Спеціальна тема для срача, щоби не смітити у фахових темах

<< < (9/26) > >>

Toris:
Цитата: подвашник от 29.09.2015, 21:48:15 pm

С плоской  нижней частью  хуже.
По теорії саме так, а практично маємо:

Аеропракт А-22:



Ваш "любий" Бекас:



І вони літають та продаються!
Якась срака з цими пласкими профілями...

Ось, Cri-Cri зрозумілий:




Quickie Rutan зрозумілий:



А з "класикою", яка продається - незрозуміло.

подвашник:
У Р-2 или 3 нижняя часть не плоская.

entuzazisten:
Toris, всё правильно, зря сомневаетесь. Симметричный профиль, для того, что-бы одинаково выполнялся прямой и обратный пилотаж.
Ну в Ольгино никто Вас ещё не поселял, сказано не было! И , наш друг, было без кавычек.
Самолёт то покажите.
Всё- спать!

подвашник:
  Я скачал по ссылке скомпилировал и  ознакомился с чертежами . Да!
Модэрнизированный  и упрощенный профиль.... Поставь Р-3 15 процентов.

DAMIR:
Якщо не хочете сам розібратись в профілях- толку не буде.
Повторюю, перед тим як звинувачувати виробників в "великій змові проти Торіса", не завадило б самому шурупати в темі. Чи не так?

От, на мою дилетантську думку, це технологічність і простота. Втрачені переваги, видимо з лихвою перекриваються цими двума. Щоб випукло-ввігнутий, або двояковіпуклий несиметричний профіль запрацював- потрібно майже з математичною точністю віддтворити той "ідеальний профіль" і забезпечити його постійність в потоці. Це, думаю, не дуже легко. А в розмірності СЛА, огріхи перекрити потужністю двигуна легше, ніж перетворити будівництво апарату на дещо із космічної галузі.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница