Авиация специального применения (АХР)

<< < (129/216) > >>

Геннадий Хазан:
Цитировать

неужели Европа не заставит наших признавать автоматом?
А что планируется взятие штурмом Евросоюзом  ДАА?)))))

zloy:
Я думаю, подправят закон под себя и в Украину хлынут из Америки дешевые химики со вторичного рынка. От наших производителей мы недождемся ничего.
Цена им будет  40-50 тыс дол. Переделают на 95 бензин.
Создадут авиаотряды. Осталось ждать немного.

Валентин Миколенко:
Цитата: zloy от 19.04.2011, 06:27:49 am

Я думаю, подправят закон под себя и в Украину хлынут из Америки дешевые химики со вторичного рынка. От наших производителей мы недождемся ничего.
Цена им будет  40-50 тыс дол. Переделают на 95 бензин.
Создадут авиаотряды. Осталось ждать немного.


Ага хлынут вместе с американскими технарями ;D, и слово "переделают" меня впечатлило, кто переделает, американские производители двигателей, или наши доморощенные кулибины. Bся переделка сведется к тому, что вместо авгаза тупо будут заливать 95ый. Чувствую будет грандиозная заготовка "дров" :( 

Vladimir:
А что так сложно переделать двигатель под 95ый, если использовать родные поршня? И не нужно быть кулибиным. Наверное вся авиация начиналась с доморощенных КУЛИБИНЫХ.

SK:
Кстати, очень интересными могут сложиться отношения авиавластей с эксплуатантами,  занятыми авиахимработами, в свете нового Положения о Госавиаслужбе Украины, утверждённого указом президента менее двух недель назад – 6 апреля с.г. Станет ли облегчением данное новой властью освобождение авиахимработ от лицензирования?
Цитирую выдержки из пункта 4:
„4. Державіаслужба України відповідно до покладених на неї завдань:
7) здійснює перевірку рівня підготовки авіаційних фахівців, відповідність їх кваліфікації та отриманим допускам до виконання відповідних робіт;
9) проводить планові та позапланові експлуатаційні інспектування експлуатантів;
20) здійснює нагляд за забезпеченням заходів авіаційної безпеки авіаційних суб’єктів, у тому числі під час виконання польотів та робіт українськими експлуатантами поза межами місць постійного базування;
34) здійснює сертифікацію та нагляд за дотриманням експлуатантами транспортної авіації та експлуатантами, що здійснюють авіаційні роботи, в міжсертифікаційний період;
53) розробляє та впроваджує перелік авіаційних робіт;
61) розробляє та впроваджує положення про порядок видачі дозволів, які регулюють доступ експлуатантів на ринок авіаційних перевезень і робіт;
68) розробляє та впроваджує порядок видачі ліцензій  на здійснення авіаційної діяльності;
78) розробляє та впроваджує порядок організації, виконання, забезпечення і ліцензування авіаційних робіт;
100) розробляє та впроваджує правила надання адрес повітряних суден;
103) розробляє та впроваджує правила організації і виконання авіаційних робіт у сільському і лісовому господарстві;
132) розробляє та впроваджує стандарти й нормативи в галузі охорони навколишнього природного середовища під час здійснення діяльності, пов'язаної із авіацією;
138) розробляє та впроваджує порядок реєстрації на здійснення авіаційної діяльності;
140) розробляє та впроваджує порядок сертифікації на здійснення авіаційної діяльності;
142) розробляє та впроваджує порядок створення, сертифікації і реєстрації авіапідприємств, авіакомпаній, приватних фірм та інших організацій з метою використання повітряного простору України;
200) видає дозволи на виконання польотів цивільних повітряних суден із наданням комерційних прав їх експлуатантам;
281) видає відповідно до законодавства ліцензії на провадження авіаційної діяльності та відповідні дозволи на виконання польотів цивільних повітряних суден із наданням комерційних прав експлуатантам таких повітряних суден усіх форм власності”.
Особенно интригуют подпункты 61, 78, 100, 103, 200, 281... Да, похоже, все подпункты – сплошная интрига.
Что скажете?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница