Літаки Антонова.

<< < (122/167) > >>

Кацо:
Цитата: preacher от 04.01.2017, 13:10:48 pm

Насправді вартість людського життя тех порахували страховики, тому транспортні літаки мають 4-й клас міцності, а пасажирські лише 5-й.


Не подскажете где такое прописано, так сказать в целях повышения общей образованности. Спасибо.

preacher:
Цитата: Кацо от 04.01.2017, 16:33:32 pm

Не подскажете где такое прописано, так сказать в целях повышения общей образованности. Спасибо.

Пілотажні - 1.
Туристи - 2.
Винищувачи - 3.
Транспортні - 4.
Пасажирські - 5.
Цікаво що антонівці не випускали ще пасажирських 5 класу, бо всі можуть сісти на грунт, цікаво було би дізнатись, - які з пасажирських Анів дотягують до четвертого класу?

Кацо:
Цитата: preacher от 04.01.2017, 16:52:36 pm

Цитата: Кацо от 04.01.2017, 16:33:32 pm

Не подскажете где такое прописано, так сказать в целях повышения общей образованности. Спасибо.

Пілотажні - 1.
Туристи - 2.
Винищувачи - 3.
Транспортні - 4.
Пасажирські - 5.
Цікаво що антонівці не випускали ще пасажирських 5 класу, бо всі можуть сісти на грунт, цікаво було би дізнатись, - які з пасажирських Анів дотягують до четвертого класу?



Так а классификация эта согласно чего, какого документа/правил?

IDB:
To Mr. Jet. Об этом полете подробно написано в книге В. Ткаченко "Летный Риск". Если Вас книга заинтересует - можете обратиться ко мне. Мой e.mail опубликован.

preacher:
Цитата: Кацо от 04.01.2017, 17:56:10 pm

Так а классификация эта согласно чего, какого документа/правил?

Про це вже йшлось на цьому форумі в 2012 році, але зараз джерело знайти не зміг. Судячи з контексту це міг бути переклад з англійської або ще щось.
Тоді я точно пом'ятаю перевіряв.
http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,6694.msg72783.html#msg72783

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница