Літаки Антонова.

<< < (148/167) > >>

OlegF:
Цитата: preacher от 30.01.2017, 10:57:18 am

З іншого боку я таки радий, що двигуни і авіоніку купили в Канаді  - це дає можливість працювати з кращими зразками світової авіаційної промисловості, і підштовхує Антонов підвищувати технологічний рівень виробництва.

радієте новим безробітним на вищевказаних українських підприємствах і на Мотор Січ? і ще на десятку суміжних підприємств?
Шановний - ви хизуєтесь тим що літак Ан-132 виготовили для Саудівської Аравії і він буде виготовлятися там їхніми робітниками. А чи знаєте ви чому вони відмовились від пропозиції купувати ці ж літаки, виготовлені в Україні? Тому що їх політика - робочі місця для своїх людей. Те ж саме в Індії, Ірані, Китаї, Казахстані та в інших країнах, де є інтереси АНТОНОВА. Так що "радійте"

preacher:
Цитата: OlegF от 30.01.2017, 11:30:39 am

Мда.. ну что можно ответить.. Его же словами "людина не розуміє куди вона потрапила"
а ничего не говорят такие названия как "Оризон-навигация" г.Черкассы [url]http://orizon-navigation.com/index.php?page=406&lang=1,[/url] ГП "Новатор" г.Хмельницкий [url]http://www.novator-tm.com/index.php?id=spec???[/url]

Ви розумієте що таке повний комплект авіоніки? Ви розумієте що підприємству навіть кілька таких комплектів випускати вигідно, бо це саме авіаційна електроніка?
Ви вже дали відповідь на моє питання?
Цитата: preacher от 29.01.2017, 22:30:33 pm

Цитата: OlegF от 29.01.2017, 22:06:34 pm

Єдиний хто мав технологію виготовлення особливо відповідальних титанових складових шасі - Південмаш,

Ану здивуйте, що в шасі "особливо відповідальне" зроблено з титану?
Назвіть хоч одну деталь в шасі де точність в мікронах.

Де відповідь?
Цитата: OlegF от 30.01.2017, 11:37:17 am

Создавать по одному "новому" самолету в год -в принципе у Антонова таких проектов громадье, идеи там лежат еще с 90-х. Воплощай "в цифре" и выдавай новый "демонстратор". Кстати.. "скелет из шкафа" 20-ти летней давности: стремительный профиль ничего не напоминает?
А сравнив два фото - по моему вот именно так должны решаться "запросы конкретного заказчика" - один и тот же планер, разная "начинка". Эффективно и хорошо продается (выпущено 105 самолетов) причем планер не устаревает, подтверждено Антоновым (фото 3)

Ви знаєте що таке класична схема?

preacher:
Індійський Ан-32.

ANION:
Австрійське ТБ вибачилося перед послом України за згадку про "російський Руслан"
http://www.eurointegration.com.ua/news/2017/02/9/7061437/
"У сюжеті журналісти назвали "Руслан" "російським вантажним літаком"... Україна - не Росія і ніколи не буде нею. Такі дрібниці комусь можуть здатися несуттєвими, але в деяких випадках вони дуже важливі...
Нагадаємо, 4 лютого український транспортний літак Ан-124 "Руслан" привіз деталь, необхідну для ремонту літака Boeing 777 швейцарських авіаліній, який здійснив аварійну посадку в канадському місті Ікалуїті, що знаходиться за Північним полярним колом.

preacher:
«Авиалинии Антонова» планируют открыть представительство в США.
«Авиалинии Антонова» – авиатранспортное подразделение ГП «Антонов», специализирующееся на международных грузовых авиаперевозках.
Государственное предприятие «Антонов» планирует перенести главный офис авиакомпании «Авиалинии Антонова» из Киева в Гостомель и открыть представительство в США.
Об этом в интервью директор авиатранспортного предприятия «Антонов» Михаил Харченко сообщил в интервью журналистам.
«Теперь главный офис «Авиалиний Антонова» будет в Гостомеле, и мы будем расширять рынок влияния. В 2017 году планируем открыть представительство в США, которое будет заключать контракты», – сказал Харченко. По словам руководителя компании-авиаперевозчика, после прекращений сотрудничества с российским конкурентом «Волга-Днепр», рассматривается возможность совместной коммерческой деятельности с авиакомпанией Maximus (ОАЭ), которая эксплуатирует один самолет Ан-124-100 «Руслан».
«Хотелось бы приобрести и ввести в состав флота нашей авиакомпании два «ливийских» «Руслана», которые в свое время приобрел Каддафи, но много лет эти самолеты остаются без хозяина. Так можно увеличить украинский флот до девяти самолетов (ныне рынок грузовых авиаперевозок распределены между российской и украинской компаниями 60% до 40%)», – отметил Харченко.
При этом, по словам главы компании, перспектив постройки нового серийного самолета Ан-124-100 пока нет из-за слишком высокой стоимости проекта.
Как сообщалось, в сентябре 2016 года Департамент транспорта США (DOT) предоставил право «Авиалиниям Антонова» свободно летать из этой страны и обратно, выполняя чартерные рейсы.
DOT также предоставил предварительное разрешение «Авиалиниям Антонова» на осуществление грузовых авиаперевозок.
Напомним, парк авиакомпании «Авиалинии Антонова» состоит из одного самолета Ан-225 «Мрия», семи Ан-124-100 «Руслан», одного Ан-22 «Антей», двух Ан-12, одного Ан-26 и один Ан-74Т.
http://hyser.com.ua/community/avialinii-antonova-otkroyut-predstavitelstvo-v-ssha-166340

Відкриття представництва в США це дуже правильний крок.
Добудова Ан-225 та штучне виробництво Ан-124 напевно все ж таки треба розглянути після повного закінченна бойових дій на Донбасі. Було би дуже цікаво дізнатись, як використовують "двух Ан-12, одного Ан-26 и один Ан-74Т" і чи є перспективи розширеня перевозок НЕ великогабаритнох вантажів? Чи є резерв для розширеня парку "малих" літаків?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница