Автожиры в Украине.

<< < (51/92) > >>

Valeriy Kulpinskiy:
Обліт  проводився  без  фонаря .Все  було  чудово ,  після  установки  фонаря   поведінка  вже  на  розбігу  почав  юзати  зі  сторони  в  сторону ,  а  в  польоті  появилось  некероване  ковзання  носа  ,  з  великими  трудностями  безаварійно  посадив .  Кілеватість  корпуса  ,  а  також   затінення  хвоста  привело  до  непередбачуваної  поведінки  Л,А. На  фото  політ    без  фонаря.

вершок:
Валерій, питання про беспеку ( на рахунок шокової статистики французів) :o
Думав автожир найбеспечнійший, а статистика протилежна. ???

DAMIR:
Цитата: вершок от 15.05.2016, 17:00:19 pm

Валерій, питання про беспеку ( на рахунок шокової статистики французів) :o
Думав автожир найбеспечнійший, а статистика протилежна. ???

Ні, ну так не можна...
Яка саме статистика? Де цифри?
Та й статистика статистиці, різниця не мала.
Статистика відносно чого? Годин нальоту?
Кількістю жертв?
Коротше, факти в студію!;)

подвашник:
Цитата: Valeriy Kulpinskiy от 15.05.2016, 15:50:17 pm

Обліт  проводився  без  фонаря .Все  було  чудово ,  після  установки  фонаря   поведінка  вже  на  розбігу  почав  юзати  зі  сторони  в  сторону ,  а  в  польоті  появилось  некероване  ковзання  носа  ,  з  великими  трудностями  безаварійно  посадив .  Кілеватість  корпуса  ,  а  також   затінення  хвоста  привело  до  непередбачуваної  поведінки  Л,А. На  фото  політ    без  фонаря.

  А  ты поэкспериментируй... поставь  над стеклом фонаря турболизатор,  для
логичности  пусть это будет антенна изогнутая или  трубка капроновая омывателя. . Просто аэродинамический эффект уменьшится. Так для спускаемых  аппаратов с космоса  было проблемой  его качество аэродинамическое   и с ним боролись. Или  в старину,  сейчас такого не делают, вдоль гребешка  крыши ложили  бревнышко, как  турболизатор  и тормоз, и крышу не  подсасывало, и не подымало  разрежение  при сильном ветре.
  Мне в ЗШ-1, на быстреньком МДП, как  то чуть в  полете башку  не оттянуло.
Сзади движек,  поток прет, а  защелка забрала на положении самый верх была снята и потоком , раз, и стекло ЗШ  в горизонтальном положении,  а в зазоре поток, и  такая подьемная сила  что  лямки впились в яблочко . Разобрался и  еще в полете , проблему устранил, но вспоминать жутковато. 

 Вообще то эти ЗШ штука козырная,  но тяжеловат ,  это раз, расстояние  до стекла
нормальное только после  пятой модели , а самое лучшее,  то летные очки и при открытой  кабине обязательно, и комфортней и безопасней.
 Успехов.

Valeriy Kulpinskiy:
Цитата: вершок от 15.05.2016, 17:00:19 pm

Валерій, питання про беспеку ( на рахунок шокової статистики французів) :o
Думав автожир найбеспечнійший, а статистика протилежна. ???

Тема  дуже  об'ємна . Скоріш за все  потрібно  розглядати  технічні параметри    автожира ,   правила  та  умови   виконання  польоту , пройти  кваліфіковану  підготовку , знати  критичні  режими  і  непорушувати  правила ,   вибрати  літаючий  засіб  який   правильно   збалансований  кінематично  та  аеродинамічно. Що  до  французької  статистики , все  відносне , порівнювались  які  Л.А.  аматорські  чи  серійні , категорія  пілотів . відказ   техніки  чи  атмосферні  умови  , кількість  випадків на 10000 год. наліту. Високопрофільні   чи  низькопрофільні    автожири   і  ще  101 запитання ?  На  моїй  льотній  практиці  було  три  вимушених  посадки. В  Дніпропетровську  -  пробій  прокладки  гол. циліндра  "Хірта "  з  50 м висоти   розвернувся  на  180 градусів  посадка  на  точку  в  оране  поле   без  проблем   при  поривчатому  вітрі  8-10 м.с.  Прогар  поршня  на  своему  автожирі , посадка  зі  100м  взагалі  як  обична  посадка ,  и  сама  небезпечна , це  з  350 м висоти  почав   робити  зниження  з  обертанням  кругом  осі  ротора  "штопор " автожирний  ,  при  виході  на  50 м   холостий  хід  двигуна обірвався  , варіометр  показав  -12м.с.  на  борту  був 110кг. оператор  який  все  відзняв  на камеру , посадка   жостковата  но безаварійна  можете  побачити самі. Емоції  пілота  не  беріть  до  уваги . Резюме " Нема  чого  випендрюватись "  , літак  такого  не  прощає https://www.youtube.com/watch?v=CP3DoLITwMw

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница