Полет в ЕС, Плата за презимление, Полеты на с
Геннадий Хазан:
YankeeMike
Цитировать
Допустимо, потрібно відлетіти за кордон на тиждень кудись кілометрів на 1000. Можу я розраховувати на дозаправку в дорозі при потребі? Я повинен залишати літак в міжнародному аеропорту призначення на весь тиждень?
На ваше конкретне запетання , Вам конкретна відповідь:
Після перетину повітрянного кордону України , Вам для митного оформлення необхідно виконати посадку у любому міжнародному аєропорту ЕС. А далі Ви можете виконувати польот по ЕС і по аєроклубним аєродромам. . Це Вам відповідь , дуже коротко.
А от де саме проходити прикорданні процедури в ЕС і як далі летіти, то вже називаеться " штурманський план польоту" .
Хай щастить!
YankeeMike:
Дякую за відповіді, з цим ясно. Єдине не ясно - які маневри з переліченого дозволяється робити за кордоном _без валідації_ нашого PPL.
Заодно докинув би ще пов'язані питання - чи є суттєві обмеження для польотів закордон для experimental (кітових) літаків; наскільки обов'язковий транспондер. Дякую :)
Дима Давыдкин:
Все маневры. Свидетельство привязано к бортовому. С нашим свидетельством можно летать с бортовыми UR где угодно, хоть в Антарктиде.
По Экспериментал - нигде не читал, может и есть, но вряд-ли.
Ответчик нужен почти везде. В большинстве стран нужен и аварийный маяк. Правда его наличие, в отличии от ответчика - проверить можно только визуальным осмотром.
Геннадий Хазан:
В дополнение к Диминому посту:
Аварийный маяк на борту это требование страны регистрации ВС.
При полетах на севере ( а 2/3 Швеции имеет такой статус) нужно иметь на борту арктический паек. Если инспектор решит проверить, а его не будет на борту ...будут неприятности. Тоже самое и с морскими спас средствами на борту. Есть четкие правила что и когда должно находиться на борту, и в чем выполнять полет, на пример над морем, и в комплектации в зависимости от удаления от берега
YankeeMike:
Дякую, панове!
Навигация