Корисні сцилки

<< < (153/230) > >>

DAMIR:
Цитата: Toris от 20.03.2017, 14:39:41 pm

А пасажирський лайнер так можна збацати? Звісно ж, не на 1300 метрів радіуса.

Це нереально. Принаймі, з теперішніми лайнерами.

DAMIR:
Цитата: Toris от 20.03.2017, 14:44:36 pm

Там на всіх типах двигунів якісь проблеми, навіть з соплами на стисненому повітрі. То флаттер, то ще яка біда.
Твердопаливні ніби теж не годяться, бо не регульовані ніяк.

Ти чув, про що я?)))
Звісно, на гелікоптер - то геморно.
А на автожир, пару хвилин розкрутить, вистачить.
Експериментально вирахувати кількість палива - й усьо.

DAMIR:
 "а бувають автожири синхроптери, типу Каманів?"

Немає сенсу. Одні проблеми.

Toris:
Цитата: DAMIR от 20.03.2017, 14:46:55 pm

Звісно, на гелікоптер - то геморно.
А на автожир, пару хвилин розкрутить, вистачить.
Експериментально вирахувати кількість палива - й усьо.
А як відірветься один - що будеш робити? Аварійне відстібування "ракети"? Ти ж його ніяк не заглушиш і вібрацію нічим не компенсуєш...

Краще вже привід від двигуна, по феншую і керується.

DAMIR:
Цитата: Toris от 20.03.2017, 14:52:28 pm

А як відірветься один - що будеш робити? Аварійне відстібування "ракети"? Ти ж його ніяк не заглушиш і вібрацію нічим не компенсуєш...

Краще вже привід від двигуна, по феншую і керується.

Чого б йому відриватись? По суті - то трубка з соплом. Його намертво "заделать" в закінцівку й проблеми нема.

А що там керувати? Ввімкнув - вимкнув. (цей, навіть, сам вимикається.)

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница