Корисні сцилки
DAMIR:
Цитата: Toris от 20.03.2017, 14:39:41 pm
А пасажирський лайнер так можна збацати? Звісно ж, не на 1300 метрів радіуса.
Це нереально. Принаймі, з теперішніми лайнерами.
DAMIR:
Цитата: Toris от 20.03.2017, 14:44:36 pm
Там на всіх типах двигунів якісь проблеми, навіть з соплами на стисненому повітрі. То флаттер, то ще яка біда.
Твердопаливні ніби теж не годяться, бо не регульовані ніяк.
Ти чув, про що я?)))
Звісно, на гелікоптер - то геморно.
А на автожир, пару хвилин розкрутить, вистачить.
Експериментально вирахувати кількість палива - й усьо.
DAMIR:
"а бувають автожири синхроптери, типу Каманів?"
Немає сенсу. Одні проблеми.
Toris:
Цитата: DAMIR от 20.03.2017, 14:46:55 pm
Звісно, на гелікоптер - то геморно.
А на автожир, пару хвилин розкрутить, вистачить.
Експериментально вирахувати кількість палива - й усьо.
А як відірветься один - що будеш робити? Аварійне відстібування "ракети"? Ти ж його ніяк не заглушиш і вібрацію нічим не компенсуєш...
Краще вже привід від двигуна, по феншую і керується.
DAMIR:
Цитата: Toris от 20.03.2017, 14:52:28 pm
А як відірветься один - що будеш робити? Аварійне відстібування "ракети"? Ти ж його ніяк не заглушиш і вібрацію нічим не компенсуєш...
Краще вже привід від двигуна, по феншую і керується.
Чого б йому відриватись? По суті - то трубка з соплом. Його намертво "заделать" в закінцівку й проблеми нема.
А що там керувати? Ввімкнув - вимкнув. (цей, навіть, сам вимикається.)
Навигация