Описание площадок Украины

<< < (23/39) > >>

ПАК:
Это интересная тема. В Правилах допуска к эксплуатации площадок (приказ 205 01.12.2004) в обязанности эксплуатанта ЗПМ входит:   
     "здійснювати постійний контроль на прилеглій території ЗПМ  за спорудженням нових об'єктів,  ЛЕП,  доріг, місць скупчення птахів, інших  об'єктів,  присутність  яких  може  вплинути   на   безпеку польотів,   шляхом   перевірок   прилеглої  до  ЗПМ  території  та здійснення  відповідних  заходів  із   збереження   умов   безпеки польотів,  унесення  відповідних  змін  до  інструкції з виконання польотів  на  ЗПМ  та  проведення,  при   потребі,   позачергового інспектування  ЗПМ  та  допуску  до  експлуатації  за вимогами цих Правил."
      Для себя перевожу таким образом, что наблюдаем за територией, а если заметили ухудшения условий для полётов - быстренько вносим изменения в инструкцию, дабы описать процедуры полётов в ухудшенных условиях. И только. И никаких прав у нас нет.
     Вот ещё, пункт 1.9. У разі виникнення будь-яких  змін  умов експлуатації, експлуатаційних    характеристик або прилеглої місцевості злітно-посадкового майданчика, що впливають на безпеку польотів, експлуатант злітно-посадкового майданчика призупиняє експлуатацію до проведення повторного його інспектування  з  метою  допуску  до експлуатації у порядку, викладеному в даних Правилах.

Есть целый раздел по этой теме в Положении об использовании воздушного пространства. Только там разговор за аэродромы. Кто бы растолковал, относится ли это к нашим площадкам ??

Andreas:
Замельный кодекс

Стаття 72. Землі авіаційного транспорту
1. До земель авіаційного транспорту належать землі під:
а) аеропортами, аеродромами, відокремленими спорудами (об'єктами управління повітряним рухом, радіонавігації та посадки, очисними та іншими спорудами), службово-технічними територіями з будівлями та спорудами, що забезпечують роботу авіаційного транспорту;
б) вертольотними станціями, включаючи вертольотодроми, службово-технічними територіями з усіма будівлями та спорудами;
в) ремонтними заводами цивільної авіації, аеродромами, вертольотодромами, гідроаеродромами та іншими майданчиками для експлуатації повітряних суден;
г) службовими об'єктами, що забезпечують роботу авіаційного транспорту.
2. На приаеродромній території відповідно до закону запроваджується особливий режим використання земель.

Стаття 103. Зміст добросусідства
2. Власники та землекористувачі земельних ділянок зобов'язані не використовувати земельні ділянки способами, які не дозволяють власникам, землекористувачам сусідніх земельних ділянок використовувати їх за цільовим призначенням (неприпустимий вплив).

Стаття 110. Поняття обмеження прав на земельну ділянку
1. На використання власником земельної ділянки або її частини може бути встановлено обмеження (обтяження) в обсязі, передбаченому законом або договором.

Стаття 112. Охоронні зони
1. Охоронні зони створюються:
б) уздовж ліній зв'язку, електропередачі, земель транспорту, навколо промислових об'єктів для забезпечення нормальних умов їх експлуатації, запобігання ушкодження, а також зменшення їх негативного впливу на людей та довкілля, суміжні землі та інші природні об'єкти.
2. Правовий режим земель охоронних зон визначається законодавством України.


Дальше - к юристам.

Геннадий Хазан:
Ну вот Андреас выложил Земельный Кодекс.
Есть ещё СНИПЫ (кажется так называются сии бумазеи) по аэродромам ( площадкам)
Но по моему разумению нужно аккуратно этим пользоваться , чтобы олигархически настроенная часть населения не узрела в этов возможность в будущем влиять на использование ИМ принадлежащей земли.

ПАК  Вы наверно в курсе кто писал этот документ по площадкам.
 В нём "забита"  даже высота травы ....только такого серьёзного пункта по охранным зонам не указано.... " Фахівці"  нипонамать........

ПАК:
Спасибо за ответы !!

Sergey1:
Гена, а есть ли где-то в электронном виде справочник схем снижения и заходов по Украинскому управлению МГА, копию из которого ты выкладывал тут?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница