Информация по БП АОН.

(1/32) > >>

br5s:
В этой теме буду стараться доводить информацию в части касающейся от ДАА:

Загальні кількість надзвичайних подій, пошкоджень ПС на землі, подій з іноземними ПС, що сталися в Україні та подій з приватними ПС за 1 квартал 2010 року.

п/п   




п/п   

Класифікація подій   Кількість подій   Кількість постраждалих*
      Бере-зень 2010 року   2010 рік*   2009 рік*   Загинуло
   Травмовано
               2010 року   2009 року   2010 року   2009 року
1   Надзвичайні події                      
2   Пошкодження ПС   1   4   5            
3   Події з приватними ПС внесеними до державного реєстру   АП         1      2      
      Інц                     
3   Події з приватними ПС не внесеними до державного реєстру   АП         1      1      
      Інц         1            
4   Події з іноземними
ПС   4   13   11            
                                                    * станом на 1 квітня

4.2. 28.03.2010 при виконанні польоту за маршрутом Жуляни-Донецьк на літаку DА-40 UR-SYRY, що належить приватній особі, через погіршення здоров’я пасажира командир ПС прийняв рішення про виконання посадки на незапланований аеродром Черкаси, який згідно з регламентом був закритий з причини вихідного дня. Згідно з поясненнями командира ПС, через годину польоту пасажир почав скаржитися на сильні болі в районі шлунку. Після розмов КПС з пасажиром та у зв’язку з тим, що болі не вщухали, командир ПС прийняв рішення про виконання вимушеної посадки на аеродромі Черкаси. Перейшовши на частоту АДВ Черкаси, пілот отримав від диспетчера інформацію про те, що аеропорт закритий по регламенту роботи, на що пілот відповів, що він має допуск до виконання польотів з підбором майданчиків з повітря та підтвердив намір виконати вимушену посадку. Отримавши рішення командира ПС, керівник польотів аеродрому Черкаси об’їхав ЗПС та переконався у відсутності сторонніх предметів. Після цього повітряному судну був виданий дозвіл на виконання посадки.
   Згідно з висновками комісії з розслідування, вимушена посадка на незапланований аеродром, сталася через погіршення стану здоров’я пасажира.
   З урахуванням вимог пункту 7.1.2 ПРАПІУ-2005, комісія прийшла до висновку, що дана подія не підлягає класифікації як інцидент.

   Рекомендації:

   - обставини вимушеної посадки вивчити з авіаційним персоналом, який здійснює та забезпечує польоти. Звернути особливу увагу, що в разі здійснення вимушеної посадки легкого ПС авіації загального призначення з причини погіршення стану здоров’я пасажира на аеродром ЦА, який закритий на прийом та випуск ПС згідно з повідомленням НОТАМ, про подальше виконання (продовження) польоту можливе лише за умов:
                              • відсутності заборон від керівництва аеродрому;
                              • наявності умов ПВП;
                              • наявності ОПР або виконання КПС дій по вильоту з майданчика, підібраного з повітря, за наявності відповідного допуску КПС;
                              • виконання процедур вильоту відповідно до порядку використання повітряного простору України та правил польотів для даного класу повітряного простору (Положення про використання повітряного простору України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 401; Правила польотів повітряних суден і обслуговування повітряного руху в класифікованому просторі України, затверджені наказом Мінтрансу від 16.04.2003 № 203, розділ 3);
   - попередити власника ПС про неприпустимість надання органам ОПР інформації про наявність «особливих відміток» про види допусків, які не внесені до розділу ХІІІ Додатка до Свідоцтва пілота.

Геннадий Хазан:
Соры за ОФФ топ, но тут "кто то" из бывалых пилотов ультралайтов упорно рассказывал, в "не нужносты допуска на подбор" ...........

Яковлев:
"Кто то" из небывалых пилотов так и не смог показать действующий документ, который обязывает частного пилота иметь этот допуск. Еще раз обсудим? Это интересно многим.

yuriydnepr:
Цитата: br5s от 11.05.2010, 23:04:08 pm


   - попередити власника ПС про неприпустимість надання органам ОПР інформації про наявність «особливих відміток» про види допусків, які не внесені до розділу ХІІІ Додатка до Свідоцтва пілота.


Что имеется в виду?

Andreas:
Цитата: yuriydnepr от 12.05.2010, 17:19:11 pm

Цитата: br5s от 11.05.2010, 23:04:08 pm


   - попередити власника ПС про неприпустимість надання органам ОПР інформації про наявність «особливих відміток» про види допусків, які не внесені до розділу ХІІІ Додатка до Свідоцтва пілота.


Что имеется в виду?


Я так понял, что он сообщил, что допущен к посадке с подбором, но в додатке у него отметки было.

По поводу требований. Требование как я понимаю в Наказе ГАА после катастрофы вертолета на Западной Украине было. Действует ли он, и как возможно с его текстом ознакомиться - другой вопрос.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница