Корисні сцилки

<< < (154/230) > >>

Toris:
Цитата: DAMIR от 20.03.2017, 14:56:49 pm

Чого б йому відриватись? По суті - то трубка з соплом. Його намертво "заделать" в закінцівку й проблеми нема.
Лопать крутить куди хоче, творить флаттер і вообщє - беспредєл. :)

Цитата: DAMIR от 20.03.2017, 14:56:49 pm

А що там керувати? Ввімкнув - вимкнув. (цей, навіть, сам вимикається.)
Твердопаливний - вимкнути? Я чомусь думав, що вони лише запускаються...

DAMIR:
Цитата: Toris от 20.03.2017, 15:05:29 pm

Лопать крутить куди хоче, творить флаттер і вообщє - беспредєл. :)

На то є грамотне конструювання вузла. Не проблема.

Цитата: Toris от 20.03.2017, 15:05:29 pm

Твердопаливний - вимкнути? Я чомусь думав, що вони лише запускаються...
Його не треба вимикати. Нагадаю - це для попередньої розкрутки ротору автожира.
Запустив на місці. По ходу росту обертів, починаєш рух. Ротор розкрутився до потрібної величини, а потім він бідхватує набігаючий потік. Порох закінчився - двигун вимкнувся. Просто, експериментально вирахувати величину заряду треба.
І ще - при такій розкрутці можна спокійно рухатись. Реактивного моменту немає.

Toris:
Цитата: DAMIR от 20.03.2017, 15:16:17 pm

Його не треба вимикати. Нагадаю - це для попередньої розкрутки ротору автожира.
Запустив на місці. По ходу росту обертів, починаєш рух. Ротор розкрутився до потрібної величини, а потім він бідхватує набігаючий потік. Порох закінчився - двигун вимкнувся.
Тепер моделюємо аварійну ситуацію: один двигун чомусь відірвався і самостійно полетів за пригодами. Залишається УВІМКНЕНИЙ другий двигун, який продовжує розкрутку. В тебе зверху набирає обертів РОЗБАЛАНСОВАНИЙ ротор з додатковою масою на самому кінці лопаті. Незбалансована маса у точці найбільшого важелю. Обороти ростуть, амплітуда вібрації зростає. І тут два варіанти: або двигун заглохне і можна пробувати потихеньку гальмувати ротор (с великою інертною масою і, відповідно, моментом), або неприборкана стихія набере сили і ще щось поламається.

А якщо в польоті таке трапиться?

Як запобігатимеш такій ситуації? Запобігання необхідно проектувати ДО настання такої аварійної ситуації.

Додам, що від'ємну крутку на гелікоптерах роблять для зменшення моментів лопаті і запобігання флаттеру. З двигунами ж все йде шкереберть: як і куди розтягнеться лопать, як її крутитиме - невідомо. А при автожирній позитивній крутці - взагалі...

DAMIR:
Цитата: Toris от 20.03.2017, 15:31:01 pm

Тепер моделюємо аварійну ситуацію:...

Повторюю - відльот одного з двигунів можливо ПОВНІСТЮ виключити.
Просто, грамотно спроектувати вузол. Я говорю про твердопаливний РД.
З турбінами й зв*язуватись не варто.

Toris:
Цитата: DAMIR от 20.03.2017, 16:14:16 pm

Повторюю - відльот одного з двигунів можливо ПОВНІСТЮ виключити.
Просто, грамотно спроектувати вузол. Я говорю про твердопаливний РД.
Грамотно - це не ліпити масу на кінці лопатей.

А як будеш гарантувати гарантоване і рівномірне вигорання палива? А охолодження?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница