Літаки Антонова.
Карпуха:
Цитировать
Самі це виробляють, і самі в себе це купують. Навіщо - то вже інше питання.
Це зветься внутрішный ринок. На жаль у нас в країні , не те щоб виробника, а саме потенціального покупця загнано в таку ...опу.Що мабуть звідтіля вже не вибраться. що до виробництва літаків, думаю шо ВСЬО ,,прієхалі,,. Нема зовнішноього нема внутрішнього покупція. Наші мужі просрали всо шо можна, Час був втрачений. даже не на Антонові, а взагалі.Ніхто не буде брать машини хоть вони супер - пупер в країні , яка на самому дні в рейтингу по коррупції. і тд ітп.
На зібранні колективу, було сказано обслуговувать лише Руслани, останні дойні корови.
Про виробництво поки що забуваєм.
Я боюсь що при цьому ,скорше буде скорочення штату,. ,,оптимизація, геніальні діїї наших менегерів. Це перше що роблять.Якщо розгонять КБ і коллектив, ще поки що працюючих фахівців, шось думається що це ВСЬО
Назад все це буде вернуть неможливо,бо люди найдутиь іншу роботу, а шось похоже. І назад не вернуться.Як на мене все щас на краю прірви. якщо начнуть ,. оптимизацію,. то всьо.
На істину не претендую.Суто свої думки.
preacher:
Цитата: Карпуха от 02.01.2017, 23:22:52 pm
Що мабуть звідтіля вже не вибраться. що до виробництва літаків, думаю шо ВСЬО ,,прієхалі,,. Нема зовнішноього нема внутрішнього покупція. Наші мужі просрали всо шо можна, Час був втрачений. даже не на Антонові, а взагалі.
Спокійніше, спокійніше - дишіть глибше.
Буде щє і завтра, і післязавтра, і весь 2017 і інші роки, і покупці будуть, і інші моделі будуть, просто треба трошки перечекати.
Цитата: Карпуха от 02.01.2017, 23:22:52 pm
На зібранні колективу, було сказано обслуговувать лише Руслани, останні дойні корови.
Ото напевно треба трішки розширити стадо дойних корів, хай будуть меньших розмерів і потихеньку теж молочко дають. Може щось на збереженні, що відновити можна невеликими зусиллями?
вершок:
Між вантажо і пасажиро перевезеннями є «невеличка» різниця.
Втрату вантажа компенсує страхова компанія.
Людьські життя...
Питання комфорту ніхто невідміняв , спеціфічні можливості сервісу і т.д.
Найбільші перевізники- світові логістичні компанії.
У їхніх клієнтів на першому місці ціна ,на другому час.
preacher:
Цитата: вершок от 04.01.2017, 12:22:14 pm
Між вантажо і пасажиро перевезеннями є «невеличка» різниця.
Втрату вантажа компенсує страхова компанія.
Людьські життя...
Питання комфорту ніхто невідміняв , спеціфічні можливості сервісу і т.д.
Найбільші перевізники- світові логістичні компанії.
У їхніх клієнтів на першому місці ціна ,на другому час.
Насправді вартість людського життя тех порахували страховики, тому транспортні літаки мають 4-й клас міцності, а пасажирські лише 5-й.
До того ж лоукости суттєво змінили відношення і до комфорту.
Тому особливо радує те що безпека авіаперевезень впавши з початком економічної кризи, зараз все ж таки зростає.
Хоча московити впевнено провокують нову світову економічну кризу, але тоді ціна 20-30 доларів за барель нафти буде їм лише маритись.
jet:
а кто то помнит как Руслан на скольжение испытывали и чем это закончилось ? И в чем была причина !
Навигация