Автожиры в Украине.
Valeriy Kulpinskiy:
Обліт проводився без фонаря .Все було чудово , після установки фонаря поведінка вже на розбігу почав юзати зі сторони в сторону , а в польоті появилось некероване ковзання носа , з великими трудностями безаварійно посадив . Кілеватість корпуса , а також затінення хвоста привело до непередбачуваної поведінки Л,А. На фото політ без фонаря.
вершок:
Валерій, питання про беспеку ( на рахунок шокової статистики французів) :o
Думав автожир найбеспечнійший, а статистика протилежна. ???
DAMIR:
Цитата: вершок от 15.05.2016, 17:00:19 pm
Валерій, питання про беспеку ( на рахунок шокової статистики французів) :o
Думав автожир найбеспечнійший, а статистика протилежна. ???
Ні, ну так не можна...
Яка саме статистика? Де цифри?
Та й статистика статистиці, різниця не мала.
Статистика відносно чого? Годин нальоту?
Кількістю жертв?
Коротше, факти в студію!;)
подвашник:
Цитата: Valeriy Kulpinskiy от 15.05.2016, 15:50:17 pm
Обліт проводився без фонаря .Все було чудово , після установки фонаря поведінка вже на розбігу почав юзати зі сторони в сторону , а в польоті появилось некероване ковзання носа , з великими трудностями безаварійно посадив . Кілеватість корпуса , а також затінення хвоста привело до непередбачуваної поведінки Л,А. На фото політ без фонаря.
А ты поэкспериментируй... поставь над стеклом фонаря турболизатор, для
логичности пусть это будет антенна изогнутая или трубка капроновая омывателя. . Просто аэродинамический эффект уменьшится. Так для спускаемых аппаратов с космоса было проблемой его качество аэродинамическое и с ним боролись. Или в старину, сейчас такого не делают, вдоль гребешка крыши ложили бревнышко, как турболизатор и тормоз, и крышу не подсасывало, и не подымало разрежение при сильном ветре.
Мне в ЗШ-1, на быстреньком МДП, как то чуть в полете башку не оттянуло.
Сзади движек, поток прет, а защелка забрала на положении самый верх была снята и потоком , раз, и стекло ЗШ в горизонтальном положении, а в зазоре поток, и такая подьемная сила что лямки впились в яблочко . Разобрался и еще в полете , проблему устранил, но вспоминать жутковато.
Вообще то эти ЗШ штука козырная, но тяжеловат , это раз, расстояние до стекла
нормальное только после пятой модели , а самое лучшее, то летные очки и при открытой кабине обязательно, и комфортней и безопасней.
Успехов.
Valeriy Kulpinskiy:
Цитата: вершок от 15.05.2016, 17:00:19 pm
Валерій, питання про беспеку ( на рахунок шокової статистики французів) :o
Думав автожир найбеспечнійший, а статистика протилежна. ???
Тема дуже об'ємна . Скоріш за все потрібно розглядати технічні параметри автожира , правила та умови виконання польоту , пройти кваліфіковану підготовку , знати критичні режими і непорушувати правила , вибрати літаючий засіб який правильно збалансований кінематично та аеродинамічно. Що до французької статистики , все відносне , порівнювались які Л.А. аматорські чи серійні , категорія пілотів . відказ техніки чи атмосферні умови , кількість випадків на 10000 год. наліту. Високопрофільні чи низькопрофільні автожири і ще 101 запитання ? На моїй льотній практиці було три вимушених посадки. В Дніпропетровську - пробій прокладки гол. циліндра "Хірта " з 50 м висоти розвернувся на 180 градусів посадка на точку в оране поле без проблем при поривчатому вітрі 8-10 м.с. Прогар поршня на своему автожирі , посадка зі 100м взагалі як обична посадка , и сама небезпечна , це з 350 м висоти почав робити зниження з обертанням кругом осі ротора "штопор " автожирний , при виході на 50 м холостий хід двигуна обірвався , варіометр показав -12м.с. на борту був 110кг. оператор який все відзняв на камеру , посадка жостковата но безаварійна можете побачити самі. Емоції пілота не беріть до уваги . Резюме " Нема чого випендрюватись " , літак такого не прощає https://www.youtube.com/watch?v=CP3DoLITwMw
Навигация