Требуется помощь. Ищу кто может научить летать на самолете.
serg.:
Цитата: Solovei от 04.11.2016, 00:30:37 am
Цитата: polyakov от 23.08.2016, 12:45:38 pm
Ищу кто может обучить полету на самолете. Идеально было бы работа с возможностью обучения. Сам с Луганской обл. Мне нужен хотя бы минимум взлет посадка. Сергей 0660852123
Так як Ви навчилися літати?
Я недавно пробував самостійно на літаку робити пробіжки по полю на якому була скошена гречка. Розміри ділянки 500м на 400м. Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.
При спробі піднімання переднього колеса літак у мене взлетів і я за мить побачив, що я високо над землею.
Сідати я не вмію і просто не був готовий до такого повороту подій. Оскільки був в повітрі то вирішив послухати машину. Я добавив газу і набрав висоту 200 м., зменшив обороти двигуна до 5000 об. Слідкував за швидкістю та горизонтом. В певні моменти якесь неймовірне враження тоді охопило "я лечу", "я в повітрі" я сам керую цією машиною і тільки думка, що треба сісти трохи очорняла цей стан. Для горизонтального польоту мені потрібно було давити ручку від себе (стабілізатор був виставлений з кутом для меншої швидкості). Пробував синхронізувати роботу рук і ніг при поворотах. Слухав поведінку літака, його реакцію на мої дії, зусилля та скільки і куда необхідно повертати моїм рукам і ногам. Далі в мене склалося враження, що крила які я бачу то вони мої. Зробив декілька кругів і заходів над місцем приземленням. Пару раз я побачив, що висота заходу зависока і я перелітаю, а в кінці лісосмуга. Підбирав також швидкість при заході на посадку. В результаті при оптимальному свому положенні для посадки за моїм міркуванням я підлетів до землі, збавив газ і ще трохи потримав літак над землею щоб він тримався в повітрі майже біля землі трохи піднімаючи ніс. Я сів на поле. Кругом нікого - я сам один.
Вийшов з кабіни, закрив дверку, повернувся і в голові питання "а що це було?".
"Безумству храбрых поем мы песню" М. Горький
ussr:
Цитата: Solovei от 04.11.2016, 00:30:37 am
Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.
Вот! А то понаписали здесь "злые дяди ледчики" всякую ахинею, как страшно жить, как дорого учиться... а все не так уж и сложно! Понаоткрывали "шарашкиных контор", которые бумажками торгуют.
Аффтору респект! ;)
serg.:
Цитата: ussr от 04.11.2016, 09:04:24 am
Цитата: Solovei от 04.11.2016, 00:30:37 am
Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.
Вот! А то понаписали здесь "злые дяди ледчики" всякую ахинею, как страшно жить, как дорого учиться... а все не так уж и сложно! Понаоткрывали "шарашкиных контор", которые бумажками торгуют.
Аффтору респект! ;)
Может и так. У меня подобный экспиремент закончился тоже благополучно, аэроплан сломан, руки ноги целы, и море эмоций
Кацо:
Цитата: serg. от 04.11.2016, 09:42:06 am
Цитата: ussr от 04.11.2016, 09:04:24 am
Цитата: Solovei от 04.11.2016, 00:30:37 am
Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.
Вот! А то понаписали здесь "злые дяди ледчики" всякую ахинею, как страшно жить, как дорого учиться... а все не так уж и сложно! Понаоткрывали "шарашкиных контор", которые бумажками торгуют.
Аффтору респект! ;)
Может и так. У меня подобный экспиремент закончился тоже благополучно, аэроплан сломан, руки ноги целы, и море эмоций
Помню относительно недавно была катастрофа МДП в аналогичной ситуации - человек не умеющий летать делает пробежку (типа это ж просто пробежка) - дает газ - аппарат взмывает с большим тангажом - пугается убирает газ - аппарат сваливается - катастрофа :(
Пытался найти ссылку но не нашел - кто найдет -киньте ссылку, очень поучительно
Toris:
Цитата: Solovei от 04.11.2016, 00:30:37 am
Я недавно пробував самостійно на літаку робити пробіжки по полю на якому була скошена гречка. Розміри ділянки 500м на 400м. Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.
При спробі піднімання переднього колеса літак у мене взлетів і я за мить побачив, що я високо над землею.
Сідати я не вмію і просто не був готовий до такого повороту подій. Оскільки був в повітрі то вирішив послухати машину. Я добавив газу і набрав висоту 200 м., зменшив обороти двигуна до 5000 об. Слідкував за швидкістю та горизонтом. В певні моменти якесь неймовірне враження тоді охопило "я лечу", "я в повітрі" я сам керую цією машиною і тільки думка, що треба сісти трохи очорняла цей стан. Для горизонтального польоту мені потрібно було давити ручку від себе (стабілізатор був виставлений з кутом для меншої швидкості). Пробував синхронізувати роботу рук і ніг при поворотах. Слухав поведінку літака, його реакцію на мої дії, зусилля та скільки і куда необхідно повертати моїм рукам і ногам. Далі в мене склалося враження, що крила які я бачу то вони мої. Зробив декілька кругів і заходів над місцем приземленням. Пару раз я побачив, що висота заходу зависока і я перелітаю, а в кінці лісосмуга. Підбирав також швидкість при заході на посадку. В результаті при оптимальному свому положенні для посадки за моїм міркуванням я підлетів до землі, збавив газ і ще трохи потримав літак над землею щоб він тримався в повітрі майже біля землі трохи піднімаючи ніс. Я сів на поле. Кругом нікого - я сам один.
Дуже дякую Вам за опис Вашого першого досвіду! Ніби сам був там. +1 в карму!
Цитата: Solovei от 04.11.2016, 00:30:37 am
Вийшов з кабіни, закрив дверку, повернувся і в голові питання "а що це було?".
Небо прийняло Вас і Ви гідно прийняли запрошення. :)
Дуже дякую всім, хто долучився до опису подібних досвідів! (+1 усім.) Партизани завжди були, є і будуть, тому такі обговорення може врятувати комусь життя, а когось навіть спонукає відмовитись від партизанщини.
Навигация