Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
06.05.2024, 04:02:35 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Лямда-зонд и экономия топлива Як-12А с двигателем АИ-14РА  (Прочитано 40132 раз)
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +394/-43
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #60 : 02.11.2015, 19:14:38 pm »

Пытался перевести переводчиком, он сказал-слишком большой файл.
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #61 : 02.11.2015, 19:32:22 pm »

Все верно. Переводи кусками
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
RomanVin
*

Karma: +3/-0
Offline


« Ответ #62 : 02.11.2015, 19:58:41 pm »

А в кратце можно поведать? Подмигивающий
Записан
Дима Давыдкин
Авиаторы

Karma: +473/-24
Offline



Это моя работа.


« Ответ #63 : 02.11.2015, 21:10:55 pm »

Там в том то и дело, что кратенько не получится.
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #64 : 02.11.2015, 22:21:22 pm »

И это только первая статья, вторая даже в свернутом виде в форум не влезла. Завтра наверно буду ее " расчленять")))))
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline



Українець


« Ответ #65 : 03.11.2015, 09:50:48 am »

Ой, не спаліть циліндри з поршнями. Такі літачки у вас гарні.
На Ан-2, при збідненні суміші, приріст температури головок циліндрів дуже суттєвий. Зекономивши мілілітри пального, можна попасти на мегагроші і ремонти. В замешательстве
Записан
RomanVin
*

Karma: +3/-0
Offline


« Ответ #66 : 03.11.2015, 10:31:35 am »

Ой, не спаліть циліндри з поршнями. Такі літачки у вас гарні.
На Ан-2, при збідненні суміші, приріст температури головок циліндрів дуже суттєвий. Зекономивши мілілітри пального, можна попасти на мегагроші і ремонти. В замешательстве
Собственно хочется смесь обеднить ровно на столько насколько это будет безопасно для двигателя. Это актуально скорее на дальних перелётах чем на полётах в районе аэродрома. Тема создана ради этого. Нужно понять насколько оправдают себя вложения на приборное оборудование. А вот тут уже каждый будет принимать своё решение нужно оно ему или нет. Вот и все. Подмигивающий
« Крайнее редактирование: 03.11.2015, 10:33:19 am от RomanVin » Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #67 : 03.11.2015, 11:13:09 am »

Правильное пользование высотным корректором, позволяет экономить около 20% топлива.
Как раз мы и обсуждаем тему Серго, как сделать так, чтобы пользование обеднением смеси не навредило двигателю.
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1578/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #68 : 03.11.2015, 11:59:10 am »

Прошу пардона, двигун АИ-14РА двотактний?

Якщо суміш збіднити на 20%, чи не буде замало мастила на поверхні циліндрів.

Я ламер в цьому, однак мені дуже цікаво. Прошу, щоби хтось пояснив мені цей момент, бо розбиратись з цим не можу собі дозволити через обмежений час.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #69 : 03.11.2015, 12:36:43 pm »

Цитировать
Прошу пардона, двигун АИ-14РА двотактний?





https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%98-14
« Крайнее редактирование: 03.11.2015, 12:40:04 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1578/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #70 : 03.11.2015, 14:24:40 pm »

Дякую Вам, Геннадій. Я дивився ще раніше Вікіпедію, однак там не знайшов інформації стосовно робочого циклу даного двигуна. Мій мозок з перфекціоністичними нахилами підказує, що доцільно качати документи по двигуну і там шукати відповідь на своє запитання. Однак цей шлях забере у мене багато часу, а людина в темі може одразу відповісти на моє питання без особливих затрат часу.

UPD: пошурупав на тему змазування двигуна і став підозрювати, що у цьому двигуні незалежна система змазування. Я правильно здогадався? Якщо воно так, то чому ж при збідненні суміші двигун буде перегріватись, палива ж менше йде в роботу?
« Крайнее редактирование: 03.11.2015, 14:37:45 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline



Українець


« Ответ #71 : 03.11.2015, 14:30:03 pm »


"Якщо суміш збіднити на 20%, чи не буде замало мастила на поверхні циліндрів."(с)

to TORIS
Не суміш збыднити на 20%, а зменшиться витрата палива на 20%.Читайте уважно. Це дві величезны рызниці.

Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +1578/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #72 : 03.11.2015, 14:36:03 pm »

Ой, прошу пардона, Серго, щось геть забігався по роботі...
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #73 : 03.11.2015, 17:17:32 pm »


Toris   для вашего лек беза

http://wiki.zr.ru/%D0%A2%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%8C
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline



Українець


« Ответ #74 : 03.11.2015, 18:37:35 pm »

Економиться просто. Збіднюється суміш помалу, поступово і не різко.Спостерігається за ростом температури, та рівномірністю роботи двигуна, без дуже суттєвих втрат тяги. Коли температура досягла максимально рекомендованої (а не максимально допустимої)- то вже досить .
   Взимку і массова кількість кисню в об"ємі повітря більше через більшу щільність холодного повітря, і холодна температура наружного повітря сприяє кращому охолодженню циліндра зовні.(Це все для двигуна повітряного охолодження). Тому, можливе помилкове перезбіднення суміші, та надлишкове температурне навантаження вже на сам поршень, та випускні клапани. Бо всередині камери згорання температура може бути значно вищою, ніж зовні для заміра термопарами, через ефективне охолодження холодним повітрям циліндрів потоком холодного повітря...
   Тому, думаю, треба не 6 , а 18 разів продумати і прорахувати, перш ніж так радикально економити. Та і не факт, що до 20% вийде економія, яка потім може вплинути на загальний ресурс двигуна і його агрегатів.Та ще й не допоможе зекономити достатньо палива, для окупаємості тих затрачених грошей на ті девайси з зондами, приборами, налаштуваннями, газовками, пробними обльотами і т.д.
  А взагалі, наука і технології не стоять на місті. Я в захваті Вашим ентузіазмом. Дуже бажаю Вам усім вийти переможцями в данних новаціях.
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004