Хвостове оперення V-tail
Mike:
Цитата: подвашник от 22.11.2015, 20:41:17 pm
Читать, все что на этой ветке, аж страшно.
Что, совершенно все?
подвашник:
Святое... оно зачастую неописуемое.
Mike:
Цитата: подвашник от 22.11.2015, 21:35:22 pm
Святое... оно зачастую неописуемое.
Думаю это тот редкий случай, когда я с вами согласен :)
подвашник:
:) :) :) :) :) :).
Toris:
Цитата: Mike от 21.11.2015, 22:58:16 pm
Учите науку летную:
Ніколи такого не бачив... Або не звертав уваги при читанні "по діагоналі".
Наскільки я зрозумів з діаграми, планер літака завжди перебуває під навантаженням. Різка зміна аеродинаміки крила додається до цих навантажень і за певних умов сумарне навантаження перевищуватиме конструкційну міцність. Чим різкіша зміна потоку і чим більша амплітуда зміни - тим більші перевантаження виникають, аж до знищення планера. Тому рухи ручкою повинні мати малий "імпульс", тобто швидкості руху ручкою мають бути повільними.
Я все правильно зрозумів?
Навигация