Хвостове оперення V-tail

<< < (8/9) > >>

Mike:
Цитата: подвашник от 22.11.2015, 20:41:17 pm

  Читать, все что  на этой ветке,  аж страшно.


Что, совершенно все?

подвашник:
  Святое... оно зачастую неописуемое.

Mike:
Цитата: подвашник от 22.11.2015, 21:35:22 pm

 Святое... оно зачастую неописуемое.

Думаю это тот редкий случай, когда я с вами согласен :)

подвашник:
 :) :) :) :) :) :).

Toris:
Цитата: Mike от 21.11.2015, 22:58:16 pm

Учите науку летную:




Ніколи такого не бачив... Або не звертав уваги при читанні "по діагоналі".

Наскільки я зрозумів з діаграми, планер літака завжди перебуває під навантаженням. Різка зміна аеродинаміки крила додається до цих навантажень і за певних умов сумарне навантаження перевищуватиме конструкційну міцність. Чим різкіша зміна потоку і чим більша амплітуда зміни - тим більші перевантаження виникають, аж до знищення планера. Тому рухи ручкою повинні мати малий "імпульс", тобто швидкості руху ручкою мають бути повільними.

Я все правильно зрозумів?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница