Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
29.03.2024, 12:38:37 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 2 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Аэродром Широкое  (Прочитано 35766 раз)
aerofan777
*

Karma: +8/-0
Offline


« : 04.04.2016, 13:06:30 pm »

Усім авіаторам та закоханим в авіацію - вітання!
Пишу українською в надії на те, що це прочитають небайдужі до долі України, інших - прохання не турбуватися.
Мова іде про аеродром Широке (саме аеродром або для цивільних - аеропорт, а не летовище, тому як аеродроми почали застосовувати не у нас і тому ці люди мають повне право надавати своє бачення назви. Ні у кого ж не виникає бажання називати трембіту довгою дудкою, але то таке), який належить колишньому Центру льотної підготовки в м. Запоріжжі.
З неофіційних джерел ПОЧАЛИ КОПАТИ  КАБЕЛІ мереж. Аеродром таким чином доводиться до стану повної непридатності та втрачається іміджева привабливість цього об'єкту з метою продажу його за безцінь. Та бог з цією привабливістю, але ж цей аеродром розташований у прифронтовій області, він має бетону злітну смугу, яка дає змогу виконувати польоти фронтовій та армійській авіації ЗСУ при будь-який погоді. Зараз ідуть бойові дії, а ми руйнуємо об'єкт, який мав би змогу  використовувати в військових операціях (основних та допоміжних) -  а це чиєсь врятоване життя.
Почалося це руйнування за часів пам'ятного генерала Акчуріна Фаріда Ізмайловича, мало продовження при його поплічнику Мілейко Володимиру Михайловичу на очах у колективу (але може завдяки його мовчазній згоді, тому що бачать реальних шляхів по припиненню цієї вакханалії - у всіх є сім'ї або слабкі місця, що є цинізмом по відношенню до цих людей). Спочатку потроху, а потім - апетит приходить під час їжі .


 Там дуже заплутаний клубок складових за участю зацікавлених латифундистів (до речі - одну смугу вже розібрали і на цих землях працюють люди з дуже "східною" зовнішністю) та інших осіб, але основні гравці розташовані в Києві (вони ж можливо є і дахом). Таке враження, що аеродром вже давно продано, гроші поділені, залишилось трохи - юридично оформити цей процес, пому він і включений на продаж як цілісний майновий комплекс. Зараз там директор з Дніпропетровська - Х.Ю.М., який має економічний фах, і від якого клану він призначений і для чого (чи вилкулівський, чи леді Ю., чи, чи..... - це його справа) - але процес  продовжується і при "дніпровських". Клерки середнього рівня міністерства, якому ця організація підпорядковується, роблять свою справу фахово, і закликати до їхньої совісті - марна справа. Міністри міняються- аеродром все одно потроху знищується. Одна надія - на громадський резонанс.
СБУ час від часу затримує якусь шалупонь, потім відпускає, потім знову затримує - козаки-розбійники якісь. Після того як у Запоріжжя по - тихому зайшли люди певної блакитно-білої фарби, то підіймати це питання в ОДА вважається поганим смаком. Відповідь проста  - все нагорі поділено, тому конфлікту інтересів ніхто не бажає і "порядні люди" дотримуються джентельменських угод. Тому "контора" глибоко і не бурить, марна справа. В апараті  Міністерства Оборони, за словами міністра, 60%  військових управлінців не  проходять детектор брехні позитивно (а ти сиди і міркуй - чи то вони шпійони, чи то вони зрадники, чи, вибачте, байдужі дурні) і не слід чекати від них на підтримку. Надія, що можна через суд - загдалегідь не виграшна, з огляду на нашу судову систему і хто її контролює. Надія на патріотів та державників, але де ж вони ( мені не дуже пощастило зустріти їх на своєму шляху на тому рівні, де приймаються відповідні рішення), може у когось з вас є такий хист? Таке враження, що у них кастинг на відсутність цих чеснот - не маєш - ідеш далі нагору. Тому, якщо нічого не робити, злітно-посадову смугу у продовж найближчого часу загубимо , а з нею і  весь авіаційний об'єкт (приклад - Золотоноша, Токмак та ін.)
З точки зору "любителей русского мира", українці дурні - самі руйнують аеродром, але ж , якщо вони планують захопити південно-східну частину нашої країни, він їм теж не дістанеться . Але я все-таки вірю в нашу перемогу і що цей аеродром ще буде експлуатуватися і пілотами PPL та іншими пілотами нашої держави. Але за останній час навіть спроби зареєструвати аеродром Широке у якості тимчасової ЗПМ не було!
Не хотілося б завершувати на цій песимістичній ноті своє  оповідання і розказати  про своє бачення першочергових заходів.
По-перше. У найкоротші терміни (наскільки це можливо) на рівні Кабміну перепідпорядкувати цей об'єкт Міністерству Оборони(але не з метою заміни продавців), або зробити цей аеродром аеродромом подвійного базування. Це дасть змогу у разі спроби захоплення його незрозумілими ввічливими чоловічками застосовувати зброю на законних засадах.
По-друге. Через військомати набрати військовослужбовців  з відповідним профілем (ВОС) на контрактній основі та організувати авіаційну комендатуру (міні авіабазу), яка буде розгортати роботу у напрямку створення умов по забезпеченню виконання польотів.
По-третє. В рамках децентралізації скликати при Запорізькій ОДА нараду з представників авіаційної громадськості  для вироблення рішень по залученню коштів, практичних дій по втіленню заходів для сумісного базування авіації загального призначення, представників ПАО "Мотор Січ" та інших зацікавлених фізичних і юридичних осіб. Це повинні бути не старпери радянські, які будуть хизуватись своїми заслугами і розповідати, що 23 лютого - це свято, всім святам свято, а особи, у яких є літаки, які мають програми по розвитку авіаційного спорту в області. А головне, що ці люди закладуть підвалини подальшого недопущення таких ситуацій, яка склалась на цей час. У мене таке переконання, що у людини, яка має хист до авіації, мізки мають багато цікавих реальних, щодо їхнього втілення, ідей.
Тут  якось по телевізору показували закарпатське село , так там по сюжету на відновлення мостового переходу через річку шириною 50 м вимагають від держави 20 млн.грн (я, особисто, не маю з цього приводу заперечень, може воно  так і треба), але в нашому випадку на початковому етапі сума на початок відновлення менша десь на 5-7 млн.грн
Не зовсім впевнений, що при такому розкладі на горі це питання вирішиться на користь авіаторів, але все ж може авіаційні патріоти та і просто патріоти в СБУ, МО зроблять певні кроки по вирішенню цієї проблеми  та зарахують собі це в плюси. Будуть нові вибори, і не обов'язково в один тур переможе той же самий, а Україна залишиться і жага до польотів у наших дітей нікуди не зникне. 
Слава Україні!
« Крайнее редактирование: 20.11.2017, 15:52:06 pm от Геннадий Хазан » Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #1 : 04.04.2016, 14:17:31 pm »

Готов Вас успокоить по поводу аэродрома Широкое.

 Его судьбой занимаются порядочные, авиационные люди.
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
pashtet
****

Karma: +75/-6
Offline


« Ответ #2 : 04.04.2016, 15:51:33 pm »

Да нет Гена, кто им там только не занимается... По аэродрому скажу просто. "Все вокруг колхозное, все вокруг ничье".  Он кстати в списке "300". И многие хотят откусить от дармового пирога и отталкивают друг друга от корыта локтями. Меня больше всего беспокоит техника. У меня лично сердце кровью обливается при ее виде. Элки там мертвые стоят, их уже не спасти. Самооборона, захватившая его в 14 году, растащила всю наземную технику, все что могло уйти на налыгаче. Не уверен что все оно пошло на фронт. На Ан2, те что стоят в состоянии Дон Кихотов, медленно тают лопасти. И это все на протяжении двух прошлых лет. Я немного в курсе и чуточку вхож. Не весело там короче.
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #3 : 04.04.2016, 16:00:37 pm »

Аэродром в свое время захватила семья Януковича. Поставили смотрящего ...вот он сука и "на смотрел".

То что я написал выше, написал не на пустом месте.
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
dimochka64
*****

Karma: +242/-39
Offline



Гуторов Вадим, 25 ло, L-29, Як-18т, Ан-2, АХР


« Ответ #4 : 04.04.2016, 17:21:27 pm »

Лично мне, аэродром жаль, в 83м первый самостоятельный на нем.
Но целесообразность его для вояк, как по мне, очень спорная. Самое главное - нет своей ж\д ветки. Рядом два нормальных аэродрома.
Разбирать плиты - конечно преступление. Думаю, по нормальному, отдать в местный аэроклуб, пусть самодельщики и АОН летают, и одновременно, охраняют.
Записан
pashtet
****

Karma: +75/-6
Offline


« Ответ #5 : 04.04.2016, 20:12:12 pm »

Смотрящие были, это правда. Если бы еще пару месяцев и ушел бы. Кстати aerofan777 тоже владеет ситуацией, не знаю кто этот человек и откуда, но практически так и есть.
dimochka64, ситуация очень сложная. Он действительно военным не интересен. Летным центром ему уже не быть. А клубу его не отдадут. Нету местного клуба в Запорожье. Долги огромные и растут. Полетов нет со времен катастрофы Днепропетровского самолета. Да и не потянет его никакой клуб. Летную школу сделать частную разве что. Но я повторю, ему никак цены не сложат. Да и с Токмаком в том виде в каком он есть сейчас все еще хуже. Клуб на чемоданах.
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #6 : 04.04.2016, 20:57:20 pm »

pashtet   Скажу как есть. Уважаемые люди и ВАА "АОПА-Украина" делают все возможное и не возможное что бы сохранить ШИРОКОЕ как аэродром.

За мат часть что там стоит, пока вопрос не поднимался в полном объеме, так как есть приоритеты. Первым сейчас стоит аэродром!
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
pashtet
****

Karma: +75/-6
Offline


« Ответ #7 : 04.04.2016, 21:25:30 pm »

Мат часть как раз всех желающих меньше всего интересует. Там плит на несколько десятков лямов. Плиты ликвидный товар. Ми2 интересовались Мотор Сич, очень надеюсь что они их заберут. Тушки Мишек еще в оживляемом виде, я пару лет назад их видел. Тем более что на моторе есть движек под них. Вопрос по лопастям. Их продали потихоньку уже давно. Да и если были бы, наверное по календарю вышли.
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #8 : 04.04.2016, 23:04:14 pm »

pashtet  не буду раньше времени заниматься риторикой, как будет результат, доложу Уважаемому сообществу
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Zulu
Авиаторы

Karma: +32/-0
Offline




« Ответ #9 : 06.04.2016, 23:18:23 pm »

никто плиты снимать не будет, они все пересчитаны и переписаны, в Широком планируется развивать авиацию, у руля нормальный человек с серьёзными намерениями, надеюсь у него всё получится.
Записан
dimochka64
*****

Karma: +242/-39
Offline



Гуторов Вадим, 25 ло, L-29, Як-18т, Ан-2, АХР


« Ответ #10 : 07.04.2016, 08:13:56 am »

Дай Бог! Пересчитать и переписать чуть раньше нужно было.
Две полосы по 2 км на 40 метров, одновременно можно было взлетать и садиться. Сказка.


* shirokoe.png (1185.14 Кб, 957x670 - просмотрено 1458 раз.)
« Крайнее редактирование: 07.04.2016, 08:21:18 am от dimochka64 » Записан
Yaroslav2010
*

Karma: +14/-0
Offline


« Ответ #11 : 10.04.2016, 11:36:05 am »

Летал три года на Широком-песня! Сейчас сомневаюсь, что его можно восстановить хотя бы до прежнего состояния. Если не ошибаюсь, то Центр им.Покрышкина был на балансе Мининфраструктуры. Организации, которая потянет аэродром в полном объеме, в Украине нет. Совместное использование это реальный вариант.
Записан
RSM
*****

Karma: +81/-21
Offline


« Ответ #12 : 10.04.2016, 18:26:44 pm »

Из того, что на фото, что нибудь осталось?:
http://www.fresher.ru/2012/07/30/kladbishhe-samoletov-2/
Записан
dimochka64
*****

Karma: +242/-39
Offline



Гуторов Вадим, 25 ло, L-29, Як-18т, Ан-2, АХР


« Ответ #13 : 10.04.2016, 18:30:40 pm »

С года полтора взад по ТВ был сюжет - работала ТЭЧ, подготовили один или два самолете Л-29х к полетам.
Из техники может и осталось, но то всё уже хлам, пора распродать по любителям. Одну полосу успели разобрать - это хороший удар.

Вот здесь вроде в конце - https://www.youtube.com/watch?v=UW1k5B0v0O0

посмотрел видео, меня раз так же на козелки ставили и шасси убирали: взлетаю самостоятельно в зону, убираю колеса - заленые погасли, красная переднего не загорелась, давление, как и нужно, упало, а "солдатик" торчит на полтора сантиметра (самолеты все разные, не знал как должно быть именно на этом борту, оказалось это нормально), доложил, погнали по кругу, выпусти-убери, выпусти-убери - и давай на посадку. Зарулил, с ТЭЧи бригада с козелками, быстро подняли, запустили, инженер с задней кабины убирает - все нормально убралось и красные горят. Он на меня, типа я совсем баран (а у меня всего часов 5 САМ) - я его в переднюю кабину - там лампочка одна не горит. Успокоились, вытащили прибор, там какие-то обмотки наружные - все обугленные и горячие. В общем, я молодец, подарили пленку сарппа этого полета, и засчитали слетанную зону.
« Крайнее редактирование: 10.04.2016, 18:51:58 pm от dimochka64 » Записан
Алексей Шолохов
*

Karma: +8/-1
Offline


« Ответ #14 : 16.04.2016, 18:48:22 pm »

Не стоит обольщаться. В Украине столько проблем, что реанимация старых аэродромов, училищ и прочей авиационной инфраструктуры стоят даже не третьими в очереди. Так что, будем деловыми людьми: найдём бывших однокашников, окажемся друг другу приятными и полезными, но без ссылок на политику и фантастику.
Записан
  Печать  
Страниц: 1 2 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004