Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
29.03.2024, 03:44:24 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: З АВІАЦІЄЮ В СЕРЦІ  (Прочитано 297897 раз)
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #225 : 21.03.2017, 23:51:05 pm »

Я ще не докінця розібрався з усіма тонкощами пероксидного двигуна, але з*явилась ідейка.
Берем звичайний маршевий гвинт з можливістю змінювати крок (ВИШ), на кінці лопатей монтуємо такі двигунці. Через втулку забезпечуємо подачу палива. Виходить дуже легка силова установка. Ні двигуна, ні радіатора, ні редуктора, ні моторами. Відсутній реактивний момент.
Для легкого літака непогана штука виходить...
Записан

Поза межею реальностi...
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1126/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #226 : 22.03.2017, 00:52:02 am »

Сопротивление лопасти шириной 0.1м и длиной 3м при оборотах 400 при коефициенте сопротивления 0.1 будет 40 кг, а тяга на одну лопасть 20 кг в
конце лопасти. Поситано в уме и самом просом приближеннии.
« Крайнее редактирование: 22.03.2017, 00:54:00 am от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1126/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #227 : 22.03.2017, 01:23:11 am »

Наблюдал как  то  как  горит газ от элекролиза воды. Расщепляется вода по теории на  водород и кислород,  а  на практике грязный  водород и  грязный  кислород.
 Это кореш  поймался  на  бренд от Моделист Конструктор, газосварку от  элекролиза. Но про пятикратную очистку  путем  перепуска  водорода  через воду  не скзали.   а  водорода  после нее остается  мало и он не дымит. А горит первичный  не очищенный так
что аж копоть и температуры  не дает нужной  как  в очищенной газосмеси  с  кислородом.
  Может  потому и металл  держит  и запаса прочности много не надо. Похоже...
« Крайнее редактирование: 22.03.2017, 01:24:56 am от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #228 : 22.03.2017, 20:36:11 pm »

Сопротивление лопасти шириной 0.1м и длиной 3м при оборотах 400 при коефициенте сопротивления 0.1 будет 40 кг, а тяга на одну лопасть 20 кг в
конце лопасти. Поситано в уме и самом просом приближеннии.
400 то занадто. )))
Там з опором дуже складно все - поки копаю.
Знаю, що на "звичайну" розкрутку ротора потрібно приблизно 7 л.с.
Записан

Поза межею реальностi...
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1382/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #229 : 22.03.2017, 21:18:52 pm »

Там з опором дуже складно все - поки копаю.
Нічого складного там, звичайна шкільна алгебра. Колись з цікавості навіть таблицю з формулами в Екселі збацав по книжці про авіапрофілі Кравца. Брав з таблиці Cx, Cy вибраного профіля під необхідний кут атаки - і далі рахував по формулах під задані хорду, атмосферу і швидкість потоку: під"йомну силу, силу опору, момент лопаті, як цілого крила. Оскільки лопать не є крилом, бо швидкість потоку збільшується від центру до краю, "розбив" "крило" на 100 елементів (кожен елемент рахується як ціле крило і результат ділиться на 100) і додав колонку швидкостей для кожного елементу. Так я отримував 100 значень тяги, опору та моменту по кожному елементу лопаті, після чого це все сумувалось, множилось на кількість лопатей, після чого рахувались потужність двигуна та крутний момент на осі ротора.

Тоді я тільки починав у це все вникати, тому не заморочувався ні зміною числа Рейнольдса, ні коефіцієнтом подовження, ні круткою лопаті - цікавила лише тяга та потужність двигуна. Зараз я будував би таку таблицю інакше, з врахуванням руху потоку крізь "диск", щоби таблиця була універсальною для літака, гелікоптера та автожира, рахувала тяговий та авторотаційний режими.

В мене більше часу пішло на вивчення формул та можливостей Екселя, ніж на власне розрахункові формули. Порівняно з попереднімі епохами, в Екселі чи інших електронних таблицях це все рахується просто скажено швидко, змінив цифру на вході - і тут же тобі миттєво видаються всі показники ротора. З калькулятором чи чотиризначними таблицями Брадіса це зайняло б дуже багато часу - і не факт, що на якомусь етапі не допустиш помилку, яку виявиш ПІСЛЯ завершення розрахунків.

...В принципі, можна покумекати і збацати три формули для всього гвинта конкретного профілю, щоби рахувати приблизно без комп"ютера, як Подвашнік. Точності там не буде, лише порядок сил, щоби уявляти перспективу.

P.S. Якщо вирішиш піти цим шляхом (а інших не знаю), то бери формули в книжках після 1960 року, коли наука перейшла на систему СІ. Для мене система СГС, в якій писав Кравец, незвична, через що я працював над проектом дещо повільніше і постійно перепровіряв отримані формули.
« Крайнее редактирование: 22.03.2017, 21:47:56 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #230 : 22.03.2017, 21:46:53 pm »

Шкільна то шкільна, але є й Але. Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1382/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #231 : 22.03.2017, 21:50:22 pm »

Цього не минути і це треба пройти. Методично, спокійно до занудства, акуратно. Мозок почне працювати в інженерно-філософському режимі. Осягнеш дзен. Улыбающийся
Це шикарно, Дамір. Ти користуватимешся надбанням усіх попередніх поколінь, скільки пам"ятає сучасна цивілізація. У цих формулах - практичні досліди, здогадки, експерименти, життя і смерті усіх, хто прагнув літати і жили цим!

Зараз у нас є те, чого не було 30 років тому: доступ до справжніх авіаматеріалів та технологій, досвід попередніх поколінь усієї планети, комп"ютери, електронні архіви літератури та інтернет з форумами. (Совок з дефіцитом та ізоляцією відпочиває.) Необхідні лише бажання, мозок, щоби опрацювати це все, та руки, які будуть втілювати інтелектуальний продукт.
« Крайнее редактирование: 22.03.2017, 22:01:00 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #232 : 22.03.2017, 22:13:21 pm »

В цьому то й є велика проблема...
Я пам*ятаю як вишукував номера М-К(журнал), по бібліотекам перечитував технічну літературу, якої було не багато. Юний технік, і т.д. Улыбающийся
Коли в мене з*явився інтернет - перший запрос був "як побудувати літак".)))
А зараз - це мрія, яка "ожила". Перед людиною відкриті майже всі бібліотеки світу.
АЛЕ. Проблема в тому, що більшість молоді використовує це велике надбання людства,
грубо кажучи, подивитись голих баб, пошаритись в соц. мережі, й завоювати чийсь клан у стратегії. Вони не знають елементарних речей, хоча у кожного в кишені всі знання світу. Парадокс. Звісно є й розумні, всебічно розвинені. Але більшість, нажаль пасивні.(((
« Крайнее редактирование: 22.03.2017, 22:15:32 pm от DAMIR » Записан

Поза межею реальностi...
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1382/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #233 : 22.03.2017, 22:19:47 pm »

Дамір, то ти з більшістю молоді чи будеш рахувати ротор? Улыбающийся Не переводь рейки.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #234 : 22.03.2017, 22:24:38 pm »

Дамір, то ти з більшістю молоді чи будеш рахувати ротор? Улыбающийся Не переводь рейки.
Подивимось. Улыбающийся
Я зараз заглибився в глибини. Треба трохи часу на обміркування.

Записан

Поза межею реальностi...
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1126/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #235 : 22.03.2017, 23:45:38 pm »

Торис? а как  хе термодинамический  баланс   в торолете ты  ж  его  опроверг по хамски:- и не забывайте мужики что  во многих расчетах некоторые методики опускают  и  игнорируют  так   как  далеко не все сходится  в теории  да  и в практике тоже.  Мне как то в молодости  пришлось полетать немного даже на  том
что ни теоретически ни практически не должно. Догматизм, это для теологов.
 Так глядиш и позабуде о дорогих наших непревзойденных фашистских ротаксах и слава  прогресу  смерть фашистским оккупантам.
 
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1126/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #236 : 22.03.2017, 23:51:05 pm »

Я ще не докінця розібрався з усіма тонкощами пероксидного двигуна, але з*явилась ідейка.
Берем звичайний маршевий гвинт з можливістю змінювати крок (ВИШ), на кінці лопатей монтуємо такі двигунці. Через втулку забезпечуємо подачу палива. Виходить дуже легка силова установка. Ні двигуна, ні радіатора, ні редуктора, ні моторами. Відсутній реактивний момент.
Для легкого літака непогана штука виходить...
На маршевом проще менять  нагрузку вариацией.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1382/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #237 : 23.03.2017, 00:13:44 am »

Торис? а как  хе термодинамический  баланс   в торолете ты  ж  его  опроверг по хамски
Нє-нє-нє, там я терпляче виводив саме Вас на баланс, щоби Ви не намагались запустити паровоз у космос.

и не забывайте мужики что  во многих расчетах некоторые методики опускают  и  игнорируют  так   как  далеко не все сходится  в теории  да  и в практике тоже..
Таки да.

Мне как то в молодости  пришлось полетать немного даже на  том что ни теоретически ни практически не должно. Догматизм, это для теологов.
Якщо воно літало - значить, повинне було літати. Просто на той момент або не було теорій, або хтось їх просто не вчив.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +1126/-467
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #238 : 23.03.2017, 11:19:44 am »

 Підсобляйеш... інакше  твоі комменти  не назвать. То коли  дiвку сватають то таке.
Щось в  тебе  не гаразд  з орiйентацiйею. Не чемно...  та не розумно.

  Хужэ ватника....
« Крайнее редактирование: 23.03.2017, 11:25:42 am от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
mechanic
*****

Karma: +814/-296
Offline




« Ответ #239 : 23.03.2017, 11:20:43 am »

"Чертежи" этих кордовых пилотажных пролежали не менее 47 годиков... тогда не сложилось изваять и "облетать"... разгребал завалы и нашел...
Сейчас в перерыве между "бизнесовыми" проектами решил поиграться... Воспроизвел и тот самый безальтернативный советский "Ритм" 2.5 куб.
Юношеское ПОМЕШАТЕЛЬСТВО продолжается...


* Pan-1-s.jpg (111.23 Кб, 704x429 - просмотрено 605 раз.)

* Pani-1-s.jpg (121.7 Кб, 788x422 - просмотрено 604 раз.)
Записан

Сало може бути добрим або дуже добрим
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004