Автожиры в Украине.
DAMIR:
А де можна подивитись?
Я також читав, що більшість аварійних випадків із автожирами
в світі, були по причині "дивись як я вмію!"
В цьому є й вина апарату. Мало ЛА дозволяють виробляти
те, що виробляє автожир. Але, на мою думку, при недостатній
кваліфікації пілотів, це призводить до аварій.
Проте, це на усякій техніці так.
Valeriy Kulpinskiy:
Далі хотів завершити по еволюції конструкції автожира Івана Сіверського , поглиблена посадка пілота . як наслідок появилось " французьке управління , де тяги проходять по сторонам силової балки , яке мені несподобалось . і двухкілевий хвіст. Апарат став надзвичайно стійкий , і легкокерований ,
Valeriy Kulpinskiy:
Двигун БМВ мягка приємна рівна робота , 90л.с. для одномісного супер , двох не ризикував підняти на розбігу вже відчувається нехватка потужності.
Valeriy Kulpinskiy:
Хвіст. Вигляд спереду. Сам автор автожира.
Valeriy Kulpinskiy:
Післяполітне обговорення конфігурації хвоста.
Навигация