Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
20.04.2024, 14:43:21 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Запуск ракети в космос з борту демілітаризованого МіГ-21  (Прочитано 80200 раз)
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1225/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #30 : 17.11.2016, 11:54:54 am »

В Монино. В зале позора сов. авиации  штук пять  самолетиков  с ЖРД.
Предназначались для  доставки атомки .
Заедь , посиди в каком  нибудь,осмотри отсек на носу  для  бомбы, подумай ,может приступ и пройдет.
Но учти.... фонарь открывается только снаружи.
« Крайнее редактирование: 17.11.2016, 12:15:55 pm от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #31 : 17.11.2016, 12:39:57 pm »

В Монино. В зале позора сов. авиации  штук пять  самолетиков  с ЖРД.
Предназначались для  доставки атомки .
Заедь , посиди в каком  нибудь,осмотри отсек на носу  для  бомбы, подумай ,может приступ и пройдет.
Но учти.... фонарь открывается только снаружи.
що клаустофобія мучає?
не можна тобі в авіацію, посиди на кухні, почисти картоплю
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1225/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #32 : 17.11.2016, 13:34:56 pm »

 Да  так... жаль мужиков, но не тебя.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #33 : 17.11.2016, 21:25:42 pm »

Да  так... жаль мужиков, но не тебя.


Тут для тебе книжку написали:
http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,14237.0.html

е-книга "Конфіденційна психологічна самодопомога"
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1225/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #34 : 17.11.2016, 21:48:36 pm »

Тут для тебе книжку написали:
http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,14237.0.html

е-книга "Конфіденційна психологічна самодопомога"
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1225/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #35 : 17.11.2016, 21:52:49 pm »

Я понимаю тебе  жаль мои случайные жертвы,  а мне не жаль, так вышло, прости на добром слове.Ты не боись, рикошет слабее.
« Крайнее редактирование: 17.11.2016, 21:54:50 pm от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1225/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #36 : 17.11.2016, 21:57:40 pm »



Купить Dnepr MMA-250 B
Сравни цены на сварочные аппараты Dnepr. Мы знаем где дешевле!
ek.ua

Фуфло по сравнению с TESLA
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #37 : 18.11.2016, 14:09:14 pm »

В качестве «первой ступени» системы NOTSNIK предполагалось применить модифицированный палубный реактивный истребитель Douglas F-4D-1 Skyray, с которого при кабрировании (подъем с углом 58°, скорость 740 км/ч, высота 12500 м) сбрасывалась ракета.
По компоновке твердотопливный носитель NOTS-EV-1 (масса 950 кг, длина 4,38 м, максимальный диаметр корпуса 76,1 см, размах крестообразного стабилизатора 1,65 м) схож с ракетой Farside-1.


* 21.jpg (63.74 Кб, 653x501 - просмотрено 737 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1481/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #38 : 18.11.2016, 14:40:18 pm »

Propan, скинемо на 2М (чи скільки там допускається).
Питання в основному: хто це все фінансуватиме?
Записан

Секта свідків підіймальної сили
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #39 : 18.11.2016, 16:03:52 pm »

а краще 3 М.
є бажаючі фінансувати, а що?
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1225/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #40 : 18.11.2016, 18:40:16 pm »

Два пацаватых саентолога( а они все  такие...) завели диалог о бесполезных  не знаниях.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #41 : 20.11.2016, 10:11:31 am »

Propan, скинемо на 2М (чи скільки там допускається).
Питання в основному: хто це все фінансуватиме?

У приєднаному файлі.


* Screenshot(1).png (113.95 Кб, 1280x800 - просмотрено 493 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1481/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #42 : 20.11.2016, 12:09:18 pm »

Фігасє... Хрен його знає, чи варто взагалі зв"язуватись? Заплатять зарплату, премію... А якщо буде пруха (реалізований проект стане приностити скажену валюту), то при мові про процент від кожного комерційного запуску не факт, що вдастся вижити з цими олігархами... Це скажені бабки, там буде купа гієн (наприклад, ось: https://volodymyrboyko.com/2016/11/14/%d1%81%d0%b0%d0%bc%d0%ba%d0%b0-%d0%b1%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%bc%d0%be%d0%bb%d0%b0-%d1%87%d0%b0%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%bd%d0%b0-3/ ).

Два пацаватых саентолога( а они все  такие...) завели диалог о бесполезных  не знаниях.
Подвашнік, я не знаю особливості Ваших відносин з Пропаном, однак зі мною особисто Ви не знайомі, тому прошу не ображати мене і не обзивати сайєнтологом, оскільки це не є правдою.
« Крайнее редактирование: 20.11.2016, 12:17:06 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #43 : 20.11.2016, 13:01:55 pm »

Ого!
Згоден. Питання, що буде потім вкрай актуальне. Є пропозиції? Можемо обговорити.
Изобретатель, активист, саентолог, больше всех надо, обострение - це не обзивання, а визнання!
Невріноважених жовтих українців російського походження, що нападають на білих українців предостатньо. Не варто звертати уваги. Цей форум не місце для таких розборок.

 
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1481/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #44 : 20.11.2016, 13:29:16 pm »

Изобретатель, активист, саентолог, больше всех надо, обострение - це не обзивання, а визнання!
Невріноважених жовтих українців російського походження, що нападають на білих українців предостатньо. Не варто звертати уваги. Цей форум не місце для таких розборок.
Не звертати уваги не вийде, оскільки Подвашнік має цінний досвід, яким щедро ділиться з усіма бажаючими. Тому буду часом покусувати його хамську частину душі. Улыбающийся

Ого!
Згоден. Питання, що буде потім вкрай актуальне. Є пропозиції? Можемо обговорити.
Та які там пропозиції?.. Немає чого навіть обговорювати, оскільки кошти невідомого для нас походження належать не нам. А чиї кошти - того й правила. На які ми погоджуємось або не погоджуємось, оскільки продаємо лише час власного життя, за зарплату, разову виплату (на весь проект), процент від прибутку (якщо візьмуть у співвласники, що мало ймовірно, а інакше ніяк не проконтролювати прибуток) чи комбінацію всього цього.

Якщо Вам, Пропане, достатньо лише літати за зарплату, це одне: Ви виконуєте свою звичну роботу за певні гроші і ніхто Вас не чіпає. А якщо Ви керуєте проектом, людьми, підрядниками, експериментами, несете дисциплінарну, кримінальну, фінансову відповідальність за невдалі експерименти та людські долі - це вже зовсім інше. Це реально присвята частини життя на проект. І тому Вам захочеться завжди мати прибуток з кожного запуску, як батьку проекта чи одному з батьків (а саме така позиція проглядається у стартовому повідомленні теми), або гарантовану достойну персональну пенсію.

Тому на перший план виходить духовно-душевний устрій тримача фінансів. Мало ймовірно, що міліонер буде з Вами напряму працювати і витрачати на спілкування з Вами дорогоцінний час свого життя, котрий постійно зменшується, оскільки до успішного закінчення проекту Ви для нього лише гвинтик у реалізації його задумів. Значить, найбільш ймовірно, що працювати Ви будете "всліпу", через посередників між розпорядником фінансів і Вами. В такому випадку гарантовано можна говорити лише про зарплату на час проекту (ЗП конструктора чи/або пілота) і Вас можуть "кинути" лише на один періодичний платіж (місяць/тиждень/політ, як домовитесь).

Про авторське право на документацію зможете заявляти лише у тому випадку, якщо наймете "негрів", котрі будуть реалізовувати Ваші ТЗ на частини проекту, тобто якщо створите власне конструкторське бюро з інженерами та відповідною матеріальною та програмно-апаратною базою. Ага, для легітимності необхідно буде реально закупити офіційно ввезене обладнання та програмне забезпечення, щоби робота не виконувалась на матеріальній базі, здобутій незаконним чи злочинним шляхом.

Коштів на все це, навіть без експериментальної бази, ми не маємо. Значить, тягар фінансування несе хтось інший, котрий замість того, щоби вкласти гроші до банків і отримувати відсоток, морочить собі сраку усім цим для того, щоби отримати прибуток більший, ніж банківський відсоток. Більше того, великі кошти рідко бувають вільними, тобто вони є прибутком від інших бізнесів, які також мають прибутковість вищу банківського відсотка на депозит. І тому ці кошти вигідніше повернути в оборот бізнесу, а не витрачати на проекти з невідомими перспективами прибутковості.

Якщо бізнесмен вилучає кошти з бізнесу для нового проекту з ризиком прогоріти, то не думаю, що оплата праці на час проекту буде надто щедрою. А коли проект завершиться, то навіщо надалі платити "неграм"? Вони ("негри") стабільно отримували гроші і геть нічим не ризикували, на відміну від власника фінансів. Документація буде у власника фінансів, буде платитись зарплатня робітникам та іншому персоналу. І якого хрена тоді платити ще комусь відсоток з кожного польоту, якщо виконавці вже отримали чи отримують зарплату? За ризик можна встановити доплату зо зарплати, але не відсоток від прибутку, бо ж ради цього прибутку все це затівалось.

Одним словом, я бачу в темі лише збирання персоналу на проект за заробітну платню. Усе, про що ми тут на форумі теревенимо, буде обговорено і реалізовано більш професійно у створеному КБ.

Якось так...

P.S. Накатав цей опус, щоби зрозуміти психологію бізнесмена. Розуміючи таку психологію, сприймаєш бізнесову логіку з розумінням.

А якщо в проекті задіяні бюджетні гроші і вже призначені головні розпильщики, то там зовсім інша пісня. Але все одно наша роль там "негритянська".
« Крайнее редактирование: 20.11.2016, 14:00:48 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |   Вверх
Тэги: ракета-носій міг-21 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004