Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
21.09.2021, 13:19:50 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Zenith CH701. Потрібні поради  (Прочитано 15207 раз)
serg.
****

Karma: +171/-100
Offline


« Ответ #45 : 24.02.2021, 14:22:54 pm »

Тому я і вирішив спробувати ультралайт, на якому не треба ліцензії, який можна купити за 5-10 тисяч і насолоджуватись польотами. Це саме те що мені потрібно
Я собі парамотор купив. Усе спорядження входить у багажник автомобіля і гайда у поле. Не треба ангара, PPL та інші складності. Ніяка "погонна" впадь не прийде паразитувати. У порівнянні з літаком - халява мрачна. Смеющийся Рекомендую.
.  Молодець Торіс. А є ще мотодельт, це вже майже літак, тільки краще
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +945/-701
Offline



Toris.Україна


« Ответ #46 : 24.02.2021, 14:40:44 pm »

Дякую, serg.
Мотодельт - це вже більша маса, труби, шкуру вдвох натягувати, трайк на причепі тягати, кудись усе це складати вдома. Тобто по масо-габаритах мотодельт аналогічний ультралайту і до багажника не входить.

Інша штука мотопараплан

<a href="http://www.youtube.com/v/TlbQ0xbbpOQ&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/TlbQ0xbbpOQ&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>


або паратрайк

<a href="http://www.youtube.com/v/se3pOlAaBIs&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/se3pOlAaBIs&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>


Мрія про "літак під ліжком" - це воно.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
serg.
****

Karma: +171/-100
Offline


« Ответ #47 : 24.02.2021, 14:47:44 pm »

Вельмишановний Торіс трошки відстав від життя. Є мотодельт, розкладається однією людиною, і їздить в багажнику легкового авто.  Аерос Нано наприклад. Технические характеристики
ANT
Вес без двигателя, кг *

23,0
Вес с двигателем JPX M25 (2-х такт., 25 л.с.), кг *

46,5
Вес с двигателем Baily V5 (4-х такт., 20 л.с.), кг *

46,5
Объём топливного бака, л

18
Тип стартера

электрический
Размеры (сложенный, без проп., JPX M25), м

Д = 1.35, Ш = 0.55, В = 0.95
* - вес с пустым топливным баком
« Крайнее редактирование: 24.02.2021, 14:54:45 pm от serg. » Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +945/-701
Offline



Toris.Україна


« Ответ #48 : 24.02.2021, 14:55:25 pm »

Вельмишановний Торіс трошки відстав від життя. Є мотодельт, розкладається однією людиною, і їздить в багажнику легкового авто.  Аерос Нано наприклад
Овва! Шокированный
Де таке чудо можна руками подивитись? Я бачив опис трайка. Але з опису на сайті незрозуміло, чи складається крило взагалі.
« Крайнее редактирование: 24.02.2021, 14:58:49 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
serg.
****

Karma: +171/-100
Offline


« Ответ #49 : 24.02.2021, 14:59:10 pm »

Багато де. Мабуть найякісніше подивитись на аєродромі в Бишеві, у виробників
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +945/-701
Offline



Toris.Україна


« Ответ #50 : 24.02.2021, 15:06:09 pm »

О, знайшов:

Цитировать
Олег Бондарчук об нано-трайке АНТ
2014-10-13

На вопрос о том, что ему больше всего нравится в АНТе, Олег улыбается:
- Что нравится больше всего? Наверное, та независимость, которую он дает. С этим аппаратом практически ни от кого не зависишь. Не надо ничего организовывать - ни буксировку, ни подбор. Приезжаешь на аэродром, тележка с двигателем в багажнике, крыло на крыше. Тратишь минут 40 на сборку - и летай на здоровье!

Нє, мабуть, я не відстав, компактного складаного каркасного крила не побачив.
« Крайнее редактирование: 24.02.2021, 15:11:09 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
serg.
****

Karma: +171/-100
Offline


« Ответ #51 : 24.02.2021, 15:23:56 pm »

О, знайшов:

Цитировать
Олег Бондарчук об нано-трайке АНТ
2014-10-13

На вопрос о том, что ему больше всего нравится в АНТе, Олег улыбается:
- Что нравится больше всего? Наверное, та независимость, которую он дает. С этим аппаратом практически ни от кого не зависишь. Не надо ничего организовывать - ни буксировку, ни подбор. Приезжаешь на аэродром, тележка с двигателем в багажнике, крыло на крыше. Тратишь минут 40 на сборку - и летай на здоровье!

Нє, мабуть, я не відстав, компактного складаного каркасного крила не побачив.
Крило є можливість скласти в пакет, якщо не помиляюсь, довжиною 3 мертри. "минут 40" то з кавою
Записан
VS
**

Karma: +67/-13
Offline


« Ответ #52 : 25.02.2021, 21:54:16 pm »

stakhoviyu
Вибачте , скажіть скільки годин Ви провели в повітрі на легких або надлегких літальних апаратах.
Наприклад , мені після 20 годин нальоту набридло літати по кругах, те що ви пропонуєте підходить для того щоб раз в тиждень а можливо і  місяць в тиху, майже штиль, погоду піднятись в повітря рано вранці або вечором , коли немає вітру. При цьому самому знайти придатну для зльоту посадки ділянку, самому зібрати ультралайт, самому обслуговувати, зберігати, заправляти доставляти до злітної смуги і назад для того щоб ризикуючи здоровям і життям піднятись в повітря на 20-30 хвилин. найчастіше весна -літо- рання осінь скоріше за .
Подумайте чи потрібно воно Вам.
Я маючи літак, за рік ( з польотами за кордон) налітав не більше 50-60 годин .
Крім того піднімаючись в повітря  навіть там де ніхто не літає Вам необхідно мати радіозвязок , просто поважайте колег, які можуть летіти у своїх справах на легальних підставах. Наприклад чув  у Одесі в Гідропорту паратрайк також літав з радіозвязком, а парапланеристи телефонують до керівника польотів і попереджують, що будуть літати в районі зони  Гідропорту
Виходячи з наведеного рекомендую не тратити гроші дарма зверніться в аероклуб  поспілкуйтесь з пілотами. Якщо сильне бажання літати,  влітку приїздіть на відпочинок в Одесу, між тим можна домовитись і відпочиваючи літати , так я  зробив десять років тому. А література допоможе тільки з практикою , лише по книзі літати  навчитись  важко
« Крайнее редактирование: 25.02.2021, 21:57:37 pm от VS » Записан
stakhoviyu
*

Karma: +3/-0
Offline


« Ответ #53 : 25.02.2021, 22:10:11 pm »

Ну так, ви праві.
Я трохи неправильно написав. Треба додати(це я з кимось в особистих переписувався,думав тут теж писав), що я хотів би спочатку спробувати на якомусь тряпкольоті політати , а вже потім вирішити чи треба воно мені чи ні. Я не літав на таких. Весь мій досвід це 1,5 години на Аеропракті.
Тому поки що цікавить просто де можна з кимось та такому політати, спробувати, а вже далі буде видно. Мотодельтаплан не розглядав ніколи,але почав дивитись про них,стало цікаво, теж хотілось би спробувати,відчути різницю.
Записан
VS
**

Karma: +67/-13
Offline


« Ответ #54 : 26.02.2021, 09:01:46 am »

Тряпкольотів в Україні кілька штук ,  літають так як я Вам описував, дуже рідко і в дуже обмежених умовах, краще цей варіант забути взагалі. Харків , Одеса, Київ- мотодельтаплан- це більш серйозно, чим здається. Я спілкувався з Харківянами, які здійснили міжнародний перельот у Великобританію , все по правилах , не забуваємо, небо помилок не прощає. На мотодельтаплані льотна година не набагато дешевше чим на аеропракті.  Хочу зауважити , що на мою думку аеропракт має чудові льотні характеристики, розбіг -пробіг майже як мотодельтаплан , гарний комфорт, легкий в керуванні , пробачає багато помилок, є в багатьох аероклубах, якщо домовитись про нальот 10-годин можна отримати знижку на ціну льотної години. Не кращий варіант , але можливо домовотись й про польоти на Бекасі Х32, здається кілька років тому недалеко від Вас такий був у Гайсині, зараз не знаю. До речі Бекас Х32 продавався розібраний близько 8 К $  у Дніпрі, Такий варіант лего довести  та літати,  його конструктор  Меглінський є на форумі,  може багато підказати в разі чого.Крім того його сертифіковано ДАСУ  для навчання . Є по ньому й дуже негативні сторони, багато таких апаратів розбилося, й пілоти загинули, однак БПС(спассистема)  вирішує частково питання .
 Думаю, що для любого виду польтів потрібен колектив однодумців вони ж й помічники, самому все зробити або за дуже великі гроші або за дуже довгий час, підготовка того ж параплана до польту займе 3-4 години , завантаження в авто, розвантаження , налагодження двигуна заправка регулювання іт.д , метео, підбір місця , птахи та ще багато іншого, те ж саме після польоту. Тому вибір за Вами
« Крайнее редактирование: 26.02.2021, 09:29:15 am от VS » Записан
Кацо
*****

Karma: +356/-104
Offline




« Ответ #55 : 26.02.2021, 22:30:23 pm »

До 115 кг може й не буває, ну нехай 200кг. Є ж Quicksilver одно- і двомісні. А як тоді вчаться на ультралайтах літати?

Гм
один пилот -  80 кг
2 пилота - 160 кг
Как интересно у Вас получается "ну нехай 200кг" взлетный вес самолета с 2-мя пилотами (инструктора и курсанта)
Чето я начинаю сомневаться в серьезности темы
Записан
stakhoviyu
*

Karma: +3/-0
Offline


« Ответ #56 : 26.02.2021, 22:45:16 pm »

Ну в 115 кг теж ніяк не ввійде піілот 80 кг і літак. Мова йде про суху масу. Квіксільвер mx-2 ДВОМІСНИЙ - 150 кг важить пустий...
« Крайнее редактирование: 26.02.2021, 22:47:43 pm от stakhoviyu » Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004