Катастрофа под Днепропетровском
Геннадий Хазан:
Я не про траектории полёта. Приду домой - выложу примеры
yuriydnepr:
Цитировать
полетел без заявки
Журналистам КП это по барабану, для остальных уточняю - гостиничный комплекс "СанРей" со своими вертолётными площадками находится вне СТР, там нет УКТ, запретной зоны или прочих ограничений, кроме "крыши" ТМА на 1700 футов МСЛ над головой. Соответственно - можно на законных основаниях летать, не подавая заявки.
Andreas:
Ну так оин подавали заявку, так как летели через Николаев.
Zulu:
Когда случается катастрофа, ну скажем в большой авиации, то в комиссию по раследованию включаются представители всех или большинства служб, и задача каждого представителя отмазать свою службу полностью. И кто не смог отмазаться, тот и крайний. Или выбирается удобное для всех заключение. А если пилот погиб, то как правило самое удобное для всех это все свалить на него. Поэтому все что нам говорят по зомбоящику все это фигня. Никакой правды мы не узнаем. Когда то в УТО-8 нам препод рассказывал как он учавствовал в разных расследованиях... ???
cloud:
Цитата: Zulu от 30.12.2010, 17:35:29 pm
Когда случается катастрофа, ну скажем в большой авиации, то в комиссию по раследованию включаются представители всех или большинства служб, и задача каждого представителя отмазать свою службу полностью. И кто не смог отмазаться, тот и крайний. Или выбирается удобное для всех заключение. А если пилот погиб, то как правило самое удобное для всех это все свалить на него. Поэтому все что нам говорят по зомбоящику все это фигня. Никакой правды мы не узнаем. Когда то в УТО-8 нам препод рассказывал как он учавствовал в разных расследованиях... ???
Ну зачем так огульно? Зачем вспоминать преподавателей из УТО-8, они такие же люди как и все. За рюмкой чая могут такое рассказать :o
Были ПРАПИ советские, есть ПРАПИ-2005 украинские нужно в них заглянуть, просто для себя, повысить эрудицию. Насчет ящика согласен - ему верить не нужно. А зная руководящий документ, можно четко фильтровать всякий бред. И разницы абсолютно нет никакой - малая авиация или большая. И всевозможные Правила, и Воздушный кодекс и т.д., в принципе обязательны для всех.
Не будет бесполезным знать или, пусть даже, знать о существовании хотя бы вот такого раздела -
6. Розслідування авіаційних подій
6.1. Організація розслідування
6.1.1. Організація та забезпечення об'єктивного кваліфікованого розслідування АП, що сталися з цивільними ПС на території України, покладаються на Державіаадміністрацію за участю розробника ПС, виробника ПС, експлуатантів ПС, та за згодою органів виконавчої влади та інших зацікавлених міністерств, організацій України.
Згідно з пунктом 5.2 цих Правил створюються комісії з розслідування АП.
Комісія проводить розслідування АП із залученням спеціалістів, керуючись цими Правилами та законодавством України.
Розслідування повинно проводитись у стислі строки, але не більше ніж 30 діб для розслідування аварії, 60 діб для розслідування катастроф, 90 діб для розслідування АП з іноземними ПС. Якщо для встановлення причин АП необхідне проведення спеціальних досліджень, то термін розслідування може бути подовжений керівником, який призначив комісію.
6.1.2. Зіткнення двох або декількох ПС розслідується як одна АП, а класифікується і зараховується окремо для кожного ПС залежно від наслідків. За результатами розслідування оформляється один остаточний звіт.
6.1.3. Комісія складається з голови та членів комісії.
Залежно від обсягів розслідування створюються підкомісії (льотна, інженерно-технічна, адміністративна). У разі необхідності, за рішенням голови комісії можуть створюватися робочі групи згідно з додатками 3-9:
додаток 3 - льотна підкомісія;
додаток 4 - інженерно-технічна підкомісія;
додаток 5 - адміністративна підкомісія;
додаток 6 - група із створення схеми (кроків) місця АП;
додаток 7 - група опитування;
додаток 8 - група розрахунку й аналізу;
додаток 9 - група пошукових і аварійно-рятувальних робіт.
Навигация