Автожиры в Украине.

<< < (52/92) > >>

DAMIR:
А де можна подивитись?

Я також читав, що більшість аварійних випадків із автожирами
в світі, були по причині "дивись як я вмію!"
В цьому є й вина апарату. Мало ЛА дозволяють виробляти
те, що виробляє автожир. Але, на мою думку, при недостатній
кваліфікації пілотів, це призводить до аварій.
Проте, це на усякій техніці так.

Valeriy Kulpinskiy:
Далі  хотів  завершити  по  еволюції   конструкції   автожира  Івана  Сіверського ,  поглиблена  посадка  пілота  . як  наслідок   появилось  " французьке  управління , де тяги  проходять  по  сторонам  силової балки , яке  мені  несподобалось  .  і  двухкілевий  хвіст.  Апарат  став   надзвичайно  стійкий  , і  легкокерований , 

Valeriy Kulpinskiy:
Двигун  БМВ   мягка  приємна  рівна  робота ,    90л.с. для  одномісного  супер , двох  не  ризикував   підняти  на  розбігу  вже  відчувається  нехватка  потужності.

Valeriy Kulpinskiy:
    Хвіст. Вигляд  спереду. Сам  автор автожира.

Valeriy Kulpinskiy:
Післяполітне   обговорення  конфігурації  хвоста.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница