , дякую  за відверті   хороші слова !
Записан
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #22 : 30.01.2017, 09:05:23 am »

Справа в тому, що я не за Хазана і не за Яковлева, я про всю авіаційну братію!
Я не знаю які особисті відносини між ними! Мене це і не цікавить, це тільки їхні стосунки і навряд чи ми дізнаємося що відбувалося насправді... Строит глазки
Я писав і цей і той текст не для їх, а для всіх авіаторів!

До загальної справи долучився всією сімьєю. Улыбающийся
Жінка перекладала тексти авіазаконів.  Веселый
На романтиках тримається весь прогрес. Подмигивающий


Так, Вершок, Ви праві, скоріше всього я романтик, адже я готовий це робити не за гроші, а заради всіх авіаторів України, не залежно до якої з АОПА вони відносяться!
Тому я і в Вашій "команді", адже я бачу що Ви також романтик  Веселый Подмигивающий



Нашій команді Подмигивающий
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #23 : 30.01.2017, 09:26:28 am »

Цитировать
я романтик, адже я готовий це робити не за гроші, а заради всіх авіаторів України, не залежно до якої з АОПА вони відносяться!

вершок а коли я вам пропоную вам усім допомогу з аматорськими ПС , я питався якої ви віри?))))) Улыбающийся

А то з ваших слів ви всісвяті, а решта, так собі ...покурити вийшла )
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Sane
***

Karma: +108/-13
Offline


« Ответ #24 : 30.01.2017, 14:39:31 pm »


Цитировать
вершок а коли я вам пропоную вам усім допомогу з аматорськими ПС , я питався якої ви віри?))))) Улыбающийся
)


Мабуть не правильно я висловився...Вибачте, якщо образив!
За це Вас і поважають, Ви допомогаєте з аматорськими ПС. А ми готові допомогати Вам в цьому Улыбающийся
Яковлева поважаю, як людину, яка створила і продовжує створювати гарні літаки!


Цитировать
Я літати почав аж в 42 роки. Маючи якиїсь життєвий досвід, я був упевнений, що авіатори це найчесніший колектив, кожен з них проживає день, як останній. Серед пілотів не може бути завистливості, зла, зрад. Я був романтиком також. 



Саме так зараз і я сприймаю Малу Авіацію... По іншому бачити її не хочу!
Знаю, з часом реалії мені все ж покажуть, як на справді...І це не приємно... В замешательстве
« Крайнее редактирование: 30.01.2017, 15:02:27 pm от Геннадий Хазан » Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #25 : 30.01.2017, 15:19:52 pm »

 Sane     

Цитировать
Яковлева поважаю, як людину, яка створила і продовжує створювати гарні літаки!

О! Нарешті підішли до головного! Улыбающийся
Де я написав, що в мене е притензії до пана Яковлева як до людини, чи конструктора кітнаборів які виробляе фірма Аеропракт , де він е співзасновником ?

Я написав  про то що, в нас багато питань до особи пана Яковлева, щодо до його "пропозицій" ,і як до "громадського діяча". Не більше, але і не меньше!

« Крайнее редактирование: 30.01.2017, 18:48:24 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Advisor
****

Karma: +22/-2
Offline


WWW
« Ответ #26 : 31.01.2017, 09:03:27 am »

есть хороший шанс завершить этот позорный конфликт.
если у его участников и ближайших сочувствующих хватит мудрости пойти на компромисс.
Юра руку протянул, Гене лишь нужно подтвердить это рукопожатие.

Поверь, Гена, людей, которые отнесутся к этому поступку с уважением будет в десятки больше, чем недовольных радикалов.

Алексей Юзефов, D-ELEN
Записан

Fly safe
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #27 : 31.01.2017, 11:06:43 am »

Цитировать
Юра руку протянул
   
Рука Не протянута, а нам поставлено условие!
Прошу давать адекватную оценку событиям.

Про "позорный конфликт", наберись смелости и скажи о этом Яковлеву а не мне, Алексей.

А я запасусь попкорном и буду прикидывать куда ты перебазируешься когда тебя выгонят)
« Крайнее редактирование: 31.01.2017, 12:09:15 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #28 : 31.01.2017, 12:16:44 pm »

Если честно, не понимаю, о чем спор.

В Украине есть одна АОПА. Двери для всех открыты.

Хорошо помню разговор с крымским сепаром Шевчуком, когда он еще плотно вместе с Яковлевым и Никифоровым устраивал "революцию".
- Это же рейдерство?
- Да, это рейдерство.

Что еще нужно?
Записан
Горелов
***

Karma: +95/-13
Offline



PPL


« Ответ #29 : 31.01.2017, 14:57:59 pm »

справедливости ради, в обращении Ю.Яковлева речь идет о создании новой ОО на условиях бесконфликности в ее основе. там нет ни слова о каких-то выдвинутых условиях в адрес ОО АОПА Украина.
Записан

Служебной машине в спидометр не смотрят
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004