Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
20.04.2024, 13:55:28 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Нерегулируемая категория  (Прочитано 29011 раз)
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #45 : 05.03.2017, 16:05:29 pm »

Зачем эти совковые истории их путенского паханута толкать сюда? Почему бы не тиснуть , например Сьера-Леоне с её САА, но с отсутствующим кабинетом чиновников вообще?
А чому не дати загальну інформацію по європейським країнам?
- Скажімо п'ятірку з найбільш розвиненими ЕАА..........
Записан

Sane
***

Karma: +108/-13
Offline


« Ответ #46 : 16.03.2017, 15:21:08 pm »

І так, декілька сторінок із Англійских правил СУБ 115 дружина переклала
Далі, якщо це треба буде також перекладе. Почнемо:
Вступ
В 2007 році САА вирішили урегулювати категорію надлегких літаків. Категория, в яку входили надлегкі одномісні літаки з малим навантаженням на крило.  Вона стала "нерегульованою" з точки зору льотної придатності і відома як СУБ-115.
У 2013 році САА запропонували збільшити категорію СУБ-115кг, щоб включити в неї всі одномісні мікролайти. У травні 2014 САА прийняла закон, що будь-який одномісний мікролайт може бути в нерегульованій категорії і з 2015 року це внесли в правила польотів. з 2015 року всі одномісні мікролайти за замовчуванням стають нерегульованими.
Одномісний літак вважається СУБ-115кг, який:
а) Політ тільки однієї людини,
б) Має максимальну злітну вагу, не більше ніж:
-300кг Для одномісного сухопутного літака або
-390кг Для одномісного сухопутного літака, з якого 51% був побудований аматором або некомерційною асоціацією любителів. Побудований для своїх власних цілей і ніякого комерційного застосування.
- 330кг одномісний амфібійний варіант або на поплавцях
в) Має швидкість звалювання або мінімальну швидкість польоту при посадці перевищуючу 35 вузлів і откаліброванної з повітряною швидкістю.
Якщо ці пункти витримуються, то літаки 300/315/330 та 390кг можуть входити в категорію надлегких літальних апаратів і не регулюватися. Тільки одномісні, а не двомісні або окремо сидячі. Так само в неї можуть входити старі аероплани або давно побудовані важкі одномісні літаки.

СУБ -115
З квітня 2007 року було законно літати на легких одномісних мікролайтах в категорії СУБ-115 без будь-яких спеціальних дозволів, подач флайтплана і без щорічних перевірок. ніяких формальностей.
Літаки групи АНО визначаються: Надлегкий літак, який
1. Призначений для польотів тільки однієї людини
2. Має максимальну вагу без пілота і палива 115кг
3. Має максимальне навантаження на квадратний метр крила без пілота і палива 10кг
4. Призначений тільки для приватних польотів
Тепер ці літаки мають право літати і сертифікати придатності їм не видаються

Більш важкі літаки
У травні 2014 року вся інформація була викладена в інформаційному повідомленні САА. Власники одномісних мікролайтов, які не потрапляють в категорію СУБ-115 можуть звернутися в САА для того, щоб заповнити форму прикріплену в інформаційному повідомленні САА і звільниться від реєстрацій. Звільнення застосовуються тільки до приватних польотів, і не включає в себе комерційні польоти і авіаційні роботи. І це тільки звільняє повітряне судно від необхідності дозволу на польоти (і пов'язані з ними розробки і затвердження виробництва і офіційні щорічні перевірки)
Експлуатація Нерегульованої категорії
Визначення одномісного мікролайта, має бути таким, як зазначено у вступі вище.
В даний час власники повітряних суден, які відповідають цим вимогам можуть подати заяву на звільнення, яке є не обов'язковим. З 2015 року САА включила це в закон, після чого вони більше не буде вважатися додатковим і всі ці літаки будуть нерегульованим. Якщо ви не згодні з цим законом, можна написати САА в загальний блок свої заперечення (ми так само були б вдячні за копію листа в ЛАА)
Якщо повітряне судно визначається як "Група А", він не може бути ультралайтом і входити в групу нерегульованих, навіть якщо загальна вага збігається з зазначеним вище. Покажчик повітряної швидкості може показувати трохи менше вузлів при низьких швидкостях, створюючи враження, що швидкість звалювання нижче, ніж насправді. Перенесення існуючого літака Групи А в категорію надлегких, щоб потрапити в групу нерегульованих, потрібно отримати перше виправлення додатка (МОД10)
Для власників одномісних повітряних суден "Групи А" з ЛАА, наступний список літаків навряд чи потрапить в категорію нерегульованих, тому що вони перевищують швидкість звалювання 35 вузлів і / або вимоги ваги:
-Tipsy Nipper
-Clutton Fred
-Brugger Colibri MB2
-Druine Turbulent
-Luton Minor
-Jodel D9/D92
-Taylor monoplane
-QAC Quickie
-Colomban MC-15 Cri-Cri
-Corby Starlet
-Monnett Moni
-Wolf WII Boredom Fighter
-Whittaker MW7
-Star-Lite SL-1
-Rans S9
-Staaken Flitzer
-Chiltern DW.1/1A
Для людей, які думають про розробку власного мікролайта, або бажаючих купити або побудувати існуючі розробки для польотів в цій категорії, в табличці нижче наводяться рекомендації щодо мінімальної площі крила, для отримання швидкості звалювання 35 вузлів і для різних вагових категорій і конфігурацій крило / закрилок
Таблиця заснована на результатах безлічі випробувань на звалювання при різній швидкості на мікролайтах протягом багатьох років. Природно, швидкість звалювання залежить від багатьох факторів, а також від навантаження на крило, конфігурації хвостового оперення, секцій крила, співвідношення сторін і багато чого іншого. Але таблиця призначена, щоб показати розумне рішення по площі крила, для досягнення швидкості звалювання 35 вузлів або менше в якості відправної точки для проектування або для оцінки готового, чи може літак потрапляти в цю категорію.


Далі також є, але мені потрібно знати, треба далі перекладати чи ці правила до України не підійдуть?

Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #47 : 16.03.2017, 16:03:17 pm »

В любому випадку вам спасибі, й передайте дружині щире "Дякую!". Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
Sane
***

Karma: +108/-13
Offline


« Ответ #48 : 16.03.2017, 16:46:59 pm »

Було б дуже добре, якби ці старання стали у нагоді, щоб не даремно був витрачений час Улыбающийся
Якщо і не підійдуть, то давайте перекладемо те, що справді необхідно!
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #49 : 16.03.2017, 20:17:37 pm »

перекласти будь що - мало ...((((
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Sane
***

Karma: +108/-13
Offline


« Ответ #50 : 16.03.2017, 20:39:17 pm »

Так будь що і бажання нема перекладати...
Для мене вона переклала креслення і мануали по літаку зеніт-650. Це і було, щоб щось перекласти
Але хотілося б для всієї авіаційної братії зробити щось корисне Улыбающийся
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #51 : 17.03.2017, 08:09:11 am »

Бажання робити щось корисне для когось то рідкість у наш час, тому я вас вітаю!)
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #52 : 17.03.2017, 10:48:49 am »

Викладіть під цю категорію перекладене гуглем законадавство ще кількох європейських країн. Хоча б Німетчини та Франції, було б дуже корисно порівняти. Грейт Британ брексітує, тому можуть бути казуси.
Записан

вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #53 : 17.03.2017, 11:46:41 am »

Геннадий большое и нужное дело делаете. Крутой
Скажите чем помочь. Улыбающийся
На вас смотрит вся страна. Подмигивающий
Записан
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #54 : 17.03.2017, 11:59:41 am »

Надо предусмотреть возможность обучения.
При технической возможности -полета с инструктором.
Автор в воздухе сможет раскрыть специфику конкретного ЛА.
Записан
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #55 : 17.03.2017, 16:11:00 pm »

Грейт Британ брексітує, тому можуть бути казуси.

Ну какую же чушь вы несете, натуральную ахинею. В огороде бузина, а в Киеве дядька.
Какие к черту могут быть "казусы" если все адаптировано от А до Я с JAR и EASA?НепонимающийНепонимающий
Для лиц сидящих по танкам, повторяю, нерегулируемые категории- это персональное и личное дело каждой страны Евросоюза в отдельности. Они могут несколько отличаться, там пожестче в одном, помягче в другом, но все это исключительно для воздушного пространства ВНУТРИ каждого отдельного государства Союза.
А все остальное, что за пределами национальных правил, касающееся эксплуатации сертифицированой техники, лицензирования пилотов - это уже общеевропейское и Британия одна из первых полностью оптимизировала ВСЕ свои правила и законы по Брюсселю.
Неужели вы думаете, что если пару десятков популистов запустят этот сраный "брексит", сразу в Британии будут другие, отличные от европейских правила?
Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #56 : 17.03.2017, 16:14:10 pm »

TAILDRAGGER а какая страна ЕС еще применяет подобную категорию?
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #57 : 17.03.2017, 16:26:00 pm »

TAILDRAGGER а какая страна ЕС еще применяет подобную категорию?

Германия, Франция, Швеция, в Испании, Италии какая-то "объединенка" (не знаю точно, там это касается горных районов) в Швейцарии вообще запрещены ульралайты как таковые и с нагрузкой на площадь крыла меньше 35 кГ/кв.м, вообще, это никакая не категория, это летательные аппараты , по определенному признаку выведенные за пределы регулирования, то есть они нерегулируемые.
В любом случае, нерегулируемая "категория"- это внутринационально.
Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #58 : 18.03.2017, 08:58:48 am »

Вот в России Юрий Ермаков строит новые и новые самолётики (по несколько в год) и летает в средней полосе страны, выкладывая видеоролики, и ни кому нет до него дела. Ни о какой ЛГ там вообще разговор не идёт.

Ой не смешите)))))), из поливальных труб и прочего черцветметалла. "Нет никому дела" до первого трупа. Вы бы сам согласились летать на этих пародиях , вышедших из под рук чванливого безграмотного "спеца"? Единственное что движет этим "выпуском самолетов"- это неуемное чванство, столь же неуемная заносчивость, на грани с эгоцентризмом и вездесущее "Я" "в перемежку з бесграмотностью" (образец "грамотности"- дословно из его опусов), и повсеместным "надо свою Родину любить")))))))))
Почитайте его посты- там же любая тема превращается в самолюбованием "собой любимым" и воплями "Я!!!! Я!!!! Я!!!" ))))))), с последующим быдлопроизводным срачем и нечего более. Уважающие себя люди (тем более конструкторы) , с этим экземпляром стараются избегать любой полемики. Любая полемика введет к оскорблениям с выпячиванием собственного "Я" и непререкаемой уверенностью в правоте этого "Я".
Я так вообще не читаю где он "следит"- вызывает чувство гадливости, как от "набора речи" так и до оголтелого рашизма с таким же оголтелым шовинизмом- типичный Шариков.

Хотите поржать от души?
Зайдите на помойку имени Шаповалова, и там есть тема "Открытое письмо пилотов России Президенту России."- там этот полный уёбок отжигает с четвертой страницы. Не знаю..., что там преобладает болезнь Паркера или Альцгемера...но клиника полная- это даже признают его одностадники и конечно аккордный шедевр в Ответ #155:
"...Вы сейчас простой дельтик создать не можете, а наши конструкторы в то тяжёлое время создавали корабли. Ну прям все забитые. Да шарашка  а у меня гарашка. Это тоже заключение только добровольное. И я бы с удовольствием поработал в какой нибудь шарашке, где бы финансировали и создавали условия для работы.
Не надо делать выводы с чужих слов вот я сейчас условно на месте Королёва вы готовы меня сожрать и в то время таких как вы было навалом."- как всегда снова "Я". Смерд полный )))) и к тому же донельзя тупой
Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1481/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #59 : 18.03.2017, 12:06:11 pm »

Хотите поржать от души?
Зайдите на помойку имени Шаповалова, и там есть тема "Открытое письмо пилотов России Президенту России."- там этот полный уёбок отжигает с четвертой страницы.
Собрался поржать, отправился туда и - залип. Тему уже подчистили, но, Боже, какое там раздолье троллям! Смакота! И список на 700 ватников - в открытом доступе. Некоторые с телефонами.

Вот некоторые любители "русского мира" с украинскими фамилиями:
361. Литвиненко Александр Юрьевич 1983г дельтапланерист г.Симферополь
362. Литвиненко Виталий Юрьевич 1981г.р. пилот -любитель, г.Симферополь
363. Литвиненко Юрий Сергеевич пилот-дельтапланерист, дельталёт г.Симферополь, Крым
430. Мусийко Александр Афанасьевич 1969 г.р. бывший военлёт,пилот ГА,  пилот АОН и CВС ,     КМС,     ООО “КРЫМАВИА”.      р. Крым.

Наверняка "крымнашили" и участвовали в "народных гуляниях" - а сейчас пишут "доброму царю"...

О, ещё "крымнашевцы":
165. Демин Александр Александрович 1986г. пилот-любитель г. Феодосия Крым
203. Зайнчковская Валентина Леонидовна, Конструктор самодельщик г. Евпатория Крым.
212. Зеленина Людмила Яковлевна, пилот-инструктор, Председатель правления Крымской республиканской общественной организации “Авиаспортклуб”.

571. Силевич Ольга Александровна, 1961 г.р., председатель ГОО “Феодосийский музей дельтапланеризма”, Республика Крым, г. Феодосия
572. Силевич Сергей Юрьевич, 1965 г.р., пилот дельтаплана, параплана, дельталёта. Директор Центра планерного спорта “Коктебель”, руководитель авиаклуба  “Юный лётчик”, Республика Крым, г. Феодосия
617. Тимошевский Евгений Петрович 1975 г.р. Пилот инструктор СВС . Крым.
673. Шадура Виктор Иванович 1943г.р.пилот -любитель г Феодосия Крым

...Удивительно, но на РЕАА ещё остались люди, выступающие против путинских войн в Украине и Сирии...
« Крайнее редактирование: 18.03.2017, 12:35:42 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004