Корисні сцилки
DAMIR:
Цитата: Серго от 19.03.2017, 20:09:35 pm
Щось в цьому цікаве є.
Все нове - давно забуте старе. ;)
Toris:
Цитата: DAMIR от 20.03.2017, 14:22:26 pm
ХЗ, яка чутливість у ГСН, і яка температура на виході з сопла.
Якщо захопить, то цікаво, як ракета летітиме не підльоті, зигзагом чи спіралькою? :)
Цитата: DAMIR от 20.03.2017, 14:22:26 pm
Мені більш цікаво, як концепція для розкрутки ротора автожира.
Припустимо, виготовити такий блок, що кріпиться на закінцівку лопаті ротора, з розрахованим запасом палива. Ні тобі реактивного моменту, ні огороду з механічної передачі моменту на ротор... Краса та й годі. ))) Або, по тому ж принципу, але модельний ТРД. В рюкзак поклав з десяток зарядів - і літай собі.
В книжці Леоніда Козярчука всі ці двигуни на лопатях обривались врешті решт, добре, якщо одночасно. Двигуни на окремих штангах теж щастя не принесли.
Модельний ТРД дорогущий, шо хай йому грець...
Toris:
Цитата: DAMIR от 20.03.2017, 14:31:09 pm
Все нове - давно забуте старе. ;)
Я вражений! :o
А пасажирський лайнер так можна збацати? Звісно ж, не на 1300 метрів радіуса.
DAMIR:
Я мав на увазі твердопаливний ракетний двигун. Неправильно написав.
У ТРД проблеми з центробіжкою.
Toris:
Цитата: DAMIR от 20.03.2017, 14:41:18 pm
Я мав на увазі твердопаливний ракетний двигун. Неправильно написав.
У ТРД проблеми з центробіжкою.
Там на всіх типах двигунів якісь проблеми, навіть з соплами на стисненому повітрі. То флаттер, то ще яка біда.
Твердопаливні ніби теж не годяться, бо не регульовані ніяк.
Дамір, а бувають автожири синхроптери, типу Каманів?
Навигация