Літаки Антонова.
preacher:
http://www.youtube.com/watch?v=XrxBjVuFa0Y
preacher:
Індія вирішила, що український Ан-178 кращий і відмовилась від російської 17-річної розробки.
Індія більше не зацікавлена у російських літаках Іл-214, на розробку яких пішло 17 років. Натомість країна зосередиться на українському Ан-178.
Росія та Індія призупинили процес спільної роботи над проектом багатоцільового транспортного літака Іл-214, який, як очікувалося, замінить в російських та індійських військах застарілі літаки Ан-12.
Розробка Іл-214 почалася в 2000 році. У 2007 році Індія підписала договір, згідно з яким вона візьме участь у розробці літака, а в 2010 році був підписаний договір про створення для цього спільного підприємства.
Над створенням літака працювали авіакомплекс імені Ільюшина, НПК “Іркут” і індійська компанія Hindustan Aeronautics.
Нагадаємо, перший політ нового транспортного літака Ан-178, розробленого на базі пасажирського літака Ан-158, відбувся в травні 2015 року. За оцінками керівництва ДП “Антонов”, потреба авіаринку в сегменті вантажних літаків типу Ан-178 на період до 2032 року становить 200 одиниць.
У соціальних мережах опубліковано докладне відео випробувального польоту транспортного літака АН–178 з новими двигунами Д – 436-148 – ФМ.
Новинка являє собою спільну розробку вітчизняних українських виробників «Мотор Січ» та державного підприємства «Івченко – Прогрес». Цей двигун був створений спеціально для даного літака, за допомогою нього були збільшена тяга літака на всіх основних режимах роботи двигуна. Також за рахунок впровадження звукопоглинальних конструкцій були зменшені шумові ефекти двигуна.
Повідомляється, що виробництво літаків з новим вдосконаленим двигуном, розпочнеться найближчим часом.
За п’ять років роботи над проектом так і не було знайдено рішення, “яке сторонам було б вигідно надалі реалізовувати”.
Планувалося, що Іл-214 зможе брати на борт близько 80% існуючих видів озброєнь і техніки, а його вантажопідйомність складе близько 20 тонн. Літак повинен був бути придатний для використання на високогірних аеродромах з грунтовим покриттям.
Передбачалося, що Росія придбає для своїх потреб близько ста нових літаків, а Індія – близько 50.
Плановий обсяг інвестицій в проект повинен був скласти 600 мільйонів доларів.
Однак у підсумку прототип літака досі не розроблений, існує лише його макет. Тому Індія вирішила призупинити свою участь у цьому проекті.
В результаті минулого року Індія підписала договір про спільну розробку подібного літака з українською корпорацією «Антонов», у якої вже є літаючий прототип транспортника Ан-178.
http://wartime.org.ua/indya-virshila-scho-ukrayinskiy-an-178-kraschiy-vdmovilas-vd-rosyskoyi-17-rchnoyi-rozrobki
подвашник:
Харе Кришна!!!!!
preacher:
Виробництво літаків Ан-74 планують відновити, надходять закордонні замовлення.
Харківське державне авіаційне виробниче підприємство (ХДАВП ) найближчим часом може відновити виробництво транспортних літаків Ан-74 і літаків спеціального призначення на його базі.
Очікується, що вже в 2017 році буде переданий літак Ан-74 нової споруди в інтересах військової частини 3656 Національної гвардії Казахстану. Вартість літака становить 29 мільйонів 580 тисяч доларів США.
Договір повинні були виконати в жовтні 2015 року, проте з-за не можливості поставки ряду комплектуючих з Російської Федерації роботи над літаком були зупинені. Згідно з умовами договору у 2014 році військова частина оплатила постачальнику 15 мільйонів доларів, або майже 50% вартості всього контракту. 25% склав авансовий платіж, ще 25% були сплачені після підписання проміжного акта про виконання робіт з виготовлення літака.
Зараз вся лінія збірки літаків Ан-74 зупинена, але нове керівництво заводу планує повністю відновити зборку нових літаків в тому числі і за рахунок постачання комплектуючих з інших країн.
Генеральний директор Харківського державного авіаційного виробничого підприємства Олександр Кривоконь заявив у своєму інтерв’ю виданню Время, що у заводу вже з’явилася можливість доробити Казахстану ще чотири борти, в найближчих планах є ще три замовника з країн далекого зарубіжжя.
“Повторю, 74-й — перший літак, весь цей час потенційні замовники відстежували ситуацію на Хазі. Побачивши, що завод почав будувати літаки, вони відновлять переговори щодо перегляду умов колишніх і укладання нових контрактів,” – заявив Олександр Кривоконь.
В свій час було вироблено понад 80 літаків Ан-74, більшість з них надійшло закордонним замовникам.
Основною продукцією ХДАВП є літаки, розроблені в АНТК ім.O.Антонова. На початку 90-х років XX ст. ХДАВП перейшло на виробництво Ан-74 для потреб комерційної авіації, а починаючи з 1999 р. проводить регіональний турбогвинтовий Ан-140.
http://wartime.org.ua/33523-virobnictvo-ltakv-an-74-planuyut-vdnoviti-postupayut-zakordonn-zamovlennya.html
preacher:
Цитата: подвашник от 30.03.2017, 22:19:27 pm
Харе Кришна!!!!!
Відповідь не приймається. :-)
Правильна відповідь: Слава Богу.
Навигация