Требуется помощь. Ищу кто может научить летать на самолете.
viktorst63:
А до ЗПМ "Гардышевка", Бердичевский АСК, осталось то, всего ничего, но видно не судьба.
www.nebobrd.org.ua
DANiK:
Цитата: viktorst63 от 24.09.2016, 20:18:38 pm
А до ЗПМ "Гардышевка", Бердичевский АСК, осталось то, всего ничего, но видно не судьба.
[url=http://www.nebobrd.org.ua]www.nebobrd.org.ua[/url]
В ночь с 20 на 21 надо было встретить детей в Борисполе с рейса, да и что то надо оставлять на потом. Мы еще приедем!
polyakov:
ЗПМ "Гардышевка", Бердичевский АСК стоит приехать.
flybas:
Октябрь уж близится, а "Германа" всё нет :)
Solovei:
Цитата: polyakov от 23.08.2016, 12:45:38 pm
Ищу кто может обучить полету на самолете. Идеально было бы работа с возможностью обучения. Сам с Луганской обл. Мне нужен хотя бы минимум взлет посадка. Сергей 0660852123
Так як Ви навчилися літати?
Я недавно пробував самостійно на літаку робити пробіжки по полю на якому була скошена гречка. Розміри ділянки 500м на 400м. Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.
При спробі піднімання переднього колеса літак у мене взлетів і я за мить побачив, що я високо над землею.
Сідати я не вмію і просто не був готовий до такого повороту подій. Оскільки був в повітрі то вирішив послухати машину. Я добавив газу і набрав висоту 200 м., зменшив обороти двигуна до 5000 об. Слідкував за швидкістю та горизонтом. В певні моменти якесь неймовірне враження тоді охопило "я лечу", "я в повітрі" я сам керую цією машиною і тільки думка, що треба сісти трохи очорняла цей стан. Для горизонтального польоту мені потрібно було давити ручку від себе (стабілізатор був виставлений з кутом для меншої швидкості). Пробував синхронізувати роботу рук і ніг при поворотах. Слухав поведінку літака, його реакцію на мої дії, зусилля та скільки і куда необхідно повертати моїм рукам і ногам. Далі в мене склалося враження, що крила які я бачу то вони мої. Зробив декілька кругів і заходів над місцем приземленням. Пару раз я побачив, що висота заходу зависока і я перелітаю, а в кінці лісосмуга. Підбирав також швидкість при заході на посадку. В результаті при оптимальному свому положенні для посадки за моїм міркуванням я підлетів до землі, збавив газ і ще трохи потримав літак над землею щоб він тримався в повітрі майже біля землі трохи піднімаючи ніс. Я сів на поле. Кругом нікого - я сам один.
Вийшов з кабіни, закрив дверку, повернувся і в голові питання "а що це було?".
Навигация