Спеціальна тема для срача, щоби не смітити у фахових темах
подвашник:
Цитата: Toris от 29.09.2015, 07:18:44 am
Цитата: подвашник от 28.09.2015, 21:51:50 pm
а между прочим... у toris раскраска на аватаре напоминает фекалии, а они должны быть конструктивными и легкополнолразборными.
Постулат.
Стосовно розфарбовки - до автора: [url]http://www.flynano.com/[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=6BZxOmQppw4[/url]
[url]https://en.wikipedia.org/wiki/FlyNano_Nano[/url]
Аватарку зробив з такого малюнку:
подвашник, я Вам в приватні повідомлення листа написав ще раніше, чекаю на відповідь.
Вибач шановний, пошту дивлюсь не часто.
Геннадий Хазан:
Небольшая лингвистическая помощь для пользователей этой страницы:
::) :)
подвашник:
Если левую часть таблицы написать в строчку и правую отдельно, то получатся
диметрально противоположные высказывания.
Toris:
Цитата: подвашник от 29.09.2015, 16:40:55 pm
по рекомендации испытателя Громова по линии горизонтальной секущей уменшили толщину используя только верхнюю часть ВО!, и самолет залетал как надо. <...> а то что этот смолет при потере скорости слишком клюет носом со значительной просадкой было уже пох. стране срочно нужен был учебный простой в прозводстве биплан.
Дякую. В той час так вчинили для компромісу між ЛТХ і технологією виготовлення. А в наш час навіщо?
Цитата: DAMIR от 29.09.2015, 16:58:05 pm
А, для початку, я рекомендую розібратись в видах профілів. І які, для чого використовують.
Розбиратись самотужки довго, простіше взяти за основу щось обкатане і подібне за габаритами. Тому й запитую у практиків, чому плаский знизу профіль використовують, якщо у підручниках він не є оптимальним? Поки що маю три версії:
1) профіль простіший у виготовленні;
2) всі тупо копіюють якогось класика, щоби не думати чи не експериментувати;
3) ще якась причина, якої я не знаю.
Цитата: командор от 29.09.2015, 18:22:59 pm
Одним, достаточно известным КБ , был запроектирован и изготовлен истребитель с плоско-выпуклым профилем на крыле.После первых полетов выяснилось,что самолет с такими характеристиками воздушные силы не интересует.
<...> на опытном самолете был изменен профиль крыла на двояковыпуклый несимметирчный НАСА 23012. И самолет полетел и стал самым массовым истребителем второй мировой(если не ошибаюсь).
Так отож! Якась загадка з цим пласко-опуклим в сучасності... "Мені здається, що тут щось не те"... :)
Цитата: entuzazisten от 29.09.2015, 17:03:37 pm
Так же точно энциклопедическое знание украинского языка не снимает налёта смутного недоверия , которое образовалось не вчера. Слишком профессионально "отмахиваетесь"!
Так я ж талантище! :) От пелёнок двуязычен, представляете? Не то, что моноязычные россиянцы. Вы украинец? (жёстко троллю заговорщика)
Цитата: entuzazisten от 29.09.2015, 17:03:37 pm
Может быть найдёте в анналах - почему у ЯК -55 профиль крыла симметричный?
Ой, шановний, мене ФСБ не пустить в аннали... :) Тут з ретропрофілем непонятки, а Ви про цілий Як-55... Нє-нє, ну їх нафіг, ті аннали, ще посадять за розголошення стратегічної інфи...
Цитата: entuzazisten от 29.09.2015, 18:41:39 pm
Не двояковыпуклый, а именно симметричный.
Якби для зміни підйомної сили повертався весь профіль, а не лише елерони (був якийсь військовий літак на Заході з таким механізмом), то я відповів би, що симетричний профіль на пілотажних літаках зручний тим, що при польоті "жопом вверх" відносно вектору гравітації для утворення підйомної сили пілот відхилить важіль керування точно на такий же кут і з таким же зусиллям, як при нормальному польоті, тільки з іншим знаком. В симетричного профіля однакові характеристики при зміні кутів атаки в будь-яку сторону, точка центру тиску також зміщається симетрично. Однак, думаю, що крило в Як-55 закріплено жорстко і висловлені мною припущення втрачають сенс. Тому відповім - не знаю. Це питання до спеціалістів, а не до мене.
Цитата: entuzazisten от 29.09.2015, 18:41:39 pm
Что-то наш друг исчез?
Для заговорщиков: "наш друг" сдал рабочее место в Ольгино и отбыл в расположение бухать "путинку" под балалайку с ведмедем. Продолжу на утренней смене. :P
Для нормальних пацанів: закінчився робочий день, приїхав додому, погрівся у ванні, бо щось трохи простудився. Оклигав - і бігом сюди. Бачу, що вже трохи всі попустились. :)
Якби не робота, сім"я і сон - сидів би в гаражі безвилазно, будував би літак і спілкувався тут.
До завтра, мої шановні і не дуже літуни! Все буде добре.
подвашник:
Напоминаю. Спинка нижняя лобика в плосковыпуклом несимметпичном
улучшает характеристики. С плоской нижней частью хуже.
Навигация