Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.04.2024, 15:08:58 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 2 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: О том как возникают, и кто именно создает проблемы для приватных пилотов  (Прочитано 8474 раз)
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« : 01.11.2016, 16:04:46 pm »

Уважаемые коллеги, и друзья!

 Хотел бы Вас всех познакомить, и рассказать о возникшей  некой "ситуацией" и реальных проблемах для частных пилотов Украины которые это "ситуация" уже принесла, и Не дай Бог принесет в будущем какие либо иные последствия.

Совсем недавно обратились ко мне наши коллеги, владельцы ВС с рассказом о том, что происходит на сегодняшний день в одном из аэроклубов Украины, а именно с ЗПМ " ГИДРОПОРТ".
Начал изучать ситуацию вокруг этого ЗПМ...

В общем количестве откровенного негатива, там происходящего мне вдруг становится известно и о состоявшемся суде ... Да, да да, друзья мои СУДЕ!  04 жовтня 2016 року  Справа № 815/4580/16

Начинаю вчитываться в ПОСТАНОВУ....


Кто против кого, тема , и результат...


Кто:  товариства з обмеженою відповідальністю «Аероклуб «Одеса» в лице пана Оборіна К.В.

Против кого: до Державної авіаційної служби України

По теме: про визнання протиправним та скасування постанови



Становится интересно, и интригуеще. Ожидаю прочитать о "Борьбе с СИСТЕМОЙ", "борьбе с вопиющей несправедливостью"  и вообще , о благом деле направленном на осуществление помощи и систематизации в выполнении полетов АЗП.

Но отодвинув в сторону свои грезы , начинаю вчитываться в суть дела:

Цитировать
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аероклуб «Одеса», (далі ТОВ «Аероклуб «Одеса», позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної авіаційної служби України (далі відповідач) про визнання протиправною та скасування постанови № 002510 серії АА про накладення штрафу за правопорушення у галузі цивільної авіації, яка винесена Державною авіаційною службою України 19.08.2016 року.


ВАУ! Становиться с ходу интересно, значит Авиационная инспекция наложила ШТРАФ , а аэроклуб пытается оспорить в суде этот штраф! ОООООчень интересно! Читаю дальше о сути спора:

Цитировать
В обґрунтування  позовних вимог позивач зазначив, що 04 серпня 2016 року державним інспектором з авіаційного нагляду за ЛЕ Старостенко М.П., в присутності президента ТОВ «Аероклуб «Одеса» Оборіна К.В., складено протокол №000165 серії АА про правопорушення у галузі цивільної авіації. Протокол складено в результаті проведення перевірки інформації, викладеної в листі УСБУ в Одеській області від 30.07.2016 року №65/3/3-3092нт «Щодо порушення порядку використання повітряного простору» та листа Одеського РСП від 29.07.2016 року №6.2.1.9-236.


Оппа! Значит основанием для появления авиационного инспектора на территории аэроклуба послужило письмо СБУ и Одесского отделения УКРАЭРОРУХА ...  Серьезное начало ...


Цитировать
В результаті перевірки, інспектором нібито було встановлено правопорушення: «Правопорушення вимог ІВПП «СВГідропорт» погодженої Державіаслужбою, а саме 25.07.2016 року на ПЗПМ «Гідропорт» з 15.00 до 16.30 виконувались польоти літака DY-20XXL (Samba) OK-PUIA 8-2 без дозволу Державіаслужби та Украероцентра. Польотами ПС керував керівник польотів ПЗПМ «Гідропорт», а безпосередній дозвіл на виконання польотів надав старший авіаційний начальник ПЗПМ «Гідропорт», президент ТОВ «Аероклуб «Одеса». Що є порушенням п.1.3.1; 1.3.3; 1.4.10; 1.5.1; 1.5.2; 1.5.4; 3.19.8.1; 3.19.8.5; 3.19.9.1; 3.19.9.2 ІВПП «Гідропорт» та п. 8.11.8; 8.11.9 Наказу ДАСУ №205 від 01.12.2004 року, зареєстрованого в МЮ 24.12.2004 №1644/10243».


Т.е. по сути, руководству аэроклуба инспектор, на основании писем СБУ и РСП  объявил, что выполнялся нелегальный полет выше указанным ВС, без выполнения соответствующих процедур.

читаю дальше:

Цитировать
Керівник ТОВ «Аероклуб «Одеса», письмово пояснив, що повітряне судно, яке зазначено в вищевказаному протоколі, літак DY-20XXL (Samba) OK-PUIA 8-2, не виконувало польотів 25.07.2016 року взагалі.


Серьезное заявление! В письменном виде написать, что полет не выполнялся...
" Слово офицера"? (с) )))

А далее происходило следующее: 

Цитировать
19.08.2016 року Головою Державіаслужби Більчук О.В. було винесено Постанову №002510 серії АА про накладення штрафу за правопорушення у галузі цивільної авіації (далі за текстом - Постанова №002510), згідно до якої, на підставі статей 127-130 Повітряного кодексу України, а саме абз. 11 п. 4 ч. 1 ст. 127 Повітряного кодексу України, було постановлено накласти на ТОВ «Аероклуб «Одеса» штраф у сумі 8500 грн. 00 кой.* Підставою для накладення такого штрафу стало наступне: «Невиконання вимог правил погоджених державіаслужбою, а саме виконання польотів 25.07.2016 на ПЗПМ «Гідропорт» здійснювались без дозволу Державіаслужби та Украероцентру за дозволом старшого авіаційного начальника ПЗПМ «Гідропорт» всупереч вимог Інструкції ВАП «Гідропорт», що є порушенням п. 8.11.8 та 8.11.9 наказу Держаіваслужби від 01.12.2004 №205, зар. в МЮУ 24.12.04 за №1644/10243»


*- выделено мной

А дальше  потихонечку, начинает закручиваться интересный сюжет:

Цитировать
Позивач стверджує, що в порушення п.1 ст. 129 Повітряного кодексу України в оскаржуваній Постанові №002510 не вказано порушення, яке нібито було встановлено у Протоколі №000165, а саме польоти літака DY-20XXL (Samba) OK-PUIA 8-2 без дозволу Державіаслужби та Украероцентра, а правопорушенням визначено якісь недозволені «польоти» без зазначення - яким літаком або літаками здійснювались такі польоти.


И наконец то звучит вот этот ПЕРЛ!

Цитировать
Доказом того, що польоти вищевказаним літаком у цей день не здійснювались є, на думку позивача, Журнал керівника польотів спортивного аеродрому «Гідропорт»*.


*- выделено мной

 "Нету тела - нету дела"? (с) старая бандитская поговорка. "Хороший" аргумент в 21 веке!?

Т.е. Позивач сим однозначно утверждает, что СБУшники де**лы и могут идти лесом!
Он ангельски чист ...
и далее по тексту:

Цитировать
З урахуванням вищевикладеного, позивач просить суд визнати протиправним та скасувати постанову № 002510 серії АА про накладення штрафу за правопорушення у галузі цивільної авіації, яка винесена Державною авіаційною службою України 19.08.2016 року.

В судовому засіданні, Оборін К.В., який є керівником ТОВ «Аероклуб «Одеса»  підтримав позовні вимоги заявлені в  адміністративному позові в повному обсязі.


Но к сожалению читая дальше все страницы этой ПОСТАНОВЫ, понимаешь какие процессы в Украине начали происходить, и кто именно с подвиг правоохранительные органы на повышение своей квалификации , до очень высокого уровня, что бы получить в руки "инструмент" и начать откручивать нам всем головы.
Читаем дальше внимательно данный документ:

Цитировать
З належним чином засвідчених копій матеріалів фотофіксації (а.с.135-148), судом встановлено, що літак DV-20XXL (Samba) бортовий номер OK-PUA 82 дійсно здійснював політ (а.с.141). При цьому з електронного носія (диск) на якому також містяться фотофіксація, копії якої наявні в матеріалах справи, судом встановлено, що вона здійснювалась 25.07.2016 року (а.с.153).


В данном месте звучит на ВСЮ Украину грустный звук фанфар ....

Переведу с языка сухого и юридического , на язык простой и общедоступный:
СБУ на выполнение требований Законов Украины сумело ( научилось уже) выполнять фотофиксацию полетов ВС, с привязкой к ДАТЕ, ВРЕМЕНИ, МЕСТУ, и к ОБЪЕКТУ съемок!

Тут поздравления для нас всех, если раньше подобные фотографии просто оперативники могли прибить гвоздем себе на стену ( максимум положить в папку с оперативной информацией) то теперь, они научились выполнять достаточно сложную процидуру, в результате которой, теперь результаты фотофиксации принимаются в суде как ДОКАЗАТЕЛЬСТВО правонарушений!


Данная фотофиксация на голову разбивает основной аргумент который пытался "притянуть за уши" господин Оборин, в свое доказательство "невиновности":

Цитировать
Суд не приймає до уваги як належний доказ надану з боку позивача копію Журналу керівника польотів спортивного аеродрому «Гідропорт» у якому зазначено, що політ літака (Samba)  бортовий номер OK-PUA 82 зліт і посадка не виконувався (а.с.25), оскільки дана обставина (зліт і посадка не виконувались) спростовується наданими з боку відповідача матеріалами фотофіксації.



и далее, суд принимает следующее решение:

Цитировать
Таким чином, оскільки, як встановлено судом літак DV-20XXL (Samba) бортовий номер OK-PUA 82 25 липня 2016 року виконував політ у зоні де введено тимчасову заборону використання повітряного простору (ЗПМ «Спортивний аеродром «Гідропорт») без дозволу Державіаслужби та Украероцентру, суд дійшов висновку, що відповідачем належними доказами доведено правомірність прийняття постанови від 19.08.2016 року №002510 серіі АА про накладення штрафу за правопорушення у галузі цивільної авіації, а отже позовні вимоги позивача є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст.  69-71, 160-163 КАС України,  суд, -

                                                   ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю «Аероклуб «Одеса» до Державної авіаційної служби України про визнання протиправним та скасування постанови № 002510 серії АА про накладення штрафу - відмовити.


Казалось бы, ну там суд отказал.... господин Оборин заплатит 8500 гривен ...и ВСЕ!


Нет не ВСЕ!

Господином Оборином поднятая им "муть" со дна того "котла" в котором мы все с Вами коллеги "варимся" имеет очень далеко идущие и негативные последствия для всех нас! А именно :
1. СБУ научилось, и впервые в авиационной практике нашей АЗП предоставило в суд, належним чином подготовленные документы фото фиксации нарушения порядка использования воздушного пространства Украины, которые были приняты судом как доказательства!

Это теперь означает что в любом месте Украины, могут теперь проходить десятки таких фото фиксаций, которые в любой момент могут стать доказательством в суде в любом "деле" против пилотов!
Не нужно забывать, что после первого "предупреждения" в виде штрафа в случае повторения наступает Уголовная ответственность!..........

2. Подставлены по удар все пилоты которые планировали и планируют покупку себе ВС в Европе или Америке, потому как в данном ДЕЛЕ задокументирован факт использования ИНОСТРАННОГО ВС украинским пилотом с украинским ППЛом.

В данном деле, этот эпизод никак не отмечен, и претензий не выставлялось Инспекцией и ДАСУ, но сам ФАКТ произошедшего належним чином  ЗАФИКСИРОВАН, и описан в судебной ПОСТАНОВЕ!



Я постарался коротко познакомить общественность и прокомментировать суть произошедшего инцидента на ЗПМ ГИДРОПОРТ , авторства господина Оборина.

Просто Родина должна знать своих "героев"...


ПыСы : Официальная публикация материалов Справи № 815/4580/16   

   http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/61898827
« Крайнее редактирование: 01.11.2016, 17:16:40 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #1 : 01.11.2016, 16:13:37 pm »

Выводы из выше изложенного материала по сути достаточно серьезные, это задокументированные действия человека, когда он подменяя понятия и выдавая свою " борьбу" как БОРЬБУ С СИСТЕМОЙ, на самом деле НАРУШАЕТ ПРАВИЛА!

БОРЬБА С СИСТЕМОЙ, не имеет ничего общего с борьбой с последствиями НАРУШЕНИЙ ПРАВИЛ! (с)
« Крайнее редактирование: 02.11.2016, 12:05:03 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1499/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #2 : 01.11.2016, 22:17:18 pm »

Основа нападу - доказова база - ось:

Цитировать
У поясненнях від 16.08.2016 року (а.с.134), ОСОБА_10, яка працює у ДП «ОАЗ» Бюро реклами та протоколу і є фахівцем і інформаційних технологій, пояснила, що 25.07.2016 року вона перебувала на аеродромі «Гідропорт» та проводила фотозйомку огляду літака  Samba XXL. При цьому нею було здійснено фотографуванн польоту вказаного літаку, який виконував зліт та посадку з вказаного аеродрому.

З належним чином засвідчених копій матеріалів фотофіксації (а.с.135-148), судом встановлено, що літак DV-20XXL (Samba) бортовий номер OK-PUA 82 дійсно здійснював політ (а.с.141). При цьому з електронного носія (диск) на якому також містяться фотофіксація, копії якої наявні в матеріалах справи, судом встановлено, що вона здійснювалась 25.07.2016 року (а.с.153).

Вочевидь, суд користувався атрибутами часу створення файлів у фотоапараті, що не може бути доказом, оскільки дату і час оператор може змінити довільно, спеціально чи помилково. Крім того, формат файлів, найімовірніше, стандартний JPEG з EXIF-тегами, котрі без проблем правляться прямими руками. В таких файлах відсутнє незалежне від оператора симетричне криптування інформації (за стандартами ГОСТ чи DES) та синхронізація часу з еталонним джерелом, що зводить нанівець доказову силу наданих суду фотоматеріалів, оскільки можна сфотографувати будь-який літак, у будь-якому місці та у будь-який час, після чого достатньо лише поправити теги та атрибути файлу.

Все це в силах виконати навіть допитливому школяру і за допомогою безплатного програмного забезпечення. Ніяких слідів втручання у файл не буде зафіксовано.

Справа "шита білими нитками", тому й підстрахована СБУ.

При правильному адвокаті надані суду "докази" стануть нікчемними і постанова про штраф буде скасована.
« Крайнее редактирование: 01.11.2016, 22:47:09 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #3 : 02.11.2016, 09:37:25 am »

Шановний Toris! 
Вся ваша ріторіка була актуальна ще 2 роки тому! Подібну та ще більш спіциалізовану ріторіку ми використовували у судових засіданнях ще 5 років тому. Але на той далекий час тільки ДВОЕ людей на цілу Україну могли виконати фото та відеофіксацію належним чином, що би суд її прийняв як доказ.
Саме тому я звернув увагу авіаційної громадкості України на вище наведенному прикладі безглуздої та як виявилося шкідливої для авіаційної спільноти поведінки, яка призвела до того, що тепер це може робитиі також СБУ. ( зрозумыло що не тыльки у Одеськый областы) Про шо е запис у ПОСТОНОВІ Суду ....
А ті особи зазначенні СБУ як ОСОБА_10 то що, це просто СВІДКИ ціеї події.
« Крайнее редактирование: 02.11.2016, 12:49:48 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1499/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #4 : 02.11.2016, 10:45:39 am »

Зрозумів. Дякую.

Пічаль...
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Morgan
PPL
Авиаторы

Karma: +54/-1
Offline



Вера Отечество Достоинство Честь


« Ответ #5 : 08.11.2016, 19:11:42 pm »

Не вижу каких-то сенсационных последствий этого случая для остальных пилотов. Частный случай нарушения ИВП отдельным субъектом. Не нарушай-и будет тебе счастье. Страшилка, что теперь всем пилотам наступит пи....ц, не имеет оснований. Время не стоит на месте. К управлению приходят адекватные и порядочные люди, а клоуны и идиоты отмирают как динозавры. Использовать воздушное пространство по правилам всеми субъектами-что может быть лучше для всех летающих и ползающих? 
Записан
VS
**

Karma: +67/-13
Offline


« Ответ #6 : 08.11.2016, 19:57:02 pm »

Вітаю шановане товариство , ця тема співзвучна з темою фотовідеофіксації порушень ПДР, навіть існує  рішення Конституційного суду про незаконність притягнення до відповідальності на підставі тільки "фотографій " власне тому й перестали розсилатьи листи "щастя" .
В даному випадку постанова спірна. Дії керівника ЗПМ "Гідропорт"  Оборіна  К. в частині оскарження нічим не суперечать законним інтересам приватних пілотів, кожен має право захищатися.
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #7 : 08.11.2016, 20:18:52 pm »

Александр
Цитировать
Страшилка, что теперь всем пилотам наступит пи....ц, не имеет оснований.

В каком именно месте я писал о "страшилках"?
Я конкретно написал о том, что на сегодняшний день появилось подтверждение того, что у правоохранительных органов есть возможность доказать правонарушение. А если пилот не выполняет полёты с нарушением ПИВПУ, то чего ему вообще бояться?))) Тем более каких то там фотографий

VS   а отсутствие "писем счастья" является как раз подтверждением моих слов о том, что аппаратура дорожного ГАИ была в не состоянии выполнить все требования необходимые для фотофиксации, а именно привязка объекта съемки к дате, местности и времени.
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
VS
**

Karma: +67/-13
Offline


« Ответ #8 : 08.11.2016, 21:53:13 pm »




У поясненнях від 16.08.2016 року (а.с.134), ОСОБА_10, яка працює у ДП «ОАЗ» Бюро реклами та протоколу і є фахівцем і інформаційних технологій, пояснила, що 25.07.2016 року вона перебувала на аеродромі «Гідропорт» та проводила фотозйомку огляду літака  Samba XXL. При цьому нею було здійснено фотографуванн польоту вказаного літаку, який виконував зліт та посадку з вказаного аеродрому.






Записан
VS
**

Karma: +67/-13
Offline


« Ответ #9 : 08.11.2016, 22:07:00 pm »

Вибачте але у приведених Вами цитатах суд посилаеться на пояснення свідка і це не працівник СЬУ, і апаратура не СБУ.
Крім того відповідно до вимог адміністративниго процесу уповноважена на те службова особа повинна безпосередньо виявити факт адміністративного правопорушення та скласти відповідний протокол. Якщо це були працівники  СБУ то вони й повинні були зафіксувати виявлені порушення закону та вказати апаратуру якою це зроблено. По змісту судового рішення  випливає що фотовідеозйомка  здійснювалось сторонньою особою , мабуть з Одеського Авіаційного Заводу
Закон є закон і процесуальні порушення ведуть до нікчемності прийнятого рішення.Скоріше за все СБУшники зробили собі "галочку" та й усе, крім того   
Записан
VS
**

Karma: +67/-13
Offline


« Ответ #10 : 08.11.2016, 22:14:20 pm »

Ну і на останок. Після Е-декларацій  судді зараз в такому стані, що вони  на "прохання" СБУ можуть прийняти любе рішення, яке тільки "попросять", а то дивись, доведеться пояснювати де взялись мерседеси та БМВ, будиночки по 600-1000 кв.м,на березі моря , яхти і т.далі, думаю продовжувати не варто ,суддівська недоторканість уже "того тю-тю" , а за роки стільки "нажАто" непосильною працею....
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #11 : 09.11.2016, 09:40:04 am »

VS а чому Вас не турбуе той факт що позивач, свою непричетнысть до скоення порушення виправдовую "ВІДСУТНІСТЮ запису у журналі польотів"
Вам, дорослій та освідченній людині не смішно читати цю маечню?
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
VS
**

Karma: +67/-13
Offline


« Ответ #12 : 09.11.2016, 19:14:14 pm »

Шановний Геннадію, я Вас дуже поважаю як досвідченого АВІАТОРА та бачу які зусилля Вами докладаються для розвитку малої авіації . Разом з тим думаю , що юристпруденція не така проста як Вам здаеться , мабуть  позов складав не сам пан Оборін К. а запрошений ним юрист
Також згідно чинного законодавства  доказами в адміністративному провадженні можуть бути визнані будь-які носії інформації в яких зафіксовано ту чи іншу подію в тому числі й журнал польотів. 

В свій час, я наслухався так багато дивних  показань про невинуватість, що посилання на відсутність запису у журнал польотів у мене не викликає жодного здивування.

Усім форумчанам  найкращого і думаю,що не варто на шанованому авіафорумі вникати в тонкощі юристпруденції , вибачайте , якщо щось не так .

Записан
ussr
****

Karma: +96/-8
Offline




« Ответ #13 : 09.11.2016, 19:30:09 pm »


Усім форумчанам  найкращого і думаю,що не варто на шанованому авіафорумі вникати в тонкощі юристпруденції , вибачайте , якщо щось не так .


Очень  много полезной и профессиональной информации Вами написано! Всегда приятно читать и дискутировать с умными людьми, даже если иногда и не совпадает точка зрения

Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #14 : 10.11.2016, 00:04:01 am »

VS
Цитировать
Разом з тим думаю , що юристпруденція не така проста як Вам здаеться
 

На жаль мені вже давно нічого подібного не здаеться. Можу дозволити собі подібний вислів хочаб би після 18 судів  с телекомпаніею НТВ, коли вона хотіла знищити мою ТРК. Тоді теж вони спробували майже вперше в Україні застосувати фотофіксацію... Я багато, та різноманітних судів пережив. Зрозуміло що я не юрист, але після стількох років "судоваї практики" можу в деяких випадках більш менш  свобідно спілкуватися з фахівцями на де яки теми певний час)


Що до мого першого топіку то я зазначив авіаційній громадкості, що ми в Україні маемо людину, поведінка якої підставила під удар всіх нас. Зокрема тих пілотів у яких нема 100% дозвільчих документів. 
« Крайнее редактирование: 10.11.2016, 12:18:30 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
  Печать  
Страниц: 1 2 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004